Dat is wat er dit weekend gebeurde.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:28 schreef Messenga het volgende:
Het negeren?
volgens mij was het zaterdag avond, maar kan me de wedstrijd niet meer zo herinneren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:30 schreef Radegast het volgende:
Bij welke wedstrijd gebeurde dit ook alweer afgelopen weekend?
Volgens mij ook, want je kunt bijvoorbeeld ook een gele kaart krijgen in de rust, zonder dat er een vrije trap voor wordt gegeven. Dus de koppeling overtreding - vrije trap is niet zo vanzelfsprekend als we altijd denken. Ik kan het niet vinden in de spelregels.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:36 schreef Radegast het volgende:
Volgens mij gewoon de overtreding bestraffen. Geen vrije trap of penatly. Gewoon doeltrap of inworp om het spel te hervatten.
Dan was het gewoon een eigen doelpunt, lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
Goeie vraag. Zo heb ik er ook nog één, zondag bij mijn eigen team gebeurd.
Bij onze linksback gaat de bal over de achterlijn, onze keeper haalt em op, en rolt de bal in z'n vijfmetergebiedje om deze weer in het spel te schieten. Dan ziet ie onze rechtsback vrijstaan en wil die snel de bal toespelen. Hij raakt deze echter compleet verkeerd, en gelukkig gaat ie net voorbij de paal over de achterlijn![]()
.
De tegenstander kreeg dus een corner, maar wij vroegen ons allemaal af "wat als ie in het doel was gerold...?"
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
Bij onze linksback gaat de bal over de achterlijn, onze keeper haalt em op, en rolt de bal in z'n vijfmetergebiedje om deze weer in het spel te schieten. Dan ziet ie onze rechtsback vrijstaan en wil die snel de bal toespelen. Hij raakt deze echter compleet verkeerd, en gelukkig gaat ie net voorbij de paal over de achterlijn![]()
.
De tegenstander kreeg dus een corner, maar wij vroegen ons allemaal af "wat als ie in het doel was gerold...?"
Het spel is nog bezig. Als de scheids niet affluit, en de bal gaat niet uit, kun je natuurlijk geen doeltrap of corner geven. Fluit hij wel, dan is het in mijn ogen een vrije trap op de achterlijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef borisz het volgende:
Er kan ook rood worden gegeven na de wedstrijd zie vdv dit seizoen nog
dus ik denk gewoon een bestraffing met een doeltrap/corner ofzo
of een kaart geven en scheidsrechtersbalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het spel is nog bezig. Als de scheids niet affluit, en de bal gaat niet uit, kun je natuurlijk geen doeltrap of corner geven. Fluit hij wel, dan is het in mijn ogen een vrije trap op de achterlijn.
Volgens mij was die corner onterecht en had de doeltrap opnieuw genomen moeten worden: de bal moet de 16 verlaten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:40 schreef Yeahinho het volgende:
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |