o.a.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Luc Nilis speelde die tijd toch met van Nistelrooij aan zijn zijde? En waarom moest die ook alweer stoppen? Hij had toch iets met zijn achillespees?
Hee, ga eens snel buiten spelen jij!!! Nilisquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:37 schreef Tobbes het volgende:
Overschatte speler.
Type Bergkamp, maar dan minstens 2 klassen lager.
Ach ja, andere opleiding he
Mjah, ik vond hem wel een sympathieke gast. Beter dan die moffen die nu bij PiSVee spelenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:46 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Hee, ga eens snel buiten spelen jij!!! Nilis![]()
Ik heb velen om me heen op de tribune zien huilen toen hij afscheid nam van het PSV publiek.
Hij was mijn idool in mijn jonge tienerjaren!!!
Dat supporters huilen omdat iemand weggaat wil niet zeggen dat hij gelijk een goede voetballer was.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:46 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Hee, ga eens snel buiten spelen jij!!! Nilis![]()
Ik heb velen om me heen op de tribune zien huilen toen hij afscheid nam van het PSV publiek.
Hij was mijn idool in mijn jonge tienerjaren!!!
Welke moffen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mjah, ik vond hem wel een sympathieke gast. Beter dan die moffen die nu bij PiSVee spelen![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:55 schreef PyTh het volgende:
Scorpie en Tobbes, als jullie niet kunnen toegeven dat Luc Nilis een groot voetballer was dan heb je niet echt verstand van voetballen.
Dat hij nou toevallig bij PSV gevoetbalt heeft en niet bij jullie clubje is wat anders.
Bommel, Ooijer, Lange Jan....quote:
Ik wil best toegeven dat hij een goede voetballer was, maar groot, neen. After all, hij voetbalde bij PSV, niet bij Manchester of Arsenal, of Barcelona of Real Madrid for that matter. En zoals we weten, de Nederlandse Dwergen Divisie is niet echt van wereldklasse te noemen (no offence)quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:55 schreef PyTh het volgende:
Scorpie en Tobbes, als jullie niet kunnen toegeven dat Luc Nilis een groot voetballer was dan heb je niet echt verstand van voetballen.
Dat hij nou toevallig bij PSV gevoetbalt heeft en niet bij jullie clubje is wat anders.
Waarom vergelijk je een aanvaller met Ooijer en van Bommel? Trouwens sinds wanneer zijn dat moffen?quote:
Maar van beide duo's was Nilis wel steeds de minste. Het was een goede voetballer, niet meer dan dat. Hij liet wel eens iets zien dat van hoge klasse was, maar hij is niets vergeleken met van Basten, Bergkamp of Kluivert in zijn beste jaren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
o.a.
Hij heeft ook nog samen met Ronaldo gespeeld, wat een duo's Ronaldo/Nilis & Van Nistelrooij/Nilis
Ben niet met je eens dat je perse bij een europese topclub gespeeld moet hebben om een groot voetballer te zijn. Een groot voetballer is wat mij betreft iemand die unieke acties maakt en dingen laat zien waarvan je denkt; Hoe haalt ie het in z'n hoofd!quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven dat hij een goede voetballer was, maar groot, neen. After all, hij voetbalde bij PSV, niet bij Manchester of Arsenal, of Barcelona of Real Madrid for that matter. En zoals we weten, de Nederlandse Dwergen Divisie is niet echt van wereldklasse te noemen (no offence)
I agree with Tobbes.
BTW: Het wel of niet aanduiden van iemand als groot voetballer heeft niets te maken met je voetbalkennis; argumenten & meningen staan los van feitenkennis
quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waarom vergelijk je een aanvaller met Ooijer en van Bommel?
Het zijn toch allemaal PSV-spelers (geweest)??
Trouwens sinds wanneer zijn dat moffen?
Sinds ze wedstrijden winnen zonder dat ze goed spelen (jaja, gefrustreerd)
mof1 (de ~ (m.), ~fen)
1 [pej.] Duitser
[/sub]Doe niet zo bijdehand[/sub]
En Lange Jan heeft andere kwaliteiten dan Nilis.
Ik heb Nilis idd nooit zo'n sneaky kut elleboog/doodschop/kopstoot/knietje zien geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |