Rosalesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef Nega het volgende:
Voor wie was Babel er nou in? Gemist.
Rosenberg is idd een topperquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Rosenberg een pruster? De klasse straalt ervan af.. Hij wordt gewoon redelijk vaak overgeslagen, kan hij weinig aan doen..
En Lindenbergh doet het niet slecht, passen kommen tenminste aan en ziet he spel gewoon goed in. voor de rest is hij wel te licht hiervoor..
De rest ben ik wel met je eens..
Dat is dan de eerste slimme wissel van Blind ooitquote:
je mist nog steeds niksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan de eerste slimme wissel van Blind ooit.
Ik heb nog steeds geen beeld, ja beetje via de Ether.
Vooralsnog vind ik Rosenberg tekort komen voor dit niveau. Je kunt wel zien dat hij kan voetballen en het intrinsiek in zich heeft, maar het komt er totaal niet uit in de CL. Lindenbergh doet het redelijk naar zijn kunnen, maar ondanks dat komt hij echt tekort voor dit niveau. Net zoals Boukhari.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Rosenberg een pruster? De klasse straalt ervan af.. Hij wordt gewoon redelijk vaak overgeslagen, kan hij weinig aan doen..
En Lindenbergh doet het niet slecht, passen kommen tenminste aan en ziet he spel gewoon goed in. voor de rest is hij wel te licht hiervoor..
De rest ben ik wel met je eens..
Ik had niets anders verwachtquote:
Individueel ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Collectief is Ajax veel minder, maar dat is geen schande.
Niet alleen collectief hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou er geen moeite meer voor doen om beeld te krijgen, verwacht niksquote:
Daar kun je een rijk man mee worden als dat echt zo is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef HeatWave het volgende:
1-0 is ook DE Italiaanse uitslag weer hoor. Elke keer weer...
En er is niets tegen te doen..
Individueel niet dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, voor vanavond is het over en uit, maar goed, hadden we anders verwacht?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:27 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik zou er geen moeite meer voor doen om beeld te krijgen, verwacht niks
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef ASroma het volgende:
hoe moeten we deze partij zien. Als een RBC-Ajax...alleen is ajax dan rbc en inter ajax![]()
Ja bijna.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef paultjuhhh het volgende:
nu dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |