abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124865711
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:59 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Een nadeel van die eis loslaten is dat het gat met de eredivisie nog groter gaat worden.
Tjsah, maar het blijkt nu een eis te zijn die de bedrijfsvoering ernstig in gevaar brengt en dat kan toch ook nooit de bedoeling zijn.

Wanneer ze daadwerkelijk besluiten belofteploegen toe te laten, lijkt mij dit ook langzaam het einde van de JL.

Ze zouden veel meer moeten kijken hoe ze het weer aantrekkelijk voor het publiek te maken is. Desnoods deel je het eerst op in regiocompetities zodat er aantrekkelijke derby's ontstaan en ga je aan het eind van het seizoen nog een korte landelijke competitie/toernooi/play-off starten.
#12 is not for sale!
pi_124867175
Iets in de trant van 3 regio's van 8 ploegen, 2x uit, 2x thuis tegen elkaar, en dan na afloop de bovenste 2 per regio in een soort van nacompetitie voor promotie.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_124867590
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:11 schreef Montagui het volgende:
Iets in de trant van 3 regio's van 8 ploegen, 2x uit, 2x thuis tegen elkaar, en dan na afloop de bovenste 2 per regio in een soort van nacompetitie voor promotie.
Ja, zoiets. Dat zou ik persoonlijk wel een mooi plan vinden.
Ik toch het idee dat het bij lagere klasses nog meer om het lokale gebeuren gaat. Juist de derby's leven daar vaak en brengen toeschouwers op de been. Mensen gaan niet 3 uur in de auto naar Leeuwarden reizen als niets te winnen valt.
#12 is not for sale!
pi_124872148
Deze (ex) speler van Veendam vindt het niet zo heel erg heb ik het idee
http://www.keek.com/!3ZvAbab

edit: hij heeft het al weggehaald

[ Bericht 12% gewijzigd door wieisboos op 04-04-2013 13:03:32 ]
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  donderdag 4 april 2013 @ 13:04:43 #80
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124872595
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:50 schreef wieisboos het volgende:
Deze (ex) speler van Veendam vindt het niet zo heel erg heb ik het idee
http://www.keek.com/!3ZvAbab

edit: hij heeft het al weggehaald
quote:
Aanvaller Veendam blij met faillissement: 'Veendam is dying, ik ben happy'

Ondanks diverse reddingsacties ging dinsdag de stekker eruit bij SC Veendam en verdween de eerstedivisionist na 59 jaar uit het betaalde voetbal. "De Langeleegte huilt", meldde Veendam na de ondergang van de club, maar lang niet alle spelers huilen mee. Sidney Schmeltz, die bezig was aan zijn eerste seizoen in Groningen, is maar wat blij met de ondergang van zijn club.

Schmeltz postte een video op Keek, een website waar mensen korte video's kunnen uploaden en delen met hun vrienden. In de video is te zien hoe de aanvaller in zijn auto zit. "Laatste keer Veendam, de laatste keer Veendam. Een emotioneel momentje... Rot op man, emotioneel momentje. Ik ga hier eindelijk weg uit het noorden, terug naar de wereld van beschaving. Veendam is dying, ik ben happy. Love."

Het filmpje van Schmeltz kreeg direct veel aandacht op Twitter, maar tot negatieve reacties leidde onder de beelden. De aanvaller heeft het filmpje inmiddels verwijderd van zijn pagina. De 23-jarige Schmeltz begon zijn loopbaan bij Willem II en belandde via Almere City en Sparta Rotterdam bij Veendam, waarvoor hij 26 competitiewedstrijden speelde.
  donderdag 4 april 2013 @ 13:46:35 #81
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_124874053
Een neger die terugkeert naar de beschaving.
Grapjes over botjes door neuzen kunt u hieronder kwijt.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  donderdag 4 april 2013 @ 15:55:21 #83
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124878936
quote:
Sidney Schmeltz plaatste donderdag een filmpje op internet. In de video vertelde hij blij te zijn met het faillissement van zijn club Veendam. Na een storm van kritiek krabbelde hij niet veel later terug. “Er is vandaag een filmpje op internet gekomen, ik moet mijn excuses ervoor aanbieden. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik Veendam een heel warm hart toedraag. Mijn excuses naar de mensen die gekwetst zijn, ik bedoelde het niet zo. Ik ben ook boos, want ik ben midden in het seizoen werkloos. Niet fijn, maar aan de andere kant ben ik ook wel happy, want ik ga naar mijn familie.”
Tuurlijk joh :')
pi_124879143
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:55 schreef Grifte het volgende:

[..]

Tuurlijk joh :')
Wat een debiel ben je ook eigenlijk als je ook nog denkt dat je er goed aan doet om zo'n statement naar buiten te brengen na zo'n filmpje. Zeg dan gewoon dat je inderdaad blij bent dat je weg bent. Daar maak je geen vrienden mee, maar deze draaikonterij is helemaal erg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')