quote:12/5/2005 18:22
Oranje dames-bondscoach Vera Pauw is er als eerste vrouw in geslaagd het diploma Cursus Coach Betaald voetbal te halen. Evenals onder anderen Gerald Vanenburg en Stanley Menzo legde de voormalige dames-international de cursus met goed gevolg af.
Alle zestien cursisten slaagden overigens voor de cursus Coach Betaald Voetbal, al zit Aron Winter nog even in de wachtkamer. De voormalig recordinternational moet zijn praktijkexamen namelijk nog afleggen.
De geslaagden voor de jongste cursus CBV zijn Gert Aandewiel, Wil Boessen, Ray Atteveld, Theo Bos, Jerry Cooke, Joop Gall, Jelle Goes, Luc Nijholt, Bart Logchies, Stanley Menzo, Vera Pauw, Hans de Jong, Harry Sinkgraven, Gerald Vanenburg en Ronald Vroomans.
Ik denk niet dat het legioen een vrouwelijke coach sliktquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:25 schreef RedGuy het volgende:
Ze doet het vast beter dan Gullit.
Jep.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
Geinig.
Ray Atteveld is overigens neem ik aan Raymond Atteveld?
Menzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zitten geen kandidaten voor den bosch tussen..
Het gaat hier niet over Ajax vriend. Denk sowieso niet dat het voer is voor de topclubs. Persoonlijk denk ik dat het een lachertje zal zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:32 schreef Sjakie01 het volgende:
ik word bang van haar als ik naar haar ogen staar.
Maar tuurlijk gaat dit niks worden kom nou. Neem een voorbeeld aan Ajax, zelfs Koeman wist die jongens niet aan het werk te houden laat staan dat een oud wijf dat kan.
Denk dat ze geschikt is voor een A of B elftal.
quote:
Waarom JMquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:08 schreef just me het volgende:
[..]
moet kunnen
![]()
maar.. een vrouw bij betaald voetbal daar heb ik zelfs mijn twijfels over
Aan de foto te zien het tweede. Maar goed, ik heb geen idee waar ze aan de slag kan / gaat / wilquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:12 schreef just me het volgende:
Gaat zij zich als een vrouw gedragen of als een manwijf?
Dat is geen kunstquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:25 schreef RedGuy het volgende:
Ze doet het vast beter dan Gullit.
Ik denk dat vrouwen niet klaar zijn voor de grote voetbalwereld...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:12 schreef just me het volgende:
Ik weet niet of de grote voetbalwereld al klaar is voor vrouwen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |