Even gegoogledquote:Op maandag 12 september 2005 01:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar kan ik resultaten voor de Noorse competitie zien? Mikel speelt namelijk nog bij Lyn.
Als je dat even een tijdje wil doen voor mij, graag!quote:Op maandag 12 september 2005 19:27 schreef dndiek het volgende:
heb je iemand nodig die je punten bij houdt? (voor even of voor altijd)
ik wil dat evt wel doen
Het is niet zo moeilijk hoor. Je begint met de waarde daar tel je een basisplaats of een inval beurt bij op. Vervolgens tel winst of gelijk spel er bij op of een verlies trek je er af, als je speler gescoord heeft komen er ook nog punten bij en als je speler een kaart gepakt heeft trek de punten daarvan af. Zo kom je op een nieuwe waarde. Dat doe je vervolgens met al je spelers. Tel al hun nieuwe waarden bij elkaar op, het totaal deel je door het aantal spelers uit je stal zo kom je op een indexcijfer uit.quote:Op maandag 12 september 2005 19:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als je dat even een tijdje wil doen voor mij, graag!
Ik heb nog niet helemaal door hoe dat allemaal precies werkt.
Heel graag! Cool!quote:Op maandag 12 september 2005 01:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet niet of Dylan Dog en Chen de scores dit jaar zelf kunnen/willen bij houden, maar ik ben nog steeds bereid om dat voor hun te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |