Dank je, maar om de nieuwe waarde te berekenen moet ik toch ook de actuele waarde hebben van de verschillende spelers? Heb je die ook?quote:Op maandag 13 september 2004 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
DD, je index was 39, 28.
Kijk dit seizoen is een proefrondje eigenlijk. We doen het gewoon zo en dan kijken we waar het beter kan enzo.quote:Op maandag 13 september 2004 13:28 schreef Lionheaad het volgende:
Is het misschien leuk om een klassement te maken met de puntenstijgingen/dalingen?
Okéquote:Op maandag 13 september 2004 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kijk dit seizoen is een proefrondje eigenlijk. We doen het gewoon zo en dan kijken we waar het beter kan enzo.
Ik kon alleen maar 1 post van je vinden waarin Paul Beekmans van 12 naar 16 punten ging. (misschien lees ik steeds over de rest heen) Dus als mijn ogen mij niet bedriegen is dit je actuele waarde van je spelers:quote:Op maandag 13 september 2004 13:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dank je, maar om de nieuwe waarde te berekenen moet ik toch ook de actuele waarde hebben van de verschillende spelers? Heb je die ook?
Sorry dat ik me er mee bemoei,quote:Op maandag 13 september 2004 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Wilfred Bouma: 68
Goedzo jochie!quote:Op maandag 13 september 2004 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry dat ik me er mee bemoei,
Maar Bouma heeft 4 punten gehaald en niet 6. Voor de overwinning en basisplaats krijgt hij 6 punten. Maar hij heeft ook een gele kaart gehad dus moeten daar 2 punten vanaf.
U heeft gelijk. Ben voor het eerst in lange tijd niet geweest, misschien dat dat als geldig excuus kan gelden?quote:Op maandag 13 september 2004 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry dat ik me er mee bemoei,
Maar Bouma heeft 4 punten gehaald en niet 6. Voor de overwinning en basisplaats krijgt hij 6 punten. Maar hij heeft ook een gele kaart gehad dus moeten daar 2 punten vanaf.
quote:Op maandag 13 september 2004 14:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
U heeft gelijk. Ben voor het eerst in lange tijd niet geweest, misschien dad dat als geldig excuus kan gelden?
Nieuwe index:quote:pascalheister:
Mark van Bommel: 73 +3 +3 +1 +1 -2 = 79
Michael Lamey: 22 +0 =22
Jasar Takak: 15 +0 =15
Gino Coutinho: 8 +0 = 8
totaal = 124/4 =31 punten
Voor mij wel, ik neem aan voor de spelleiding ook.quote:Op maandag 13 september 2004 14:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
U heeft gelijk. Ben voor het eerst in lange tijd niet geweest, misschien dat dat als geldig excuus kan gelden?
Hebbie geen Uefa-cuppers?quote:Op maandag 13 september 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
Ik reken woensdag weer door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |