Ik heb zo'n vermoeden dat die handschoenen niet van Cruoninga zijn maar van Niek Bosquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:40 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe ben jij aan die handschoenen gekomen?
Ik hoop dat ie dit jaar doorbreekt bij FCG en dan is het slechts een kwestie van afwachten voordat deze jongen bij het NLXI onder de lat staat.
Niek Bos dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:44 schreef Cruoninga het volgende:
Die handschoenen heb ik niet in mijn bezit. Zijn van een bekende van me. Die spaart die dingen: http://www.niekshandschoenen.tk/
Die ja. Ken je hem???quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niek Bos dus
Heb in het verleden met hem geruild,Hoogezand was oid waar ie vandaan kwam?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:47 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Die ja. Ken je hem???
Dat staat op zijn vlag ja. Maar eigenlijk is het Kropswolde en eigenlijk is dat Meerwijck. Die jongen heeft wat last met gemeentegrenzen enzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb in het verleden met hem geruild,Hoogezand was oid waar ie vandaan kwam?
Wist niet eens dat ie een vlag had overigens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:49 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat staat op zijn vlag ja. Maar eigenlijk is het Kropswolde en eigenlijk is dat Meerwijck. Die jongen heeft wat last met gemeentegrenzen enzo.
Leuk zwemmen is het daar. Over twee seizoenen kan Jeroen daar een aardig optrekje kopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:49 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat staat op zijn vlag ja. Maar eigenlijk is het Kropswolde en eigenlijk is dat Meerwijck. Die jongen heeft wat last met gemeentegrenzen enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |