Wat heeft dat van doen met dit topic?quote:Op zondag 19 december 2004 16:10 schreef Chen het volgende:
Waarom heb je dn een plaatje van Nigel de Jong?
Jan VoH....quote:Op zondag 19 december 2004 16:27 schreef ASSpirine het volgende:
stel, jan VoH speelt 5 wedstrijden goed, en wij openen een topic om hem in oranje te krijgen
dan worden wij natuurlijk uitgelachen...
quote:
Je bent best wel jaloers, geef toe.quote:Op zondag 19 december 2004 16:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Beste spits van Nederland. Ik snap niet dat sommigen dat niet zien. Hoort in Oranje.
Dat Ajax wederom de beste spits van Nederland heeft? Ja natuurlijk. Ik zie ook geen enkel probleem voor de Godenzonen om de titel 'op een slof en een oude voetbalschoen' binnen te halen. Puntje of 13 moet wel kunnen.quote:Op zondag 19 december 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je bent best wel jaloers, geef toe.
Nee, dat is onzin. Maar je vindt het heus wel een goede voetballer, als je de hype die nu dreigt te ontstaan even vergeet.quote:Op zondag 19 december 2004 16:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat Ajax wederom de beste spits van Nederland heeft? Ja natuurlijk. Ik zie ook geen enkel probleem voor de Godenzonen om de titel 'op een slof en een oude voetbalschoen' binnen te halen. Puntje of 13 moet wel kunnen.
Babel, wat een geweldenaar...
Oeps had bijna Calimero onder me schoen zittenquote:Op zondag 19 december 2004 16:37 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Babel
wat heeft die jongen al gepresteerd om al in oranje geprezen te worden?
ik heb het gewoon over de ajacieden die elke nieuwe jeugdspeler in oranje prijst na een wedstrijd of 5
Wie zegt dat dat in Oranje niet sarcastisch was bedoeld?quote:Op zondag 19 december 2004 16:47 schreef ASSpirine het volgende:
ik ken babel idd niet vanaf zijn jeugd, dat hou ik ook niet in de gaten
maar het is haast iedere keer zo dat jullie jeugdspelers oranje waardig zijn, volgens jullie
laat ze een seizoen meedraaien en dan kan je praten, of je moet extreem goed zijn
en zelfs dat kan je niet baseren uit de paar wedstrijden
ajax heeft zijn jeugdspelers, wij onze aankopen
dat is gewoon duidelijk
babel heeft idd potentie, maar om nu al over oranje te praten, is gewoon veel te vroeg
als je hem erin wilt hebben ,wie wil je dan eruit?
Stel dat ze allemaal fit waren
ruud, makaay, kluivert, V Hooijkdonck (ja, hij is nog altijd goed), haisselbaink (Neerlands meest onderschatte spits)
het wordt mss wel tijd voor verjonging, maar om zo enthousiast te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |