is hij nu al een beetje, zijn vrije trappen hebben al een aantal nodige puntjes opgeleverd en dat niet alleen.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als Pierre ze kampioen maakt, is hij een god daar
Idd!quote:Op maandag 1 maart 2004 20:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hij scoort overal en altijd, slimme aankoop dus
dan had je waarschijnlijk niet geweten waar je moest kijken.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
voor je eigen gemak had je natuurlijk ook www.antu.com neer kunnen rotten
ik moet eerlijk zeggen dat ik het maar niks vond toen hij kwam. Hij heeft in nederland al een stempel als geldwolf, en uiteraard dacht ik dat hij effetjes een paar wedstrijden zou voetballen voor een paar miljoen.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:39 schreef SCH het volgende:
In de nieuwe en onvolprezen JOHAN staat een prachtig verhaal over Pierre: zijn ervaringen daar maar vooral ook de wijze waarop de Turken hem al in de armen hebben gesloten. Absolute must!!!
het is druk op die site i.v.m nieuwe filmpjes die zojuist zijn geplaatst betreft de wedstrijd van gisteren tegen galatasaray.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:48 schreef Suijk het volgende:
We zijn druk bezig.
welke wedstrijd ben jij geweest ???quote:Op maandag 1 maart 2004 20:54 schreef Stpan het volgende:
Ben zelf ook eens bij een wedstrijd van Fenerbahce geweest, echt super!
ja, dit is het centrale topic dus mag het.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:17 schreef zjroentje het volgende:
Weer die foto's.
ja ook opgeknapt op een paar kleine dingen na.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:28 schreef Stpan het volgende:
Hehe, bedankt. Heb thuis nog wat digitale tapes van die wedstrijd liggen. Is die hoofdtribune ondertussen al opgeknapt? Zit ik op me heen naar een supermodern stadion te kijken, zit ik zelf op een oude rot tribune!
Ze gaan binnen nu en 4 weken beginnen met de laatste tribune. Ze wachten ermee totdat Fenerbahce zeker is van de kampioenschap. Daarna gaan ze meteen beginnen en er voor zorgen dat het klaar is voor de CL wedstrijden zodat we niet zoals 3 jaar geleden in ene halve onsfeervolle stadion spelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:49 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
ja ook opgeknapt op een paar kleine dingen na.
nog een foto![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |