Nee, sorry. Als je het gevraagd had dan had Bos of Vaduz het wellicht voor je bij willen houden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:18 schreef Silverado het volgende:
Heeft iemand het ooti van mij bijgehouden toevallig? Ben het zelf helemaal vergeten![]()
Kim Källström Ronaldinho, Kromkamp, Mendieta, Veldmate, Pantelic en Sangoy
Je kunt nog alles opzoeken op VI.nl en alsnog de huidige waarden berekenen. Is wel veel werk maar jouw spelers hebben wel aardig gepresteerd volgens mij.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:24 schreef Silverado het volgende:
hmm jammer, volgende keer beter
Is inderdaad een flinke klus. We gaan nog een seizoen door. Dus als de competities weer beginnen kun je gewoon mee doen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:39 schreef Silverado het volgende:
Pff das een werk. Weet niet of ik daar nu zo'n behoefte aan heb
Bos komt nog met een update.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Was er verder niemand meer met spelers die actief waren?
Okay dan wacht ik nog even op zijn update voor ik het eindklassement maak.quote:
Aan het begin van het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:33 schreef dndiek het volgende:
Ik heb Del Horno voor komend seizoen toegevoegd en nu hoorde ik van zijn transfer naar Chelsea moet ik die dan ook alvast mee laten tellen of aan het begin van het nieuwe seizoen?
Shit niet meer aangedacht, zal er zometeen achter aan gaan.quote:
Ik vind het een moeilijk geval. MM moet er zijn licht ook maar over laten schijnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft de laatste wedstrijd(en) nog meegedaan bij Juve.
Oké, ik doe dat tegelijk met het geven van de eerste wedstrijd punten.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Handig. Ook de verdubbelingen van spelers die men al had mag men doorvoeren. Bos dus Lee.
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Nilmar kwam vandaag in actie (competitieverband), krijgt die dan al punten voor het spel?
Hatem ook in actie gekomen?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:18 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Mooi. Dan zet ik de punten van Honorato alvast hier neer
Nilmar: 3+2-3= 2 + 14 = 16
- De overige spelers komen van het weekend hier te staan -
Ah zocht al voor de wedstrijdresultaten van OL.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Hatem?
*edit*: Oh, op die manier. Nee, Nilmar speelt dit seizoen op huurbasis bij Corinthians...
Even gegoogledquote:Op maandag 12 september 2005 01:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar kan ik resultaten voor de Noorse competitie zien? Mikel speelt namelijk nog bij Lyn.
Als je dat even een tijdje wil doen voor mij, graag!quote:Op maandag 12 september 2005 19:27 schreef dndiek het volgende:
heb je iemand nodig die je punten bij houdt? (voor even of voor altijd)
ik wil dat evt wel doen
Het is niet zo moeilijk hoor. Je begint met de waarde daar tel je een basisplaats of een inval beurt bij op. Vervolgens tel winst of gelijk spel er bij op of een verlies trek je er af, als je speler gescoord heeft komen er ook nog punten bij en als je speler een kaart gepakt heeft trek de punten daarvan af. Zo kom je op een nieuwe waarde. Dat doe je vervolgens met al je spelers. Tel al hun nieuwe waarden bij elkaar op, het totaal deel je door het aantal spelers uit je stal zo kom je op een indexcijfer uit.quote:Op maandag 12 september 2005 19:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als je dat even een tijdje wil doen voor mij, graag!
Ik heb nog niet helemaal door hoe dat allemaal precies werkt.
Heel graag! Cool!quote:Op maandag 12 september 2005 01:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet niet of Dylan Dog en Chen de scores dit jaar zelf kunnen/willen bij houden, maar ik ben nog steeds bereid om dat voor hun te doen.
Oké, dan zal ik zo snel mogelijk weer de eerste update posten.quote:
Je indexwaarde van vorig seizoen zonder komma.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:28 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Competitie & EC-update:
Lukas Podolski (DUI/ 1. FC Köln) 45 + -1 = 44
Luis Leonel Messi (ARG/ FC Barcelona) 10 + 4 = 14
Vicente (SPA/ Valencia) 70 + 2 = 72
Dean Ashton (ENG/ Norwich City) 28 + 5 + -1 = 32 (kwam 2x in actie)
Mirko Vucinic (SEM/ Lecce) 40 + 2 = 42
Kevin Vandenbergh (BEL/ RC Genk) 30 + 0 + 0 = 30
Honorato Nilmar (BRA/ Corinthians) 16 + 6 = 22
Kepa (SPA/ Sevilla): 4 + 2 + 2 = 8
Portillo (SPA/ Club Brugge): 19 + 6 + 0 = 25
Llorente (SPA/ Athletic de Bilbao): 24 + 3 = 27
Index: 316:10 = 31,6
Budget: - geen idee of ik dat heb -
848 dus?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je indexwaarde van vorig seizoen zonder komma.
quote:
heeft er iemand ff tijd om het voor mij ff te berekenen? ik heb namelijk dit weekend en afgelopen weer wegens omstandigheden opeens te weinig tijdquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Dolle_Hond is met retired als zaakwaarnemer. Wacht nog op de resultaten van Silverado, Eend, , Chen, Chiel, Sloggi en VoreG.
Kim Källström (ZWE/ Stade Rennes) 37+6= 43quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:01 schreef Silverado het volgende:
[..]
heeft er iemand ff tijd om het voor mij ff te berekenen? ik heb namelijk dit weekend en afgelopen weer wegens omstandigheden opeens te weinig tijd![]()
alvast bedankt
Ik zal aan de slag gaan, ik zal tevens toch meteen Chens stal meenemen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Als Bos zijn en DD's indexen vandaag nog post maak ik vanavond weer een klassementje.
Hetzelfde geldt voor mij maar dan met Leequote:Op maandag 26 september 2005 12:29 schreef dndiek het volgende:
Mijn update volgt morgen! Defoe komt misschien vanavond nog in actie tegen Fulham
Heb ook eigenlijk te veel topspelers in mijn stal. Vervang denk ik in de winterstop Reyes voor Jonathan De Guzman.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:37 schreef methodmich het volgende:
Ik heb al een dikke achterstand, met name op Ano.
Zou een leuke wissel zijn, ik heb met name spelers in m'n stal waar ik zelf graag naar kijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb ook eigenlijk te veel topspelers in mijn stal. Vervang denk ik in de winterstop Reyes voor Jonathan De Guzman.
Ik ook maar met Reyes het minste. En Jonathan is een veel belovende speler en die wil ik graag begeleiden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou een leuke wissel zijn, ik heb met name spelers in m'n stal waar ik zelf graag naar kijk.
Geeft niks. Jonathan gaat knallen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:41 schreef methodmich het volgende:
Die zou ook laag starten, op 6 ofzo.
Krijgt hij geen 5 punten?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:56 schreef Silverado het volgende:
Update competitie + europese wedstrijden:
Timo Hildebrand 76 + 4 = 80
Oude index: 541
Nieuwe index: 590
[b]]Nieuwe score: 59,0[/b
Je hebt gelijk. Hij was inderdaag zonder tegendoelpunt. Heb het meteen gewijzigdquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Krijgt hij geen 5 punten?
Basis, gelijk en geen tegendoelpunt ? (3 + 1 + 1 )
Mijn update volgt overigens vanavond/morgen
Mijne is er tegen die tijd ook wel een keerquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Mijne komt woensdag.
Bedankt, Vaduzquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke stal heb je Chiel, veel verschillende competities en nationaliteiten.
Ik hoop dat vervelende blessures dit jaar achterwege blijven bij Pavel eerlijk gezegd. Vorig seizoen zat ie inderdaad vaak in de lappenmand.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:33 schreef dndiek het volgende:
Frank speelt meer wedstrijden, pakt weinig kaarten en is ook minder blessuregevoelig dan Pavel
Hoe komt Kruys aan 11 punten?quote:Op maandag 21 november 2005 14:10 schreef Silverado het volgende:
Competitie-update:
Rick Kruys (NED/ FC Utrecht) 15 + 11 = 26
Oude index: 733
Nieuw index: 762
Basis, Winst, Doeplunt en winnende doelpunt... Of telt alleen het winnende doelpunt??quote:Op maandag 21 november 2005 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe komt Kruys aan 11 punten?
Basis + 3
Winst + 3
Winnende goal + 3
= 9 punten![]()
Alleen het winnendequote:Op maandag 21 november 2005 20:36 schreef Silverado het volgende:
[..]
Basis, Winst, Doeplunt en winnende doelpunt... Of telt alleen het winnende doelpunt??
Ik kan niet meer editten maar ik zal bij de EC update er twee punten afhalen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:47 schreef dndiek het volgende:
John Terry heeft een gele kaart gekregen dit weekend
Ibi zit al bij mij in de stalquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:36 schreef dndiek het volgende:
Omdat de winterstop er weer aan zit te komen ga ik een transfer bekend maken:
Rossi eruit en Afellay erin
Ik bedoelde ook Aissatiquote:Op woensdag 7 december 2005 06:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ibi zit al bij mij in de stal
mijn update volgt donderdag of vrijdag
Na 1 januari gaat het iets minder hard waarschijnlijk want dan maakt Reyes plaats voor De Guzman.quote:Op maandag 5 december 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Ano, je hebt al 2 x zoveel punten als ik man.
Hetzelfde geldt bij mij voor Chen. Donderdagavond of vrijdag post ik nog een update voor hem, maar daarna niet meer.quote:Op zondag 11 december 2005 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik stop met het bijhouden van de stal van Jojomen4, het wordt me teveel werk en hij laat z'n gezicht hier niet meer zien.
Jullie hebben het nog lang gedaan. Petje af hoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt bij mij voor Chen. Donderdagavond of vrijdag post ik nog een update voor hem, maar daarna niet meer.
Heeft dat ook consequenties voor mijn stal Bos?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt bij mij voor Chen. Donderdagavond of vrijdag post ik nog een update voor hem, maar daarna niet meer.
Nee hoor, Ik blijf gewoon de updates doen voor jou stal.quote:Op maandag 19 december 2005 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heeft dat ook consequenties voor mijn stal Bos?
de Kerst van 2006 jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:11 schreef dndiek het volgende:
Update komt voordat de Kerst is afgelopen
Het is donders spannend inderdaad!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog even en ik ga Methodmich weer voorbij, zoveel scheelt het niet.
Thanx MM!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
De Guzman begint op 18 punten, dan mats ik je een beetje.
Bij een transfer mag je de startwaarde verdubbelen. Dus stel hij had de waarde van 24, krijgt hij er 24 punten bij.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Wat wordt de waarde van Ashton nu hij van club is gewisseld?
Nu ook met de actuele indexen van DD en Bos.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Het klassement seizoen 2005/2006
1)Mr_Anonimous:161,2
2) Dndiek :150.6
3) Bos81: 147,8
4)Dylan_Dog: 126,8
5)Silverado: 112,8
6)Vaduz : 91,2
7)Chiel_Montagne: 88,4
8)MethodMich:87,8
9) Jojomen : 80,3
10)Chen: 77,3
11)Tukkeronline : 41,8
12)Radegast: 34,5
Waarschijnlijk lang geen update geplaatstquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Hoe komt Radegast aan zo weinig punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |