Ja, of hij nou wel of niet blijft, maakt volgens mij niks uit, het staat voor mij al vast dat RBC degradeerd, spelen echt waardeloos...quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:39 schreef thunderice het volgende:
Let maar op, als RBC zo blijft spelen stapt hij vanzelf wel op...
Gezellig.quote:RBC Roosendaal is geschokt en diep bedroefd door het overlijden van Tugrul Pancar. De talentvolle doelman, die dit seizoen in de selectie van de Beloftes uit zou komen, heeft zijn ongelijke strijd, nadat vorig jaar september bij hem een hersentumor werd geconstateerd, op moeten geven. Verschillende operaties in het Utrechts Medisch Centrum en het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam hebben niet mogen baten. Maandagavond 12 december jongstleden is Tugrul op 17-jarige leeftijd om 17.45 uur thuis overleden. Tugrul zal in Turkije worden begraven.
Vanaf de D2 maakte Tugrul deel uit van de voetbalopleiding van RBC Roosendaal. Hij stond bekend als een talentvolle en betrouwbare sluitpost, hetgeen tot uiting kwam in het feit dat Tugrul diverse keren geselecteerd werd voor selecties van zowel de KNVB als de Turkse bond.
RBC Roosendaal wenst zijn vader, moeder, broertje en verdere familie en vrienden enorm veel sterkte toe met dit ondraaglijke verlies.
Eenieder kan zijn of haar medeleven betuigen via het condoleanceregister op deze website, welke op www.RBConline.nl te vinden is.
bron: website RBC
De gemeente wil iig niet oneindig garant staan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze failliet gaan.. zou ons niet slecht uitkomen.
Denk je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze failliet gaan.. zou ons niet slecht uitkomen.
Een aantal clubs minder in Brabant zullen de andere clubs niet slechter van worden. Sponsors zullen niet meteen overstappen.. Maar het schuift wel op natuurlijk.quote:
Die mogen ook jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tussen Roosendaal en Den Bosch liggen Tilburg en Breda, vandaar dat ik denk dat we er sponsortechnisch weinig van zullen profiteren, ook qua achterban vissen ze uit een hele andere vijver. Ik zou echt liever zien dat Willem II failliet gaat.
Edgar Marcelino, Kpaka, Roumani, Acuña en ook Elkhattabi zijn allen gehuurd, die zullen wel gaan dan. Molenaar zal wel stoppen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Marcelino, Volders, Kpaka, Roumani, Molenaar, Lammens, Acuña, Sillah... kan me niet voorstellen dat die in de GGD gaan voetballen. Er komt echt een gigantische leegloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |