Ik ben een mens met een mening, die uit ik op dit forumquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij zich daar prettig bij voelt, wie ben jij dan om erover oordelen?
Bij je verstand.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:58 schreef Doublepain het volgende:
Waar is mijn post gebleven????????!!!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij je verstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij je verstand.OnlogodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mening is prima, maar dit vind ik kwetsend!quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben een mens met een mening, die uit ik op dit forum
Alsnog beter dan Lensquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ajax haalt hier een pareltje binnen. Die past moeiteloos naast Promes. Samen een IQ dat net boven de dubbele cijfers uitkomt.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ajax haalt hier een pareltje binnen. Die past moeiteloos naast Promes. Samen een IQ dat net boven de dubbele cijfers uitkomt.
Wat een baas xDquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:13 schreef GGMM het volgende:
twitter:
(even afgezien van het feit dat het superdom is om mee te gaan in dat gezanik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |