Ik zal aan de slag gaan, ik zal tevens toch meteen Chens stal meenemen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Als Bos zijn en DD's indexen vandaag nog post maak ik vanavond weer een klassementje.
Hetzelfde geldt voor mij maar dan met Leequote:Op maandag 26 september 2005 12:29 schreef dndiek het volgende:
Mijn update volgt morgen! Defoe komt misschien vanavond nog in actie tegen Fulham
Heb ook eigenlijk te veel topspelers in mijn stal. Vervang denk ik in de winterstop Reyes voor Jonathan De Guzman.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:37 schreef methodmich het volgende:
Ik heb al een dikke achterstand, met name op Ano.
Zou een leuke wissel zijn, ik heb met name spelers in m'n stal waar ik zelf graag naar kijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb ook eigenlijk te veel topspelers in mijn stal. Vervang denk ik in de winterstop Reyes voor Jonathan De Guzman.
Ik ook maar met Reyes het minste. En Jonathan is een veel belovende speler en die wil ik graag begeleiden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou een leuke wissel zijn, ik heb met name spelers in m'n stal waar ik zelf graag naar kijk.
Geeft niks. Jonathan gaat knallen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:41 schreef methodmich het volgende:
Die zou ook laag starten, op 6 ofzo.
Krijgt hij geen 5 punten?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:56 schreef Silverado het volgende:
Update competitie + europese wedstrijden:
Timo Hildebrand 76 + 4 = 80
Oude index: 541
Nieuwe index: 590
[b]]Nieuwe score: 59,0[/b
Je hebt gelijk. Hij was inderdaag zonder tegendoelpunt. Heb het meteen gewijzigdquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Krijgt hij geen 5 punten?
Basis, gelijk en geen tegendoelpunt ? (3 + 1 + 1 )
Mijn update volgt overigens vanavond/morgen
Mijne is er tegen die tijd ook wel een keerquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Mijne komt woensdag.
Bedankt, Vaduzquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke stal heb je Chiel, veel verschillende competities en nationaliteiten.
Ik hoop dat vervelende blessures dit jaar achterwege blijven bij Pavel eerlijk gezegd. Vorig seizoen zat ie inderdaad vaak in de lappenmand.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:33 schreef dndiek het volgende:
Frank speelt meer wedstrijden, pakt weinig kaarten en is ook minder blessuregevoelig dan Pavel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |