Is zelfs per direct vertrokken bij NAC Breda dus. Jammer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:44 schreef Insistor het volgende:
Er bestaat een kans dat Arie Jonker (die afgelopen zomer naar NAC vertrok) binnenkort weer in het oranjezwart van vv Katwijk te bewonderen is: http://www.vvkatwijk.nl/actueel/artikel/399
quote:Emans verbaasd over maatregel
TERNEUZEN - Gerrit Emans heeft uiterst verbaasd gereageerd op de mededeling dat het bestuur en de eerste selectie van Hoek het vertrouwen in de technische commissie hebben opgezegd. ,,Dat is nieuw voor mij’’, zei Emans stellig. ,,Ik snap er niets van. Er staat een elftal, er zijn trainers en Hoek heeft nu juist behoefte aan rust. Iedereen werkt er hard aan om Hoek in de hoofdklasse te houden.’’
Emans verbleef de afgelopen dagen voor scoutingswerk voor Olympiakos Piraeus in Barcelona en keerde gisteren terug. ,,Ik ben met stomheid geslagen. We hebben woensdag vergaderd met de technische commissie en zijn tot de conclusie gekomen dat we het voor volgend seizoen iets breder moeten opzetten. Dat is best een zware taak en daarom willen we de technische commissie iets uitbreiden.“
Het voorstel zou vanuit de stichting naar het bestuur van de club gaan. ,,De besturen hebben deze week samen vergaderd en voor zover ik weet waren ze het eens over hoe de technische commissie er uit moest zien.’’
Emans is van mening dat de commissie er tot nu toe alles aan heeft gedaan. ,,We hebben voor dit seizoen een selectie samengesteld en ik heb de afgelopen jaren twee keer voor een trainer gezorgd. Daarom begrijp ik ook niet goed wat voorzitter Kees de Feijter nu wil. Bennie Langeraert, Dirk de Bruin en ik werken voor de stichting. Als het bestuur dit wil, dan zal het eerst bij het stichtingsbestuur aan moeten kloppen.“
quote:Eddy Maas: vete van echte Hoek-mensen
door Frits Bakker
HOEK - Het is bij Eddy Maas koud op zijn dak gevallen, maar de voorzitter van de sponsorstichting van Hoek had het al zien aankomen. ,,We zijn al twee jaar aan het bakkeleien en er komt maar geen eind aan.“. De voorzitter, die met zijn stichting verantwoordelijk is voor de technische commissie van de voetbalclub, betreurt het dat er een breuk is ontstaan binnen zijn club. ,,Het ergste is dat het allemaal echte Hoek-mensen zijn. Van Kees de Feijter tot Gerrit Emans, om nog maar niet te spreken van John Bravenboer en Dirk de Bruin. Maar het gaat om persoonlijke vetes die worden uitgevochten. Daar worden we als club niet beter van.“
Volgens Maas is het bestuursbesluit (het buitenspel zetten van de technische commissie) nog niet tot heel de club doorgedrongen. ,,Ik ben wel ingelicht, maar ik wacht af tot het officieel aan onze stichting is meegedeeld.“
,,Tot die tijd hoop ik alleen dat we gaan winnen op het veld, al zal ook dat de problemen aan de bestuurstafel niet meer oplossen.“
quote:Persbericht 12 februari 2006
Het volledig bestuur van de stichting promotie HSV Hoek is geschokt over de berichtgeving betreffende de technische commissie van de stichting promotie HSV Hoek, zoals deze afgelopen zaterdag door de voorzitter van vereniging HSV Hoek naar buiten is gebracht, via de media.
Het bestuur van de stichting promotie HSV Hoek alsmede Erevoorzitter John Bravenboer en de supportersvereniging de Purperen Hei, distantiëren zich volledig van deze uitspraken en staan unaniem achter de technische mensen, welke er alles aan doen, om het optimale rendement uit de spelersgroep te halen.
Voorzitter Kees de Feyter kiest er blijkbaar voor om via de media te communiceren, terwijl hij afgelopen donderdag nadat dit “zogenaamde besluit” genomen zou zijn, de desbetreffende mensen (Ben Langeraert en Dirk de Bruin) welke ter plaatse waren, niet mondeling op de hoogte heeft gesteld.
Hij kiest ervoor om mensen, welke jarenlang op vrijwillige basis en tevens medegrondleggers van het huidige HSV Hoek zijn, publiekelijk te beschadigen, in plaats van in een onderling gesprek de confrontatie aan te gaan en op een fatsoenlijke manier uitleg te geven.
Maandag jl. werd in een vergadering tussen het bestuur van de vereniging en het bestuur van de stichting, de blauwdruk inzake het technische beleid voor het komend seizoen besproken en in principe akkoord bevonden.
De huidige voorzitter van de vereniging, welke zelf vroeger als bestuurslid deel uitmaakte van de stichting promotie HSV Hoek, weet als geen ander dat het technische beleid van het eerste elftal onder de verantwoordelijkheid van de stichting promotie HSV Hoek valt.
Als vertegenwoordigers van de sponsoren van de HSV Hoek betreuren wij het dat we op deze manier naar buiten moeten treden
Als stichting promotie HSV Hoek hebben wij ook maar 1 belang en dat is de HSV Hoek.
Het bestuur van de stichting promotie HSV Hoek, Erevoorzitter John Bravenboer en Supportersvereniging de Purperen Hei staan dan ook unaniem achter Dirk de Bruin, Ben Langeraert en Gerrit Emans.
Had Kluivers niet gezegd te vertrekken als Voorschoten niet promoveert?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef Hoornes het volgende:
1B wordt zo een elite klasse. Kluivers (Voorschoten), Carvalho Rodrigues en Garcia-Mendes (TOGR), Mark v/d Berg (JAC) etc.
Onbegrijpelijk in sommige gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |