Je hebt een stal met spelers die volg je een heel voetbalseizoen. (als je spelers uit grote competities kiest is het erg makkelijk via VI.nl) Je krijgt punten voor winst, goals en gespeelde wedstrijden en punten aftrek voor kaarten enz. Aan het eind van het seizoen bekijken we dan welke stal de meeste progressie heeft gemaakt. Als je mee wil doen moet je even de link volgen naar het centrale topic. Hier zie je een lijst met de al actieve zaakwaarnemers en wie ze in hun stal hebben. Vanaf 1 december gaat de transfermarkt weer open en mag je meespelen. MethodMich zal dan jouw spelers van een waarde voorzien en dan kun je vanaf dat moment meespelen.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:08 schreef Jelminho het volgende:
Dit lijkt me een leuk spel om mee te doen, maar hoe werkt het precies ?
Dat is toch een speler van Willem II?quote:Op maandag 15 november 2004 21:09 schreef dolle_hond het volgende:
weekend:
Kemi Augustien van -6 naar -2
klopt, maar ik had de bekerwedstrijd van willem2 tegen veendam er nog bijgenomen, daar was hij ingevallen en gewonnenquote:Op maandag 15 november 2004 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch een speler van Willem II?
Die is in de basis begonnen in de verloren wedstrijd tegen PSV, dan krijg je 0 punten en niet 4
Als ik me in de speler vergis kan deze post als niet geplaatst worden beschouwd
OK, omdat er weekend stond had ik daar geen rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klopt, maar ik had de bekerwedstrijd van willem2 tegen veendam er nog bijgenomen, daar was hij ingevallen en gewonnen
Je kan het nog proberen de oude resultaten op VI.nl terug te vinden. Je waarden zijn al vastgesteld dus je mag gewoon direct mee doen.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:39 schreef Chen het volgende:
ow damm... ben me punten vergeten bij te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |