quote:Oranjelegioen krijgt docusoap
Het Oranjelegioen krijgt tijdens het wereldkampioenschap voetbal een eigen televisieprogramma. Endemol wil tijdens het WK de gasten van de Oranjecamping volgen. Dat heeft Jokko de Wit, initiatiefnemer van de camping, woensdag laten weten. "Het is de bedoeling dat gasten op de camping worden gevolgd, al vanaf de voorbereiding. Op een nader te bepalen zender wordt dan twee keer per week een programma van 25 minuten over het Oranjelegioen uitgezonden", aldus De Wit.
De Wit nam in 2004 in Portugal ook het initiatief voor een Oranjecamping, die in diverse media veel aandacht kreeg. In dat land werd toen het Europees kampioenschap gehouden. Op het hoogtepunt van de Oranjegekte logeerden 1100 supporters op de kampeerplaats in Espinho. "Het televisieprogramma wil het wel en wee van de fans vastleggen. De Oranjegekte staat erin centraal", zegt De Wit.
oh... feyenoord heeft "het legioen" natuurlijk. Hoe durft Oranje dat woord in te pikkenquote:
"de Oranjecamping" lijkt me voor de hand liggend.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:37 schreef bluzh het volgende:
Heeft het programma al een pakkende naam eigenlijk?
Of "Op kamp met de Oranje indiaan"quote:Op woensdag 7 december 2005 13:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
"de Oranjecamping" lijkt me voor de hand liggend.
vriendinnen van oranjequote:Op woensdag 7 december 2005 13:32 schreef bluzh het volgende:
[..]
oh... feyenoord heeft "het legioen" natuurlijk. Hoe durft Oranje dat woord in te pikken![]()
niet inkoppen, niet inkoppen, niet inkoppenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
vriendinnen van oranje![]()
indiaan![]()
teletoeters![]()
wortelman![]()
napoleon![]()
zeeuws meisje![]()
zutphen, kaashoofd, margraten, stil aan de overkant etc![]()
Ach het kan in ieder geval nooit minder slecht zijn dan het sbsprogramma " Oranje in Portugal " van 2004. Of ze moeten Rene Froger ook nu hoofdgast van de Oranjecamping maken...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:46 schreef MaxPower het volgende:
Bij deze hoop ik trouwens dat we een enorme kutzomer hebben en dat die hele camping blank komt te staan van de regen. Zit ik lekker met een biertje tv te kijken.
Ik hoop dat de camping in Kreuzberg ligt, grenzend aan de Engelsen, oostelijk de Polen, noordelijk Kroaten en zuidelijk de Serviers.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:46 schreef MaxPower het volgende:
Bij deze hoop ik trouwens dat we een enorme kutzomer hebben en dat die hele camping blank komt te staan van de regen. Zit ik lekker met een biertje tv te kijken.
Wat denk je zelf: op een Oranje camping hoort Fransquote:Op woensdag 7 december 2005 13:56 schreef bluzh het volgende:
[..]
Ach het kan in ieder geval nooit minder slecht zijn dan het sbsprogramma " Oranje in Portugal " van 2004. Of ze moeten Rene Froger ook nu hoofdgast van de Oranjecamping maken...
Ja maar die zit bij TALPA. Froger is de hoofdsponsor van SBS. Daarnaast zal dit kijkcijferkanon natuurlijk weer zijn mening geven over het Nederlands elftal. Die gast heeft er echt kijk op. Net als de altijd kritische Hans van Breukelen. Gaat Edward van Cuilenborg trouwens ook in een tent zitten om zijn diepteinterviews ter plekke te schieten? SBS heeft me al helemaal lekker gemaakt met dit nieuwsberichtquote:Op woensdag 7 december 2005 14:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wat denk je zelf: op een Oranje camping hoort FransBauer natuurlijk thuis
Vergeet de altijd vrolijke en nooit in de kont van de spelers kruipende Hans Kraay Jr. niet...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:13 schreef bluzh het volgende:
[..]
Ja maar die zit bij TALPA. Froger is de hoofdsponsor van SBS. Daarnaast zal dit kijkcijferkanon natuurlijk weer zijn mening geven over het Nederlands elftal. Die gast heeft er echt kijk op. Net als de altijd kritische Hans van Breukelen. Gaat Edward van Cuilenborg trouwens ook in een tent zitten om zijn diepteinterviews ter plekke te schieten? SBS heeft me al helemaal lekker gemaakt met dit nieuwsbericht![]()
Ja, hopelijk ligt die camping onderaan een berg!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:46 schreef MaxPower het volgende:
Gewoon op zaterdagavond uitzenden om een uurtje of 9, heb je in ieder geval veel lol als je daarna richting de kroeg gaat, man man wat een vrreselijk volk is dat zegquote:Op woensdag 7 december 2005 14:25 schreef bart83 het volgende:man dit wordt geweldige tv. Met een biertje in je hand dubbel liggen om dat stel carnavals-idioten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |