Theo mag uberhaupt nog blij zijn dat 'ie een wip krijgtquote:Op zondag 1 januari 2006 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Theo is zelf ook niet de mooiste. En hij dacht er natuurlijk na een wip vanaf te zijn.
Lucius buiten de pot gepiest?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:46 schreef BVO het volgende:
Wat is die moeder van dat buitenechtelijke kind van Lucius eigenlijk een lelijk ding.
Ik dacht eerst eens gelezen te hebben dat dat een miss Zweden ( of iets was )quote:Op zondag 1 januari 2006 16:46 schreef BVO het volgende:
Wat is die moeder van dat buitenechtelijke kind van Lucius eigenlijk een lelijk ding.
het zal haar moeder wel zijn geweest op de foto, maar mijn Zweeds is er niet beter op geworden de afgelopen jaren dus ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja dat viel mij ook op
Was geloof ik een jonge vrouw
Dat ze zich heeft laten uitwonen door meer voetballers klopt wel, maar Miss Zweden zal ze wel niet geweest zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht eerst eens gelezen te hebben dat dat een miss Zweden ( of iets was )
En dat die vaker achter voetballers aan zat.
Dus niet.
Understatementquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:33 schreef Stansfield het volgende:
[..]
zo dat zal ongemakkelijke situaties hebben opgeleverd.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:56 schreef kevin6188 het volgende:
moet ik dat nog navragen na de winterstop?
Dat is bij mij in het dorpje waar ik woon al zo als de spelers van het eerste elftal van de amateurhoofdklasse club zich in de lokale uitgaanstent begeven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Understatement
Mijn zusje kwam de FC Zwolle-selectie regelmatig tegen tijdens het stappen. Daar zaten echt een paar fouterts tussen. Onder andere Tuhuteru en één van de oudere spelers um um um, kom straks wel op de naam. Maar ook zo'n type dat thuis een modelgezinnetje op de bank had zitten en desondanks aan elk gleufdier vroeg of ze op schoot wou.
Was trouwens wel een mooie observatie: de ploeg kwam binnen en echt als vliegen op stroop...
Waarom werkt dat nou niet zo bij 4e klasse reservequote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is bij mij in het dorpje waar ik woon al zo als de spelers van het eerste elftal van de amateurhoofdklasse club zich in de lokale uitgaanstent begeven.
Zat Lim Duan vast ook wel bij. Heb ik wel vaker verhalen over gehoord als hij een kroeg binnen kwam met zijn matties. Dat zijn echt sjakiesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Understatement
Mijn zusje kwam de FC Zwolle-selectie regelmatig tegen tijdens het stappen. Daar zaten echt een paar fouterts tussen. Onder andere Tuhuteru en één van de oudere spelers um um um, kom straks wel op de naam. Maar ook zo'n type dat thuis een modelgezinnetje op de bank had zitten en desondanks aan elk gleufdier vroeg of ze op schoot wou.
Was trouwens wel een mooie observatie: de ploeg kwam binnen en echt als vliegen op stroop...
Doe maar eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:56 schreef kevin6188 het volgende:
Ha, briljant verhaal is dat! Had het er van de week nog over met een paar mensen (oud-AZ´ers) en volgens hun waren ze nog altijd gelukkig met elkaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:56 schreef kevin6188 het volgende:
Misschien is er toch nog (tevergeefs) hoop op een profcontractje bij de vrouwtjes?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Het is wel opvallend. Zelfs amateurvoetballers hebben soms hele knappe vrouwen. Blijkbaar geeft het toch status.
Arjen Human heeft dus wel een lekker kippetje?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Het is wel opvallend. Zelfs amateurvoetballers hebben soms hele knappe vrouwen. Blijkbaar geeft het toch status.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:22 schreef methodmich het volgende:
Zelfs amateurs hebben soms de nodige scharrels.
Het zit je wel dwars he?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |