abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13005955
quote:
Puntverlies Argentinië in WK-kwalificatie

7/9/2003 17:00

Argentinië heeft in het eerste duel op weg naar het WK van 2006 direct punten verspeeld. De ploeg van bondscoach Marcelo Bielse speelde in Buenos Aires gelijk tegen Chili. Peru en Ecuador begonnen beter aan de kwalificatieronde.
Al duurt het nog een kleine drie jaar voordat de eindronde in Duitsland begint, toch startten de Zuid-Amerikaanse landen op zaterdag al met kwalificatieduels voor dat toernooi. Zij begonnen dit weekeinde al omdat alle landen liefst achttien wedstrijden moeten spelen. De beste vier ploegen (van de tien deelnemende landen) plaatsen zich direct, de nummer vijf speelt twee beslissingsduels met de winnaar van Oceanië.

Argentinië ging in eigen huis meteen in de fout tegen Chili: 2-2. Voor het kritische publiek, dat aanvankelijk stil was en Juan Sebastian Veron uitfloot, kwamen de Argentijnen aan de hand van uitblinker Veron al na 35 minuten op een 2-0 voorsprong. Kily González en Pablo Aimar maakten de goals. Maar het lukte de thuisploeg niet om die voorsprong intact te houden. Nadat beide landen met tien spelers verder moesten vanwege rode kaarten voor Walter Samuel en Cristián Alvarez, kwam Chili nog sterk terug dankzij treffers van invaller Milovan Mirosevic en Reinaldo Navia. In blessuretijd moest ook Navia nog met een rode kaart van het veld. Feyenoorder Jorge Acuña kwam in de 56ste minuut in het veld.

Ecuador slaagde er wel in om in eigen huis te winnen. Venezuela kreeg in Quito met 2-0 klop. Geovanny Espinoza en Edwin Tenorio scoorden. Peru haalde flink uit tegen Paraguay: 4-1. Paraguay nam na 24 minuten nog wel een 1-0 voorsprong via Carlos Gamarra, maar zag nog voor rust de Peruvianen langszij komen via doelpunten van Nolberto Solano en Andrés Mendoza. Soto en Farfan beslisten het duel in de slotfase.

bron: www.vi.nl

Argentinië begint meteen weer lekker

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_13006297
Een beetje raar om 3 jaar voor het daadwerkelijke WK, je al te moeten kwalificeren.
  zondag 7 september 2003 @ 18:55:06 #3
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_13006742
Ouderwets, direct weer drie keer rood, altijd lekker schoppen daar in Zuid-Amerika.

Is deze kwalificatie ook weer met 1 groep, zodat alle landen een stuk of 20 wedstrijden moeten spelen? Dan is het niet onlogisch dat ze nu al beginnen

Brasil speelt vannacht tegen Colombia, zijn die niet meer automatisch gekwalificeerd als Campionato del Mundo?

In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
pi_13006870
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Een beetje raar om 3 jaar voor het daadwerkelijke WK, je al te moeten kwalificeren.
Ik keek ook wel ff op toen ik het net op fifa.com las... Maar ja, er zijn ook zoveel landen he? .
  zondag 7 september 2003 @ 19:58:55 #5
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_13008266
quote:
Op zondag 7 september 2003 18:21 schreef TalkShowHost het volgende:

[..]

bron: www.vi.nl

Argentinië begint meteen weer lekker

Schijnt dat Acuna erg sterk inviel nadat hij was ingevallen begon Chile goed te draaien hij gaf ook de assist voor de gelijkmaker.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_13011659
quote:
Paraguay nam na 24 minuten nog wel een 1-0 voorsprong via Carlos Gamarra, maar zag nog voor rust de Peruvianen langszij komen via doelpunten van Nolberto Solano en [b]Andrés Mendoza.
  zondag 7 september 2003 @ 22:59:05 #7
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_13012719
Lekkere start voor Ururguay, inmiddels 5-0 tegen Bolivia kort voor tijd.
  zondag 7 september 2003 @ 23:48:28 #8
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_13014018
Ronaaaldoe zet Brasil op 0-1 tegen Colombia.
  zondag 7 september 2003 @ 23:54:10 #9
30919 mitt
Michael Corleone
pi_13014133
quote:
Op zondag 7 september 2003 23:48 schreef okkidude het volgende:
Ronaaaldoe zet Brasil op 0-1 tegen Colombia.
tuurlijk
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 8 september 2003 @ 00:00:20 #10
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_13014269
Gooooooooooooolombia, 1-1 door Angel
pi_13014656
Colombia heeft alle lijnen opgesnoven, vandaar dat ze ze goed gaan spelen. .
pi_13018175
En die kutbrazilianen nog gewonnen ook.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13020899
quote:
In blessuretijd moest ook Navia nog met een rode kaart van het veld.
Dit was echt zo'n schitterende doodschop, 2 benen van achteren, 1 op de enkel, ander in de knieholte en dat in volle vaart.

Geweldig

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_13021022
Nu al kwalificatie voor het wk?

Ze hebben toch eerst de Zuid-Amerikaanse cup ? (is dat de copa libertadores ? )

pi_13021122
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:27 schreef ASSpirine het volgende:
Nu al kwalificatie voor het wk?
Ze spelen met 10 landen, dus 18 wedstrijden. Is wat anders dan die 8 die wij er moeten afwerken.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13021248
hoeveel gaan er rechtstreeks door ?

en wie moet dan nog barragewedstrijden spelen ? (of hoe heet dat weer ? )

pi_13021270
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:38 schreef ASSpirine het volgende:
hoeveel gaan er rechtstreeks door ?

en wie moet dan nog barragewedstrijden spelen ? (of hoe heet dat weer ? )

4 gaan er rechtstreeks door, en de nummer 5 speelt een play-off duel.
pi_13021389
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:39 schreef zjroentje het volgende:

[..]

4 gaan er rechtstreeks door, en de nummer 5 speelt een play-off duel.

play-off tegen ?
pi_13021408
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:43 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

play-off tegen ?

Het was altijd tegen de winnaar van de kwalificatie van Oceanie, maar die hebben volgens mij nu een directe plaats.

Ik zou het dus eigenlijk niet weten.

pi_13021690
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:44 schreef zjroentje het volgende:
Het was altijd tegen de winnaar van de kwalificatie van Oceanie, maar die hebben volgens mij nu een directe plaats.

Ik zou het dus eigenlijk niet weten.

Ik weet ook niet of dat nog het geval is, of dat het tegen een 5e land uit Azie is.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_13021703
quote:
Op maandag 8 september 2003 13:58 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of dat nog het geval is, of dat het tegen een 5e land uit Azie is.

Volgens mij is het inderdaad Azie.
pi_13029567
Ik dacht Oceanië...

Maar goed, Mirosevic scoort voor Chili. Klinkt als een foute Serf die gevlucht is...

Zoals Paraguay en Argentinië wat Duitsers kennen.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_13029724
nr 5 van zuid amerika speelt een play off wedstrijd tegen australie ( wordt wederom de winnaar van oceanie) .... oceanie zou "voor het eerst een rechtstreeks ticket" krijgen maar dat is weer teruggedraaid.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  Trouwste user 2022 maandag 8 september 2003 @ 21:12:41 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_13032659
Het doelpunt van Kaka zat er lekker in.

Goeie aankoop van AC Milan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_13040872
quote:
Op maandag 8 september 2003 21:12 schreef tong80 het volgende:
Het doelpunt van Kaka zat er lekker in.

Goeie aankoop van AC Milan.

Die was lekker hard ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')