Hofland is toch niet slecht of zo?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Hofland doet het hem. Dan reageert er niemand.
Kortom Ajax/PSV opstellingquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:17 schreef cultheld het volgende:
----------------Stekelenburg
--De Jong-----Heitinga----Hofland-----Bouma
--De Ridder----Sneijder---Van der Vaart----Robben
--------------Van Persie---Collins John----
Ik vond dit ook erg vroeg. Slotjequote:Op donderdag 3 juni 2004 01:15 schreef golfer het volgende:
Beetje erg vroeg geopend topic.
Nog 2 jaar de tijd er voor om de opstelling te bedenken.
Weliswaar vroeg, maar ik vind het ook wel geinig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:36 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik vond dit ook erg vroeg. Slotje
Tegen die tijd spelen de meeste daarvan al in het buitenlandquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:03 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Kortom Ajax/PSV opstelling
Kluivert weet ik niet. Ligt er een beetje aan hoe hij terug zal komen van dit kutseizoen (understatement).quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat op het WK2006 (ALS we het halen) Kluivert/nistelrooy/makaay ook allemaal gewoon weer meegaan hoor
Eerlijk gezegd denk ik dat we meer kans maken op het WK dan op aankomend EK hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 08:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Weliswaar vroeg, maar ik vind het ook wel geinig eerlijk gezegd
Ik denk trouwens dat op het WK2006 (ALS we het halen) Kluivert/nistelrooy/makaay ook allemaal gewoon weer meegaan hoor
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat we meer kans maken op het WK dan op aankomend EK hoorKluivert is over 2 jaar waarschijnlijk een Frank de boer geval en Makaay en Van Nistelrooy zijn er dan weliswaar nog, maar ik denk dat de jongere generatie spitsen in potentie beter is dan de huidige generatie
Kijk naar zo'n Collins John bijvoorbeeld: Die jongen maakt komend seizoen zijn seizoen, als ie niet geblesseerd raakt tenminste. Echt een grote speler gaat dat worden en hij is geen intikker maar een complete spits
Van Persie lijkt me duidelijk, grootste talent van Feyenoord in een decennium. Geloof me, ondanks de concurrentie bij Arsenal gaat hij zich in de basis spelen
Dan is er nog Babel, superspits in wording, Kevin Sissing, groot talent van de Graafschap die binnen nu en 2 seizoenen zal worden weggekocht en Affelay wat zo'n beetje de enige groeibriljant is van PSV samen met middenvelder Hoogstrate dan.
Daarnaast vergeten wij nog een aantal hele grote spelers, namelijk die jongen die bij arsenal speelt in de A-jeugd en 2 jongens bij Chelsea in de A-jeugd die zeer talentvol zijn. De Ridder wordt onze super rechtsbuiten samen met Robben een super vleugel duo en dan maken we zelfs Brazilië helemaal gek
Kluivert en Van Nistelrooy zijn dan 29 en worden die zomer 30. Ik denk dat ze dan nog steeds spelen bij topclubs en daar goed presteren. Van jongens die nu nog een vaste plek in het eerste van Ajax moeten verdienen en in de zomer van 2006 zo 19 a 20 zijn is het meer afwachten of ze daadwerkelijk gaan brengen wat er mogelijk in zit. Ryan Babel kan het wel in zich hebben een hele grote te worden, maar a) of het al met z'n 19e zo is, en b) of hij de mentailteit heeft om het er ook uit te halen is nog maar afwachten. Ik zou dan zeker op Kluiv en Nistelen Makaay gokken eerlijk gezegd. Ik ben wel nieuwsgierig naar Collins John. Daar heb ik wel vertrouwen in. Ik hoop dat-ie eens opgeroepen worden. Die andere naen van "talenten": niet eerder dan 2008 voordat zij een basisplaats in Oranje zullen hebben...quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat we meer kans maken op het WK dan op aankomend EK hoorKluivert is over 2 jaar waarschijnlijk een Frank de boer geval en Makaay en Van Nistelrooy zijn er dan weliswaar nog, maar ik denk dat de jongere generatie spitsen in potentie beter is dan de huidige generatie
Kijk naar zo'n Collins John bijvoorbeeld: Die jongen maakt komend seizoen zijn seizoen, als ie niet geblesseerd raakt tenminste. Echt een grote speler gaat dat worden en hij is geen intikker maar een complete spits
Van Persie lijkt me duidelijk, grootste talent van Feyenoord in een decennium. Geloof me, ondanks de concurrentie bij Arsenal gaat hij zich in de basis spelen
Dan is er nog Babel, superspits in wording, Kevin Sissing, groot talent van de Graafschap die binnen nu en 2 seizoenen zal worden weggekocht en Affelay wat zo'n beetje de enige groeibriljant is van PSV samen met middenvelder Hoogstrate dan.
Daarnaast vergeten wij nog een aantal hele grote spelers, namelijk die jongen die bij arsenal speelt in de A-jeugd en 2 jongens bij Chelsea in de A-jeugd die zeer talentvol zijn. De Ridder wordt onze super rechtsbuiten samen met Robben een super vleugel duo en dan maken we zelfs Brazilië helemaal gek
Dat kan nooit, weet jij hoe aanvallend jouw middenveld isquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:01 schreef bergkampf het volgende:
Is natuurlijk moeilijk te zeggen omdat er in de komende tijd nog nieuwe jonge spelers doorbreken enzo.
----------------Stekelenburg (Joost Terol als t aan mij ligt reserve keeper van Utreg)--------
--Reiziger-----Heitinga-----Bouma-----van Bronckhorst
--van der Meyde----Sneijder---Van der Vaart----Robben
--------------Roy Makaay---Ruud van Nistelrooy----
Hij heeft vooralsnog meer gepresteerd dan RYAN BABEL (en zo enorm veel schelen ze niet qua leeftijd; een jaartje?) of welk van de genoemde talenten onder de 20. lleen Sneijder kan als beter presterend genoemd worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:
Krijgt die Collins John me hier wat veren in zijn kont zeg.
Talent hoor, maar laten we eerst maar afwachten of ie zijn Fulham-start een goed vervolg kan geven.
Als Babel vertrekt bij Ajax is dat voor een astronomisch bedrag.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:56 schreef tukkeronline het volgende:
Iets mis met Twente?
Twente verdient enkele miljoenen aan John, dat zie ik Ajax (nog) niet doen aan Babel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |