abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 september 2004 @ 02:20:42 #1
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21986191
Ik heb me al het hele EK zitten ergeren aan de interviews en de persconferenties van die gast. Stelt nooit een fatsoenlijke vraag, is zuigerig en irritant, en gaat te vaak op de emotietoer. "Hoe voel je je?" is de ultieme Bert Maalderink-vraag. Dat stemgeluid van hem verhoogt het irritatieniveau ook nog eens.

Vandaag was het weer raak. Een compleet zinloos en nietszeggend interview met Zlatan. Zegt de held Zlatan: "Stel me een fatsoenlijke vraag of ik ga weg". Het is jammer dat de rest te laf is om zijn voorbeeld te volgen, hoewel het er in Portugal uitzag alsof ze hem het liefst een potje wilden wurgen in de mixed zone.

Ben ik de enige (oh ja, Leo Beenhakker vond hem ook zeiken) die Bert terug wil sturen naar het dames poolstokhoogspringen?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  Trouwste user 2022 donderdag 16 september 2004 @ 02:33:36 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_21986256
Bert Maalderink is één van de weinigen die kritisch durft te zijn. Eén van de weinigen die vragen stelt die het publiek interesseren. De hoog in de boom zittende heren voetballers voelen zich zo buitengewoon dat ze geirriteerd raken door zijn vragen. Bert is een held.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21986260
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:33 schreef tong80 het volgende:
Bert Maalderink is één van de weinigen die kritisch durft te zijn. Eén van de weinigen die vragen stelt die het publiek interesseren. De hoog in de boom zittende heren voetballers voelen zich zo buitengewoon dat ze geirriteerd raken door zijn vragen. Bert is een held.


Je hebt het tenenkrommende domme interview vanavond met Zlatan zeker niet gezien?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 16 september 2004 @ 02:36:34 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_21986265
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt het tenenkrommende domme interview vanavond met Zlatan zeker niet gezien?
Wat was er tenenkrommend aan ? Had ie hem met uwe majesteit moeten aanspreken ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 16 september 2004 @ 02:37:45 #5
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_21986268
Ik heb bij veel interviewers nogal eens het gevoel dat ze een interview doen met het oog op de voetballer, ipv met het oog op het publiek. Wat dat betreft is Maalderink een stuk beter. Alleen een beetje jammer dat 'ie zo'n zeurderige stem heeft.
  donderdag 16 september 2004 @ 02:38:33 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_21986271
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:34 schreef golfer het volgende:

Je hebt het tenenkrommende domme interview vanavond met Zlatan zeker niet gezien?
De tenenkrommende domheid kwam van de kant van Zlatan.
Die gast kan echt niet relativeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 16-09-2004 02:46:21 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 16 september 2004 @ 02:39:15 #7
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21986273
Hij is af en toe wel kritisch maar dan op zo'n toon en manier dat hij toch geen zinnig antwoord krijgt, want hij komt dan over als een gefrustreerd en agressief ventje.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 16 september 2004 @ 02:42:16 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_21986279
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:39 schreef PJORourke het volgende:
want hij komt dan over als een gefrustreerd en agressief ventje.
Ik vind het juist een braverik, beetje Frans Bromet achtig.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Trouwste user 2022 donderdag 16 september 2004 @ 02:42:36 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_21986282
Hij is één van de werinigen die niet in de kont kruipt van de hoge heren voetballers.

Hij stelt normale vragen die tegenwoordig door spelers als aanval worden gezien.

Als je geen Jack van Gelder, Hans Kraay jr. of Hans van Breukelen heet word je al snel gezien als vijand.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 16 september 2004 @ 03:05:27 #10
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21986343
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:42 schreef APK het volgende:
Ik vind het juist een braverik, beetje Frans Bromet achtig.
Die heeft ook zo'n zeikstem. Maar die interviewt wat tactischer.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_21986352
Maalderink vind ik ook drie keer niks. Het werkt wel als je serieus genomen wordt door voetballers en dat is al een aantal jaren niet het geval.

Zlatan dolde gewoon met hem. Dat was niet meer dan terecht.
pi_21986399
hoewel maalderink wel eens te ver kan gaan, vind ik hem een uitstekende journalist. Hij laat gewoon blijken hoe hypocriet sommige voetballers kunnen zijn. Nou heb ik het interview met zlatan niet gezien, maar ik heb wel een idee hoe het gegaan kan zijn. Waarom kunnen voetballers niet gewoon eens een fatsoenlijk antwoord geven?

Hij was 1 van de weinige die advocaat in zijn gezicht durfde aan te spreken op zijn falen. En dan niet omslachtig, maar gewoon direct.
pi_21986402
quote:
Op donderdag 16 september 2004 03:34 schreef sir_dalord het volgende:
hoewel maalderink wel eens te ver kan gaan, vind ik hem een uitstekende journalist. Hij laat gewoon blijken hoe hypocriet sommige voetballers kunnen zijn. Nou heb ik het interview met zlatan niet gezien, maar ik heb wel een idee hoe het gegaan kan zijn. Waarom kunnen voetballers niet gewoon eens een fatsoenlijk antwoord geven?

Hij was 1 van de weinige die advocaat in zijn gezicht durfde aan te spreken op zijn falen. En dan niet omslachtig, maar gewoon direct.
Zlatan had gelijk hoor. Ik ben geen fan van de voetballer Zlatan, maar ik vind het meesterlijk hoe hij journalisten te kijk zet, die met die Story achtige vragen komen. 'Zlatan, you were a nice guy on the pitch tonight.. Was that on purpose?'

Flikker toch op man..

Dat met Advocaat.. Advocaat heeft niet gefaald, Kesler heeft gefaald. Als je Advocaat aanstelt weet je dat hij defensieve keuzes gaat maken. Dat heeft hij altijd gedaan. Wanneer gaat jouw held Maalderink de echte verantwoordelijke aanspreken dan?
pi_21986409
quote:
Op donderdag 16 september 2004 03:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Zlatan had gelijk hoor. Ik ben geen fan van de voetballer Zlatan, maar ik vind het meesterlijk hoe hij journalisten te kijk zet, die met die Story achtige vragen komen. 'Zlatan, you were a nice guy on the pitch tonight.. Was that on purpose?'
waarom is dat zo'n domme vraag? Zlatan heeft zich schandelijk gedragen tegenover zijn ploeggenoten in dat vriendschappelijk potje. Dat sloeg toch nergens op? Waarom moest hij dat doen? Ik vind het juist een goede vraag. Waarom heeft hij deze keer geen elleboog stoot uitgedeeld? Waarom is hij niet doorgegaan terwijl hij weet dat hij de bal onmogelijk kan krijgen? Typische zlatan trucjes. En al die standaardvragen van:'hoe was je terugkeer in amsterdam' en 'ben je blij met de overwinning op ajax', daar kan ik de standaard antwoorden zelf op verzinnen.
quote:
Dat met Advocaat.. Advocaat heeft niet gefaald, Kesler heeft gefaald. Als je Advocaat aanstelt weet je dat hij defensieve keuzes gaat maken. Dat heeft hij altijd gedaan. Wanneer gaat jouw held Maalderink de echte verantwoordelijke aanspreken dan?
Ik geloof dat hij dat al gedaan heeft, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Bovendien heeft advocaat de verkeerde keuzes gemaakt, niet Kesler. Advocaat heeft zichzelf onpopulair gemaakt bij de spelersgroep, niet kesler.

Ik snap best dat sommige geirriteerd raken van zijn antwoorden, zowel de betrokken partij als de supporters, maar ik persoonlijk vind het heerlijk om eens een verfrissende sportjournalist aan het werk te zien.
  donderdag 16 september 2004 @ 08:23:43 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21986888
Heb 't interview net nog even gezien, en ik vind wel dat Zlatan er bovenop springt. Maalderink wekt de indruk te vragen waarom 'ie geen elleboog heeft gegeven of iets dergelijks. Echter denk ik dat 'ie bedoelt dat Zlatan de wedstrijd op een andere manier dan normaal zal moeten hebben benaderd, vandaar dat 'ie met 't verhaal van Larsson op kwam draven. God zij dank voor Bert had Larsson gisteren gescoord en niet zo uitbundig gevierd, waardoor 'ie een goed voorbeeld had. Maar ik denk dat 't een pre is wanneer journalisten zich eens fatsoenlijk uit zouden leren drukken in het Engels.
pi_21987008
Bert Maalderink is echt iemand die iki steevast bevloek als ie weer eens een interview doet, wat een teringhond is dat zeg...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 16 september 2004 @ 08:43:49 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21987040
Tsja, maar jij hebt een hekel aan alles wat los en vast zit aan 't Nederlands voetbal DIGGER.
pi_21987094
Zijn interviews zijn van een niveau waar de Sun zich nog voor zou schamen, zo triest, zulke domme vragen.

Ik snap niet dat er geen clubs zijn die hem gewoon per definitie de toegang tot de spelers/pers zaal etc. verbieden. Laat de NOS maar een fatsoenlijk en capabel persoon sturen ipv die maaghond.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 16 september 2004 @ 09:05:53 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21987240
Wie is bijvoorbeeld bij de NOS / Nederlandse TV in jouw ogen wel geschikt?
pi_21987269
Ik vind iedereen die bij de NOS wel eens een interview doet, beter.

Als ik Sport op de NOS kijk, en ik hoor de stem van of Bert Maalderink, of Evert ten Napel, dan weet ik gelijk hoe laat he tis mbt het niveau: dramatisch.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21988068
Z'n stem zet je al aan tot zappen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 16 september 2004 @ 18:19:52 #22
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21999142
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 16 september 2004 @ 18:21:03 #23
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21999165
quote:
Op donderdag 16 september 2004 09:09 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind iedereen die bij de NOS wel eens een interview doet, beter.

Als ik Sport op de NOS kijk, en ik hoor de stem van of Bert Maalderink, of Evert ten Napel, dan weet ik gelijk hoe laat he tis mbt het niveau: dramatisch.
Dat ge-"deksels" van Ten Napel drijft mij tot waanzin.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 16 september 2004 @ 18:21:17 #24
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_21999168
quote:
Op donderdag 16 september 2004 02:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt het tenenkrommende domme interview vanavond met Zlatan zeker niet gezien?
Zlatan kon gewoon niet normaal antwoorden. Steeds van die standaard ingestudeerde antwoorden waarmee hij aan kwam zetten
  donderdag 16 september 2004 @ 18:23:57 #25
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21999220
Als je ook van die standaard ingestudeerde vragen in neanderthalerengels krijgt...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')