abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33604127
Voetballers en hun scharrels zit vol, dus hier vrolijk verder.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 1 januari 2006 @ 16:46:44 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33604332
Wat is die moeder van dat buitenechtelijke kind van Lucius eigenlijk een lelijk ding.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33604413
Theo is zelf ook niet de mooiste. En hij dacht er natuurlijk na een wip vanaf te zijn.
That's all folks!
  zondag 1 januari 2006 @ 16:57:03 #4
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_33604506
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Theo is zelf ook niet de mooiste. En hij dacht er natuurlijk na een wip vanaf te zijn.
Theo mag uberhaupt nog blij zijn dat 'ie een wip krijgt
  zondag 1 januari 2006 @ 17:09:45 #5
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33604810
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:46 schreef BVO het volgende:
Wat is die moeder van dat buitenechtelijke kind van Lucius eigenlijk een lelijk ding.
Lucius buiten de pot gepiest?
pi_33605114
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:46 schreef BVO het volgende:
Ik dacht eerst eens gelezen te hebben dat dat een miss Zweden ( of iets was )
En dat die vaker achter voetballers aan zat.

Dus niet.
pi_33605192
Ik vraag me af of de vrouw op de foto wel de scharrel van Lucius is. Als die 26 is dan vreet ik mijn schoenen op. Check die rimpels in die nek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_33605262
Ja dat viel mij ook op
Was geloof ik een jonge vrouw
pi_33605636
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja dat viel mij ook op
Was geloof ik een jonge vrouw
het zal haar moeder wel zijn geweest op de foto, maar mijn Zweeds is er niet beter op geworden de afgelopen jaren dus ik weet het niet zeker.

Als Lucius hem wel in dat rode mormel heeft gedouwd is ie nog dommer dan ik dacht. je pakt dan op zijn minst een lekker wijf toch...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_33620527
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik dacht eerst eens gelezen te hebben dat dat een miss Zweden ( of iets was )
En dat die vaker achter voetballers aan zat.

Dus niet.
Dat ze zich heeft laten uitwonen door meer voetballers klopt wel, maar Miss Zweden zal ze wel niet geweest zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33662052
moet ik dat nog navragen na de winterstop?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_33662111
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:33 schreef Stansfield het volgende:

[..]

zo dat zal ongemakkelijke situaties hebben opgeleverd.
Understatement

Mijn zusje kwam de FC Zwolle-selectie regelmatig tegen tijdens het stappen. Daar zaten echt een paar fouterts tussen. Onder andere Tuhuteru en één van de oudere spelers um um um, kom straks wel op de naam. Maar ook zo'n type dat thuis een modelgezinnetje op de bank had zitten en desondanks aan elk gleufdier vroeg of ze op schoot wou.
Was trouwens wel een mooie observatie: de ploeg kwam binnen en echt als vliegen op stroop...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Redactie Games dinsdag 3 januari 2006 @ 15:57:59 #13
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33662112
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:56 schreef kevin6188 het volgende:
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_33662406
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Understatement

Mijn zusje kwam de FC Zwolle-selectie regelmatig tegen tijdens het stappen. Daar zaten echt een paar fouterts tussen. Onder andere Tuhuteru en één van de oudere spelers um um um, kom straks wel op de naam. Maar ook zo'n type dat thuis een modelgezinnetje op de bank had zitten en desondanks aan elk gleufdier vroeg of ze op schoot wou.
Was trouwens wel een mooie observatie: de ploeg kwam binnen en echt als vliegen op stroop...
Dat is bij mij in het dorpje waar ik woon al zo als de spelers van het eerste elftal van de amateurhoofdklasse club zich in de lokale uitgaanstent begeven.
pi_33662527
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:06 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat is bij mij in het dorpje waar ik woon al zo als de spelers van het eerste elftal van de amateurhoofdklasse club zich in de lokale uitgaanstent begeven.
Waarom werkt dat nou niet zo bij 4e klasse reserve
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:15:06 #16
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_33662744
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Understatement

Zat Lim Duan vast ook wel bij. Heb ik wel vaker verhalen over gehoord als hij een kroeg binnen kwam met zijn matties. Dat zijn echt sjakies
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:22:46 #17
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_33663078
TVP
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_33664749
Goed topic
pi_33683476
quote:
Doe maar eens.
pi_33709564
quote:
Ha, briljant verhaal is dat! Had het er van de week nog over met een paar mensen (oud-AZ´ers) en volgens hun waren ze nog altijd gelukkig met elkaar.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_33733594
Het is wel opvallend. Zelfs amateurvoetballers hebben soms hele knappe vrouwen. Blijkbaar geeft het toch status.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 januari 2006 @ 12:19:17 #22
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33861648
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Het is wel opvallend. Zelfs amateurvoetballers hebben soms hele knappe vrouwen. Blijkbaar geeft het toch status.
Misschien is er toch nog (tevergeefs) hoop op een profcontractje bij de vrouwtjes?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_33861733
quote:
Arjen Human heeft dus wel een lekker kippetje?
  maandag 9 januari 2006 @ 12:27:35 #24
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33861860
Ik zag vorige week maandag Patrick Pothuizen in de Efteling met een of andere blonde doos van circa 18 jaar....

(Of was dat zijn dochter)
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33861871
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:22 schreef methodmich het volgende:
Zelfs amateurs hebben soms de nodige scharrels.
quote:
Het zit je wel dwars he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')