Nee, sorry. Als je het gevraagd had dan had Bos of Vaduz het wellicht voor je bij willen houden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:18 schreef Silverado het volgende:
Heeft iemand het ooti van mij bijgehouden toevallig? Ben het zelf helemaal vergeten![]()
Kim Källström Ronaldinho, Kromkamp, Mendieta, Veldmate, Pantelic en Sangoy
Je kunt nog alles opzoeken op VI.nl en alsnog de huidige waarden berekenen. Is wel veel werk maar jouw spelers hebben wel aardig gepresteerd volgens mij.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:24 schreef Silverado het volgende:
hmm jammer, volgende keer beter
Is inderdaad een flinke klus. We gaan nog een seizoen door. Dus als de competities weer beginnen kun je gewoon mee doen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:39 schreef Silverado het volgende:
Pff das een werk. Weet niet of ik daar nu zo'n behoefte aan heb
Bos komt nog met een update.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Was er verder niemand meer met spelers die actief waren?
Okay dan wacht ik nog even op zijn update voor ik het eindklassement maak.quote:
Aan het begin van het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:33 schreef dndiek het volgende:
Ik heb Del Horno voor komend seizoen toegevoegd en nu hoorde ik van zijn transfer naar Chelsea moet ik die dan ook alvast mee laten tellen of aan het begin van het nieuwe seizoen?
Shit niet meer aangedacht, zal er zometeen achter aan gaan.quote:
Ik vind het een moeilijk geval. MM moet er zijn licht ook maar over laten schijnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft de laatste wedstrijd(en) nog meegedaan bij Juve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |