Inter was echt veel sterker. Ajax had geen schijn van kans. Al kwam dat niet echt tot uitdrukking in de uitslag.quote:
Hij hangt nog de vedette uit ook.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef Nega het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat Ajax Juanfran had geleend was ik blij, dus nu denk ik: Juich niet te vroeg
Klopt, maar dan nog kan ik me niets voorstellen bij de onzin die Lindenbergh uitkraamt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat ik zeg, in het veld zal dat anders voelen dan wanneer je het overzicht heb wat wij hebben.
Ah, negatievelingetje is er weer ...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
- So called Ajax fans kankeren één voor één de spelers van de eigen ploeg af, waar Inter gewoon net een maatje groter is.
- Ajax verliest, laatste Nederlandse deelnemer uitgeschakeld
- Inter wint (weer eens) met 1-0
- De treffer van Huntelaar in de eerste wedstrijd blijkt een toevalstreffer. Nu stuiterden de ballen weer gewoon van zijn voet af en stond ie op de cruciale momenten vast. Zoals altijd in topduels. Voor Ajax minder, maar goed hij heeft nog wel even.
In de uefa cup won feyenoord wel bij Inter, en dat seizoen won roda bij ac milan. Het is dus nog niet zo lang geledenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
In 1914 ja.
Laatste 80 jaar heeft feyenoord niet meer in de CL gespeeld.
PSV is afgemaakt. Wij zijn niet tot voetballen gekomen. Voor de wedstrijd hadden we kans, tijdens de wedstrijd inderdaad niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inter was echt veel sterker. Ajax had geen schijn van kans. Al kwam dat niet echt tot uitdrukking in de uitslag.
Nou, mijn avond is verpest, en op punt 1 heb je gelijk. Ik hoor er ook bij, maar die kritiek was wel terecht vind ik. Maar goed. Jammer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee vind ik niet.
- So called Ajax fans kankeren één voor één de spelers van de eigen ploeg af, waar Inter gewoon net een maatje groter is.
- Ajax verliest, laatste Nederlandse deelnemer uitgeschakeld
- Inter wint (weer eens) met 1-0
- De treffer van Huntelaar in de eerste wedstrijd blijkt een toevalstreffer. Nu stuiterden de ballen weer gewoon van zijn voet af en stond ie op de cruciale momenten vast. Zoals altijd in topduels. Voor Ajax minder, maar goed hij heeft nog wel even.
Ojaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je moet je signature aanpassen (en hij blijft gejat)
Net zo kansloos als dat Ajax vanavond was?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ben je ook een kansloos ventje he?
PSV is qua uitslag afgemaakt. Ajax werd nu af en toe compleet overlopen. Ze hebben echt geen schijn van kans gehad. Terwijl ze er in de thuiswedstrijd aanvankelijk prima voor stonden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
PSV is afgemaakt. Wij zijn niet tot voetballen gekomen. Voor de wedstrijd hadden we kans, tijdens de wedstrijd inderdaad niet.
2002 nog gewonnen in milaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
In 1914 ja.
Laatste 80 jaar heeft feyenoord niet meer in de CL gespeeld.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Net zo kansloos als dat Ajax vanavond was?![]()
![]()
UEFA Cup, dit is CL, totaal ander niveauquote:
Wanneer spring je voor de trein? Irritante kut gastquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
![]()
PSV werd in Lyon ook weggespeeld. Ajax speelde thuis in de eerste helft zeer goed, PSV is er geen moment aan te pas gekomen en werd ook overlopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV is qua uitslag afgemaakt. Ajax werd nu af en toe compleet overlopen. Ze hebben echt geen schijn van kans gehad. Terwijl ze er in de thuiswedstrijd aanvankelijk prima voor stonden.
Wat heb je toch humorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
![]()
Nog kanslozer, moet je nagaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
![]()
Ga heen man, alleen in het eerste kwartier werd Ajax overlopen. Daarna heeft in ieder geval de verdediging goed gestaan.Tuurlijk krijgt een ploeg als Inter kansen, dat mag ook wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV is qua uitslag afgemaakt. Ajax werd nu af en toe compleet overlopen. Ze hebben echt geen schijn van kans gehad. Terwijl ze er in de thuiswedstrijd aanvankelijk prima voor stonden.
Ja, en? Vandaag speelde Ajax en ze speelden niet best.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
PSV werd in Lyon ook weggespeeld. Ajax speelde thuis in de eerste helft zeer goed, PSV is er geen moment aan te pas gekomen en werd ook overlopen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef Rekkie het volgende:
Telkens weer dat gebash naar andere supportersgroepen......
stelletje kut-kneuzen
Ook na het eerste kwartier was het niks met Ajax.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ga heen man, alleen in het eerste kwartier werd Ajax overlopen. Daarna heeft in ieder geval de verdediging goed gestaan.Tuurlijk krijgt een ploeg als Inter kansen, dat mag ook wel.
Emanuelson was geblesseerd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:55 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer maar helaas. Doorgaan en de play-offs winnen.. Ik snapte de veldbezetting aan Ajax kant niet geheel, ik had toch Emanuelson wel verwacht voor Boukhari, en Rosenberg vond ik als enige sterk spelen. Niet dat het genoeg geweest zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |