abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30248297
Het 5e topic al over Yildirim. Dat doet niet elke international hem na.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30253597
Ugur
pi_30253620
Zou ie al spijt hebben van z'n keuze? Denken jullie dat ie zich nog terug gaat vechten in Oranje? Ik heb er een hard hoofd in namelijk.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_30262972
In deze vorm komt hij ook niet in aanmerking voor een selectie voor de Turkse nationale ploeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30266051
Nee precies, dat weet hij zelf ook.
That's all folks!
pi_51773951
quote:
Ugur Yildirim vertrekt naar Turkije
door Mike Verweij
HEERENVEEN - Ugur Yildirim (25) zet zijn loopbaan voort in Turkije. De aanvaller van SC Heerenveen tekent vandaag een driejarig contract bij Gaziantepspor en hoopt in zijn tweede vaderland het plezier in het voetbal terug te vinden.

De Apeldoorner hield ruim twee jaar geleden de gemoederen bezig door moeilijk te kunnen kiezen tussen de uitnodiging van de Turkse bondscoach Ersun Yanal en zijn Nederlandse collega Marco van Basten, maar opteerde voor Oranje.

Verder dan één interland (Engeland-Nederland op 9 februari 2005) kwam Yildirim - mede door een rits blessures - niet. ,,Maar mijn terugkeer naar Turkije is geen vlucht. Ik heb jonge kinderen en wil dat zij iets meekrijgen van de Turkse cultuur en het geloof", benadrukt hij. Als het onderwerp Nederlands elftal ter sprake komt, reageert Yildirim terughoudend. ,,Daar wil ik het niet meer over hebben."

De illusie dat hij ooit nog wordt opgeroepen, heeft hij niet. ,,Ik kijk alleen nog maar vooruit. Oranje is voorbij." Doordat de confrontatie met de Engelsen een oefeninterland betrof, kan de Turkse Nederlander alsnog voor Turkije uitkomen. ,,En dat zal ik ook doen als ik word gevraagd. Ik denk dat niemand daar 'nee' tegen zou zeggen."
In twee jaar tijd ook compleet achteruit gegaan zeg .
pi_51774171
quote:
Op zondag 4 september 2005 11:44 schreef MaxPower het volgende:
Ugur
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 juli 2007 @ 12:11:55 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51778988
een topic wat twee jaar dood is geweest en dan zie je oude berichten terug. waar je nu anders over denkt.

Volgens mij een logische transfer uit zijn ogen, maar ja sportief is het niks natuurlijk.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51780055
Yeah!
Zal tijd worden
pi_51780185
Ben benieuwd. Ik zag gisteren nog vrije trappen terug van het WK vrije trappen. De gedachten gingen weer even terug naar z'n zevenklapper in Deventer en z'n verfijnde schoten in Heerenveen.
That's all folks!
pi_51780316
Hij was goed bezig zich terug te knokken afgelopen seizoen tot hij weer geblesseerd raakte. Afgelopen week in de voorbereiding had hij nog een prachtige assist bij de 2-2 tegen Sheffield Wednesday. Mede voor het doorverkooppercentage hoop ik dat ie het daar goed gaat doen.
pi_51780463
Jammer, had altijd een mooie trap, maar voor de rest was het niet zo´n geweldige speler, voor een rechtsbuiten gewoon veel te traag en had geen actie. Hoop voor hem dat hij het goed doet in Turkije
  dinsdag 24 juli 2007 @ 13:04:17 #14
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51780477
Daar horen we nooit meer iets van.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 13:05:16 #15
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51780512
quote:
2000/01 Go Ahead Eagles 18 3 Eerste divisie
2001/02 Go Ahead Eagles 32 4 Eerste divisie
2002/03 Go Ahead Eagles 34 18 Eerste divisie
2003/04 Go Ahead Eagles 35 19 Eerste divisie
2004/05 SC Heerenveen 34 7 Eredivisie
2005/06 SC Heerenveen 31 4 Eredivisie
2006/07 SC Heerenveen 18 1 Eredivisie
pi_51787801
Gaziantepspor is een subtopper daar, als ik het wel heb. Dus helemaal uit beeld raakt hij nog niet, maar toch. Hij gaat nu voor de nationale ploeg van Turkije. Ben benieuwd hoe snel hem dat gaat lukken, als het hem al gaat lukken.

Blijft toch triest, hoe Van Basten hem voor één keer opriep en keihard liet vallen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51788488
Ik weet niet precies hoe sterk de competitie daar is, maar het is de nummer 11 van afgelopen seizoen.
pi_51788593
Ik hoop dat hij gelukkig wordt in Turkije
pi_51788907
Ik denk wel dat hij snel opgeroepen zal worden, hij is nu dan eindelijk echt goed in beeld.
That's all folks!
  woensdag 25 juli 2007 @ 02:12:14 #20
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_51806091
Leuke club voor hem. Normalitair een subtopper waar je liever niet tegen speelt. (uit dan) En tevens een goede club als springplank naar de top 3 in Turkije. Ik ben benieuwd of het 'm lukt.
pi_56414270
quote:
Yildirim op weg naar ingesneeuwd Sivasspor
Datum: 30-jan-2008 16:56

Ugur Yildirim (foto, rechts) gaat voor 2,5 jaar tekenen bij de Turkse revelatie Sivasspor. De ex-speler van SC Heerenveen en enkelvoudig Nederlands international moet alleen nog even geduld hebben met het tekenen van zijn contract, want de club is onbereikbaar geworden door hevige sneeuwval.

Yildirim komt transfervrij over van Gaziantepspor, waar hij weg ging na al maanden geen salaris te hebben gekregen. Het debuut van aanvaller zal nog even op zich laten wachten, want Yildirim onderdaat binnenkort een operatie aan een oog en zal nog een aantal maanden uit de roulatie zijn. (BR)
pi_56416117
Operatie aan een oog?
pi_56416408
quote:
Overigens moeten Sivasspor en Yildirim voorlopig nog even wachten op Yildirims debuut voor zijn nieuwe werkgever. Hij moet een oogoperatie ondergaan vanwege een bloedstolling in een oog. Naar verwachting zal hij nog twee á drie maanden aan de kant staan. Desondanks besloot Sivasspor de enkelvoudig Oranje-international vast te leggen.
Het lijkt me niet gezond en fijn.
pi_57328547
quote:
Yildirim op rand debuut Sivasspor

SIVASSPOR - Ugur Yildirim hoopt volgende week zijn debuut te maken voor Sivasspor, de verrassende nummer vier van de Turkse competitie.

De eenmalig Oranje-international en ex-speler van SC Heerenveen is hersteld van een zware oogblessure. ,,Ik ben door het oog van de naald gekropen’’, zegt Yildirim. ,,Door een scheurtje in mijn netvlies was ik bijna mijn zicht kwijtgeraakt en had ik mijn voetballoopbaan vaarwel kunnen zeggen. Dankzij een operatie is het gelukkig goed gekomen, maar het was kantjeboord. Ik ben nu fit en wil weer lekker voetballen.’’

Yildirim verruilde onlangs Gaziantepspor voor Sivasspor.
pi_57329049
En dat is nu pas bekend geworden. ! Dat het zo kantje boord was.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')