quote:Op donderdag 29 april 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Blijft wel een beetje een circusclown, maar goed.
Iedereen gaat misschien naar Chelsea, zelfs als je al bij Chelsea zit.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:31 schreef Dizzee het volgende:
gaat misschien naar chelsea
Wie niet?quote:Op donderdag 29 april 2004 19:31 schreef Dizzee het volgende:
gaat misschien naar chelsea
Megatraag lukt hij mij ook.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:15 schreef pfaf het volgende:
Hier ook maar even, met dank aan devano:
[afbeelding]
k heb er 15 minuten op moeten oefenen, maar ik kan 'm nu ook ( zonder tegenstander )
Lijkt mij niet. Hij heeft pas zo juist aangegeven het leuk te vinden bij Barca.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Hij gaat misschien deze zomer al weer weg bij Barca..
Nee hij blijft, als ik de keus had ging ik ook niet. Geld innen kan je later altijd nog in Quatar.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:53 schreef Skwish het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Hij heeft pas zo juist aangegeven het leuk te vinden bij Barca.
Barca wil dat hij blijft, maar zodra ze met veeel geld aankomen tja...dan is er wel een grote kans dat ie gaat.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee hij blijft, als ik de keus had ging ik ook niet. Geld innen kan je later altijd nog in Quatar.
Ik ken die truc al jaren, zelfs met tegenstander, prakitsch gezien is dit 1 van de makkelijkste acties op in 1 keer je tegenspeler kwijt te zijnquote:Op donderdag 29 april 2004 20:15 schreef pfaf het volgende:
Hier ook maar even, met dank aan devano:
[afbeelding]
k heb er 15 minuten op moeten oefenen, maar ik kan 'm nu ook ( zonder tegenstander )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |