abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32888943
quote:
Oranjelegioen krijgt docusoap

Het Oranjelegioen krijgt tijdens het wereldkampioenschap voetbal een eigen televisieprogramma. Endemol wil tijdens het WK de gasten van de Oranjecamping volgen. Dat heeft Jokko de Wit, initiatiefnemer van de camping, woensdag laten weten. "Het is de bedoeling dat gasten op de camping worden gevolgd, al vanaf de voorbereiding. Op een nader te bepalen zender wordt dan twee keer per week een programma van 25 minuten over het Oranjelegioen uitgezonden", aldus De Wit.

De Wit nam in 2004 in Portugal ook het initiatief voor een Oranjecamping, die in diverse media veel aandacht kreeg. In dat land werd toen het Europees kampioenschap gehouden. Op het hoogtepunt van de Oranjegekte logeerden 1100 supporters op de kampeerplaats in Espinho. "Het televisieprogramma wil het wel en wee van de fans vastleggen. De Oranjegekte staat erin centraal", zegt De Wit.
pi_32889135
Jezus, 50 minuten per week die josti's op tv
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32889283
oranjelegioen
  woensdag 7 december 2005 @ 13:31:34 #4
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32889372
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32889403
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:28 schreef Erasmusch het volgende:
oranjelegioen
oh... feyenoord heeft "het legioen" natuurlijk. Hoe durft Oranje dat woord in te pikken
Yo, Willie. Burn the cat
  woensdag 7 december 2005 @ 13:36:05 #6
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32889492
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32889500
Ik ben benieuwd of de camping ook gesponsord gaat worden door Heineken en Mora magnetronkroketten... a la SBS.
pi_32889529
Heeft het programma al een pakkende naam eigenlijk?
Yo, Willie. Burn the cat
  woensdag 7 december 2005 @ 13:39:03 #9
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_32889573
pff het oranje legioen
bestaat alleen maar uit debielen met oranje mutsen, overals en klompen op je hoofd.
Wie wil dat zien . Krijg je zeker de discussies over welke oranje schminck het beste is
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_32889674
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:37 schreef bluzh het volgende:
Heeft het programma al een pakkende naam eigenlijk?
"de Oranjecamping" lijkt me voor de hand liggend.
pi_32889732
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:41 schreef MaxPower het volgende:

[..]

"de Oranjecamping" lijkt me voor de hand liggend.
Of "Op kamp met de Oranje indiaan"
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32889763
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:32 schreef bluzh het volgende:

[..]

oh... feyenoord heeft "het legioen" natuurlijk. Hoe durft Oranje dat woord in te pikken
vriendinnen van oranje
indiaan
teletoeters
wortelman
napoleon
zeeuws meisje
zutphen, kaashoofd, margraten, stil aan de overkant etc
pi_32889823
Bij deze hoop ik trouwens dat we een enorme kutzomer hebben en dat die hele camping blank komt te staan van de regen. Zit ik lekker met een biertje tv te kijken.
pi_32889931
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:44 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

vriendinnen van oranje
indiaan
teletoeters
wortelman
napoleon
zeeuws meisje
zutphen, kaashoofd, margraten, stil aan de overkant etc
niet inkoppen, niet inkoppen, niet inkoppen
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32890084
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:46 schreef MaxPower het volgende:
Bij deze hoop ik trouwens dat we een enorme kutzomer hebben en dat die hele camping blank komt te staan van de regen. Zit ik lekker met een biertje tv te kijken.
Ach het kan in ieder geval nooit minder slecht zijn dan het sbsprogramma " Oranje in Portugal " van 2004. Of ze moeten Rene Froger ook nu hoofdgast van de Oranjecamping maken...
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32890162
quote:
Ik hoop dat de camping in Kreuzberg ligt, grenzend aan de Engelsen, oostelijk de Polen, noordelijk Kroaten en zuidelijk de Serviers.
pi_32890228
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef bluzh het volgende:

[..]

Ach het kan in ieder geval nooit minder slecht zijn dan het sbsprogramma " Oranje in Portugal " van 2004. Of ze moeten Rene Froger ook nu hoofdgast van de Oranjecamping maken...
Wat denk je zelf: op een Oranje camping hoort Frans Bauer natuurlijk thuis
  woensdag 7 december 2005 @ 14:10:08 #18
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_32890395
Misschien komt mijn ex-collega nog wel op tv dan met zijn oranje eland muts......
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_32890472
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:02 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Wat denk je zelf: op een Oranje camping hoort Frans Bauer natuurlijk thuis
Ja maar die zit bij TALPA. Froger is de hoofdsponsor van SBS. Daarnaast zal dit kijkcijferkanon natuurlijk weer zijn mening geven over het Nederlands elftal. Die gast heeft er echt kijk op. Net als de altijd kritische Hans van Breukelen. Gaat Edward van Cuilenborg trouwens ook in een tent zitten om zijn diepteinterviews ter plekke te schieten? SBS heeft me al helemaal lekker gemaakt met dit nieuwsbericht
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32890509
Die Oranje indiaan is met zijn wigwam natuurlijk helemaal in zijn element op de OranjeCamping
Yo, Willie. Burn the cat
pi_32890772
man dit wordt geweldige tv. Met een biertje in je hand dubbel liggen om dat stel carnavals-idioten.
pi_32892961
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:13 schreef bluzh het volgende:

[..]

Ja maar die zit bij TALPA. Froger is de hoofdsponsor van SBS. Daarnaast zal dit kijkcijferkanon natuurlijk weer zijn mening geven over het Nederlands elftal. Die gast heeft er echt kijk op. Net als de altijd kritische Hans van Breukelen. Gaat Edward van Cuilenborg trouwens ook in een tent zitten om zijn diepteinterviews ter plekke te schieten? SBS heeft me al helemaal lekker gemaakt met dit nieuwsbericht
Vergeet de altijd vrolijke en nooit in de kont van de spelers kruipende Hans Kraay Jr. niet...
Die kan mooi de persoonlijke interviews doen en ons met een grap en grol nog extra vermaken!!
  woensdag 7 december 2005 @ 15:44:27 #23
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32893229
quote:
Ja, hopelijk ligt die camping onderaan een berg!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32897305
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:25 schreef bart83 het volgende:
man dit wordt geweldige tv. Met een biertje in je hand dubbel liggen om dat stel carnavals-idioten.
Gewoon op zaterdagavond uitzenden om een uurtje of 9, heb je in ieder geval veel lol als je daarna richting de kroeg gaat, man man wat een vrreselijk volk is dat zeg
volgende wedstrijden:
pi_32898603
Teletoeterkamp dat aangevallen word door woeste engelsen dat zou mooie beelden opleveren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')