Iedere voetbalkenner weet dat de BV Veendam op het moment zich op de rand van het faillissement staat en dus na Wagenborgen wellicht de tweede failliete club uit het betaald voetbal wordt.
Een paar berichten om iedereen een beetje op de hoogte te brengen van de situatie aldaar. Deze berichten komen van de officiële website van de BV Veendam. Deze berichten zijn weer overgenomen van o.a. Dagblad v.h. Noorden.
'BV Veendam is één groot wespennest'
Gemeente wil stadion Veendam niet kopen
Toekomst van BV Veendam uiterst somber
'Gemeente Veendam verdient draai om de oren'
Geldschieters BV werken aan reddingsplan
Een financiële en bestuurlijke crisis
Leegwater was niet op zijn plek
Jan Leegwater woedend op college B en W
Meertens stapt onverwacht op bij BV Veendam
Enquête Dagblad van het Noorden
Zakenman Ten Hoor wil wel praten over koop stadion
En nu gaat het gerucht dat de algemeen directeur Tukker ontslagen is, en dat deze dus een advocaat ingeschakeld zou hebben.
Eigenlijk best wel een hopeloze club .
quote:Who the fuck are you and what's your problem
Op dinsdag 23 september 2003 23:41 schreef StefanFM het volgende:
wat the fuck is BV veendam en who cares?
post dan niet als je niets te zeggen hebt
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 23:43 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Who the fuck are you and what's your problem
post dan niet als je niets te zeggen hebt
quote:ben je weer aan het rellen?
Op dinsdag 23 september 2003 23:52 schreef StefanFM het volgende:[..]
quote:de aanval is het probleem niet. De verdediging is het probleem. 'We' hebben Peter v.d. Vlag gewoon niet moeten laten gaan en nu hebben we de grabbelaar Darwinkel teruggehaald van FC Groningen. Blij dat hij niet meer op doel staat. Verder mist Veendam nog een goeie ervaren cenrumverdediger. Jan Veenhof zou op proef komen maar dat werd al gelijk afgewezen door Tukker, die alleen nog maar zijn zakken zit te vullen bij de BV
Op dinsdag 23 september 2003 23:51 schreef Bartoli het volgende:
ach ja Hamming red jullie ook niet, was die maar bij Fortuna gebleven
Volgend jaar komt Wiekens terug, en (als Veendam dan nog bestaat) doen we weer helemaal mee
Maar dan moeten ze Cijntje en Slor wel behouden.
quote:nee jij?
Op dinsdag 23 september 2003 23:52 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
ben je weer aan het rellen?
quote:doe wat je niet laten kan maar tieft hier alsjeblieft op
Op dinsdag 23 september 2003 23:52 schreef StefanFM het volgende:
zal ik dan ook meteen een topic openen voor alle amateur clubs in nederland?
quote:*huilie
Op dinsdag 23 september 2003 23:56 schreef HeyFreak het volgende:[..]
doe wat je niet laten kan maar tieft hier alsjeblieft op
Goede zaak of niet?
quote:Volgens mij wel. Tukker was een dure en de sponsoren lopen ook niet bepaald met hem weg.
Op woensdag 24 september 2003 16:24 schreef methodmich het volgende:
Tukker weg als directeur bij Veendam.Goede zaak of niet?
Dan ben ik toch wel benieuwd hoe het was gelopen als Johan Derksen direceur was geworden. Ik denk dat Veendam sowieso meer sponsoren aan zou trekken.
Jan Korte, de trainer van de BV Veendam.
Korte in beeld als opvolger van Tukker
Op zich geen slechte oplossing...op de korte termijn. Korte had voor hij aan de slag ging als trainer bij Veendam een managementsfunctie bij het IBG dus hij heeft wel enige ervaring denk ik.
Maar als trainer van een club die niet 'loopt', dan weet ik niet of het wel zo handig is om nog meer hooi op je vork te nemen...
Nouja, de tijd zal het leren
quote:Pff... die Louwdijk lijkt me anders ook geen topkeeper.
Op dinsdag 23 september 2003 23:55 schreef HeyFreak het volgende:[..]
de aanval is het probleem niet. De verdediging is het probleem. 'We' hebben Peter v.d. Vlag gewoon niet moeten laten gaan en nu hebben we de grabbelaar Darwinkel teruggehaald van FC Groningen. Blij dat hij niet meer op doel staat. Verder mist Veendam nog een goeie ervaren cenrumverdediger. Jan Veenhof zou op proef komen maar dat werd al gelijk afgewezen door Tukker, die alleen nog maar zijn zakken zit te vullen bij de BV
Volgend jaar komt Wiekens terug, en (als Veendam dan nog bestaat) doen we weer helemaal mee
Maar dan moeten ze Cijntje en Slor wel behouden.
Veenhof is ook geen aanwinst. Heb die jongen twee jaar terug bezig gezien hier, maar hij is echt te langzaam, te houterig en hij kan alleen maar eigenlijk die bal 'n heis geven en meteen inleveren bij de verdediging van de tegenstander. Daar lopen er in de noordelijke hoofdklassen legio van rond.
quote:Wacht maar totdat je Darwinkel aan het werk hebt gezien, dan heb ik liever Louwdijk dan die grabbelaar...
Op maandag 29 september 2003 10:10 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Pff... die Louwdijk lijkt me anders ook geen topkeeper.
![]()
quote:Misschien, maar Veendam heeft een ervaren centrumverdediger nodig die leiding geeft, op dit moment zijn het allemaal jonkies die in de verdediging staan of spelers die totaal niet kunnen orgniseren. Rick Slor wordt er vaak neer gezet maar dat is meer een rechts-back of middenvelder.
Veenhof is ook geen aanwinst. Heb die jongen twee jaar terug bezig gezien hier, maar hij is echt te langzaam, te houterig en hij kan alleen maar eigenlijk die bal 'n heis geven en meteen inleveren bij de verdediging van de tegenstander. Daar lopen er in de noordelijke hoofdklassen legio van rond.
quote:leuke voetballiefhebber die vind dat een andere club maar weg moet...
Op maandag 29 september 2003 16:20 schreef Afunados het volgende:
Wie het laatst lacht, lacht het best..Weg met die boeren dus
MVV heeft al zo vaak het handje opgehouden dat ze anders helemaal kopje onder waren gegaan. En voor een stad zo groot als Maastricht met 120.000 inwoners die net zoveel toeschouwers trekt als een 'boerenclub' als Veendam uit een dorp van 28.000 vind ik wel dat jij een grote mond hebt.
nepsupporter
quote:1. MVV trekt- zelfs nu nog- gemiddeld in de 3000 toeschouwers(afgelopen vrijdag bijv. 3400). Jullie?
Op maandag 29 september 2003 17:59 schreef HeyFreak het volgende:[..]
leuke voetballiefhebber die vind dat een andere club maar weg moet...
MVV heeft al zo vaak het handje opgehouden dat ze anders helemaal kopje onder waren gegaan. En voor een stad zo groot als Maastricht met 120.000 inwoners die net zoveel toeschouwers trekt als een 'boerenclub' als Veendam uit een dorp van 28.000 vind ik wel dat jij een grote mond hebt.
nepsupporter
quote:zelfde ongeveer (scheelt een paar honderd)
Op maandag 29 september 2003 18:37 schreef Afunados het volgende:[..]
1. MVV trekt- zelfs nu nog- gemiddeld in de 3000 toeschouwers(afgelopen vrijdag bijv. 3400). Jullie?
quote:Ik schreeuwde niet mee en zou ook totaal niet willen dat MVV failliet zou gaan. 19 clubs vind ik mooi en er mag van mij nog wel een bij (Omniworld oid).
2. Ik ben voetballiefhebber en gun geen enkele club zijn ondergang. Wanneer je echter bij Veendam-MVV was afgelopen seizoen, herrinerer je je misschien de constante, zielige spreekkoren van jullie richting ons over het mogelijke failliet gaan van MVV. Vandaar de 'wie het laatste lacht, lacht het best', en het zou me dus totaal niets uitmaken mocht Veendam failliet gaan.
quote:Nepsupporter doelde ik meer op nepvoetballiefhebber. Verkeerd woordgebruik...
3. Nepsupporter? Volgens mij was jij niet in Maastricht de afgelopen 3 jaar(want er zijn nooit supp. van jullie in het uitvak). Ik ben daarentegen jaarlijks present in jullie stadion..
Door dat "Weg met die boeren dus " ging ik er dus van uit dat het jou geen ruk kan schelen dat er een club ten onder gaat.
Die hebben nu al financiele problemen
Omniworld heeft veel te weinig fundament en achterban om BVO te kunnen worden. Omniworld heeft eigenlijk alleen maar geteerd op gemeentelijke steun...
quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:27 schreef PogueMahone het volgende:
Zit Marnix Kolder er nog bij? Dat was toch ook een behoorlijk talent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |