abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29966537

JUVENTUS

Wat moet er nog gezegd worden over Juventus? De kampioen van Italië heeft een verzameling absolute topspelers die in het hechte collectief dat Fabio Capello heeft gesmeed op welhaast geniale wijze op resultaat kunnen spelen. Of het mooi is, is een tweede, maar effectief is het doorgaans wel. Probleem kan de blessure van keeper Buffon worden, maar met Abbiati van AC Milan lijkt men een capabele vervanger te gaan huren. Verder werd de toch al sterke selectie verbreed met kersvers international Giorgio Chiellini (terug van Fiorentina), de Kroaat Robert Kovac (die tegen zijn oude club Bayern mag spelen), de veelzijdige Giuliano Giannichedda en spits Fabrizio Miccoli (terug van Fiorentina). Patrick Vieira kwam van Arsenal als miljoenenaankoop en beoogd basiskracht, die de ploeg nog meer zal versterken. Absolute kandidaat voor de CL-winst.

FC BAYERN MÜNCHEN

Bayern is de beste club van Duitsland en torenhoog favoriet in eigen land om de landstitel te prolongeren. Vrijwel alle spelers bleven, terwijl aankopen als Valérien Ismaël, Ali Karimi en de uit een verhuur terugkerende Philipp Lahm de selectie nog veelzijdiger en sterker maken. Trainer Felix Magath heeft dit seizoen dan vooral Europees succes als doelstelling, aangezien de landstitel door vrijwel iedereen al aan Bayern vergeven is. Doelman Kahn zal graag WK-vorm willen tonen, vedetten Ballack en Makaay hunkeren naar Europees succes en ook voor een talent als Schweinsteiger is de CL een prima podium om zich te tonen. Belangrijke outsider.

CLUB BRUGGE

De Belgische ploeg zag trainer Trond Sollied vertrekken en haalde Jan Ceulemans als vervanger. Verder verlieten belangrijke krachten als aanvoerder Tim Simons, David Rozehnal en Nastja Ceh de club. Voor hen in de plaats keerden de ervaren Belgen Joos Valgaeren en Sven Vermant terug, terwijl de Kroaat Ivan Leko een belangrijke rol op het middenveld moet krijgen. Met de kwaliteiten die al aanwezig waren vormt Brugge een ploeg die lastig te bestrijden is, maar ook geen absolute toppers herbergt. Bosko Balaban zal de meest opvallende kracht zijn.

RAPID WIEN

Rapid Wien, getraind door Werner Kuhn, zal al blij zijn de CL gehaald te hebben. De Oostenrijkers lijken dan ook geen rol van betekenis te gaan spelen. Toch heeft men in de Slowaak Vladimir Labant (met Sparta Praag), de Oostenrijkse internationals Martin Hiden, Andreas Ivanschitz, Muhammet Akagündüz en Matthias Dollinger, alsmede de Slowaak Jozef Valachovic en de Tsjechen Marek Kincl en Radek Bejbl spelers met ervaring op een hoog niveau. De Belgische spits Axel Lawaree is topscorer.

Programma :

Woensdag 14 september:
Club Brugge - Juventus
Rapid Wien - Bayern München

Dinsdag 27 september:
Bayern München - Club Brugge
Juventus - Rapid Wien

Dinsdag 18 oktober:
Rapid Wien - Club Brugge
Bayern München - Juventus

Woensdag 2 november:
Juventus - Bayern München
Club Brugge - Rapid Wien

Dinsdag 22 november:
Juventus - Club Brugge
Bayern München - Rapid Wien

Woensdag 7 december:
Club Brugge - Bayern München
Rapid Wien - Juventus

met dank aan MethodMich voor de beschrijvingen van de teams

[ Bericht 30% gewijzigd door DutchGooner op 30-08-2005 15:57:58 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29967193
poule waarin een hoop duffe wedstrijden worden gespeeld
pi_29967802
JUVENTUS

Wat moet er nog gezegd worden over Juventus? De kampioen van Italië heeft een verzameling absolute topspelers die in het hechte collectief dat Fabio Capello heeft gesmeed op welhaast geniale wijze op resultaat kunnen spelen. Of het mooi is, is een tweede, maar effectief is het doorgaans wel. Probleem kan de blessure van keeper Buffon worden, maar met Abbiati van AC Milan lijkt men een capabele vervanger te gaan huren. Verder werd de toch al sterke selectie verbreed met kersvers international Giorgio Chiellini (terug van Fiorentina), de Kroaat Robert Kovac (die tegen zijn oude club Bayern mag spelen), de veelzijdige Giuliano Giannichedda en spits Fabrizio Miccoli (terug van Fiorentina). Patrick Vieira kwam van Arsenal als miljoenenaankoop en beoogd basiskracht, die de ploeg nog meer zal versterken. Absolute kandidaat voor de CL-winst.

FC BAYERN MÜNCHEN

Bayern is de beste club van Duitsland en torenhoog favoriet in eigen land om de landstitel te prolongeren. Vrijwel alle spelers bleven, terwijl aankopen als Valérien Ismaël, Ali Karimi en de uit een verhuur terugkerende Philipp Lahm de selectie nog veelzijdiger en sterker maken. Trainer Felix Magath heeft dit seizoen dan vooral Europees succes als doelstelling, aangezien de landstitel door vrijwel iedereen al aan Bayern vergeven is. Doelman Kahn zal graag WK-vorm willen tonen, vedetten Ballack en Makaay hunkeren naar Europees succes en ook voor een talent als Schweinsteiger is de CL een prima podium om zich te tonen. Belangrijke outsider.

CLUB BRUGGE

De Belgische ploeg zag trainer Trond Sollied vertrekken en haalde Jan Ceulemans als vervanger. Verder verlieten belangrijke krachten als aanvoerder Tim Simons, David Rozehnal en Nastja Ceh de club. Voor hen in de plaats keerden de ervaren Belgen Joos Valgaeren en Sven Vermant terug, terwijl de Kroaat Ivan Leko een belangrijke rol op het middenveld moet krijgen. Met de kwaliteiten die al aanwezig waren vormt Brugge een ploeg die lastig te bestrijden is, maar ook geen absolute toppers herbergt. Bosko Balaban zal de meest opvallende kracht zijn.

RAPID WIEN

Rapid Wien, getraind door Werner Kuhn, zal al blij zijn de CL gehaald te hebben. De Oostenrijkers lijken dan ook geen rol van betekenis te gaan spelen. Toch heeft men in de Slowaak Vladimir Labant (met Sparta Praag), de Oostenrijkse internationals Martin Hiden, Andreas Ivanschitz, Muhammet Akagündüz en Matthias Dollinger, alsmede de Slowaak Jozef Valachovic en de Tsjechen Marek Kincl en Radek Bejbl spelers met ervaring op een hoog niveau. De Belgische spits Axel Lawaree is topscorer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:04:37 #4
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_29968369
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:29 schreef Grimli het volgende:
poule waarin een hoop duffe wedstrijden worden gespeeld
van Wien weet ik het niet ; maar voor de rest zijn het 3 landskampioenen. Zooo duf klinkt dit toch niet..
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:19:55 #5
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_29968910
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:04 schreef misteriks het volgende:

[..]

van Wien weet ik het niet ; maar voor de rest zijn het 3 landskampioenen. Zooo duf klinkt dit toch niet..
Je kan ook op een duffe manier kampioen worden, hč
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:31:55 #6
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_29969394
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:19 schreef placebeau het volgende:

[..]

Je kan ook op een duffe manier kampioen worden, hč
Ik hoop dat je het in de eerste plaats over ons eigenste brugge hebt

anderlecht zou in deze poule méér kans hebben
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  Trouwste user 2022 donderdag 25 augustus 2005 @ 20:43:42 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_29969862
De Belgen treffen het niet met de loting.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29972936
Rapid en Brugge zullen waarschijnlijk voor de derde plaats moeten vechten. Bayern en Juve zullen waarschijnlijk te sterk zijn en 1 en 2 worden in deze groep
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:42:05 #9
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_29978044
Had Brugge en Anderlecht omgewisseld, dan zaten ze beiden in een groep die hen veel beter ligt.
pi_29984527
Wat een kutpoule. Hopelijk Juve boven Bayern.
pi_29990934
Juve wint alles met 1-0
Bayern wint alles met 1-0
Onderling spelen ze gelijk.

Klaar.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:37:09 #12
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_29991593
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:18 schreef DIGGER het volgende:
Juve wint alles met 1-0

Klaar.
En tussendoor vechten brugge en Wenen uit wie uefacup speelt, in speeldag 3 en 4.
pi_29996107
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:18 schreef DIGGER het volgende:
Juve wint alles met 1-0
Of net zoals afgelopen jaar, 2 keer 1-0 voor Juve.

Verder natuurlijk een schijtpoule van jewelste.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30006235
Valt toch mee? Juve en Bayern, niets mis mee.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30583550
Ik ben nu Club Brugge - Juventus aan het kijken. Wat staat die Stijnen fantastisch te keepen zeg. 0-0 nog altijd. Niet al te boeiende wedstrijd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30584076
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben nu Club Brugge - Juventus aan het kijken. Wat staat die Stijnen fantastisch te keepen zeg. 0-0 nog altijd. Niet al te boeiende wedstrijd.
Die wedstrijd kijk ik ook. En ik denk toch wel dat Juve gaat winnen vanavond. Zou natuurlijk wel een stunt van Brugge zijn......
Keep the faith!!
pi_30584193
Goede kans voor juve net op de kruising
pi_30584244
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:17 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Die wedstrijd kijk ik ook. En ik denk toch wel dat Juve gaat winnen vanavond. Zou natuurlijk wel een stunt van Brugge zijn......
Zeker, Brugge speelt niet eens slecht, maar Juve gaat wel winnen. Ik denk 0 - 1.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 14 september 2005 @ 21:26:28 #19
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30584414
Ach, geef zo'n arrogante blaaskaak als Ibrahimovic dan gewoon geel als hij z'n bek niet houdt .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_30584456
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, geef zo'n arrogante blaaskaak als Ibrahimovic dan gewoon geel als hij z'n bek niet houdt .
Zlatan had gewoon geel moeten krijgen inderdaad. Ik snap niet waarom de scheidsrechter hem ontziet.
pi_30584571
Wat een geweldige acties van die keeper
  woensdag 14 september 2005 @ 21:31:27 #22
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30584624
Die Stijnen .

Who the fuck was Butina ook weer?

Zul je zien dat Juve scoort door een enorme blunder van Stijnen
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 14 september 2005 @ 21:35:47 #23
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_30584793
Ze geven het begrip "schietkraam" ook weer een nieuwe dimensie daar in Brugge. Werkelijk een mirakel dat het nog 0-0 staat .. .
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_30584807
Stijnen speelt erg goed ja, dankzij hem staat het nog 0-0, want Juve was wel duidelijk de betere.
sig verwijderd door FA
  woensdag 14 september 2005 @ 21:37:48 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30584886
Het staat volgens mij overal nog 0-0
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: