abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30101766
Het lijkt erop dat Johan Derksen, de man achter VI en Voetbal Insite, het nodig vindt om onze nationale bondscoach flink aan te vallen. Nou zijn we in dit land kritische journalisten gewend, maar Johan gaat werkelijk geen zee te hoog om zijn mening er door te rammen.

De titels van zijn laatste twee artikelen:

'Marco van Basten is ongeloofwaardig'
'Marco van Basten minacht het publiek'

De grote misdaden van Van Basten zijn dat hij Van Bommel niet selecteert, en dat hij het Publiek tijdens de oefenwedstijd Nederland - Duitsland een leuke wedstrijd ontnam door te veel te wisselen. Bovendien vind Derksen het belachelijk dat Davids er niet bij zit.

Een quote uit her artikel (www.vi.nl)
" Er was geen enkele reden een goed draaiend Oranje te wijzigen en al die overbodige wissels hebben niets duidelijk gemaakt. Dankzij Van Basten was de tweede helft een farce en werd het volk een brok nationale trots afgenomen. Tel uit je winst."

Even nadenken. Sinds wanneer mag een coach tijdens een oefenpotje niet meer wisselen? Volgens mij weet iedereen al sinds jaar en dag dat oefenwedstrijden veel wissels betekenen. Totale onzin dus.

Een ander leuk ding van Johan Derksen is dat hij iedereen die commentaar heeft op voetbal afzeikt op zijn voetbalverleden. Iemand die geen topvoetbal heeft gespeeld moet ook niet meepraten met de grote jongens aldus Snorro Derksen. Hij heeft namelijk bij 'Veendam' gespeeld (met alle respect). Dus zou hij misschien eens naar zijn eigen advies moeten luisteren.

Voor iemand die graag gezien wil worden als een grote voetbalkenner valt Johan Derksen gewoon net iets te vaak door mand, en is het nog een suffe zeurpiet ook. Zijn mening over voetbal is me net zoveel waard als die van ieder ander in Nederland die wel eens naar een wedstrijd gaat. Ik geef daarom Van Basten meer krediet dan Johan Derksen.
Castel di Sangro per sempre!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:32:07 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30101788
maar soms wel goeie opmerkingen
quote:
Een ander leuk ding van Johan Derksen is dat hij iedereen die commentaar heeft op voetbal afzeikt op zijn voetbalverleden. Iemand die geen topvoetbal heeft gespeeld moet ook niet meepraten met de grote jongens aldus Snorro Derksen. Hij heeft namelijk bij 'Veendam' gespeeld (met alle respect). Dus zou hij misschien eens naar zijn eigen advies moeten luisteren.
daar ga ik in mee, en helemaal in:
quote:
Ik geef daarom Van Basten meer krediet dan Johan Derksen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:33:47 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30101844
dubbel
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30101887
Derksen had voor 1 keer gelijk wat betreft van Bommel.
pi_30102171
Derksen is de man
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:46:54 #6
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_30102230
Derksen is een wannabe pauper in de journalistiek die denkt met nieuwste feitjes te komen zonder echte bronnen, 9 v/d 10 x is geruchten van Voetbal Insite gebasseerd op zijn eigen loze rotkop.
pi_30102434
Die komen meestal van zijn VI redactie. Meestal staan die dan ook in de VI van die week.
That's all folks!
pi_30102473
tenminste iemand die geen voorkeur heeft voor Ajax, Feyenoord of PSV. Kan ik alleen maar toejuichen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:02:05 #9
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_30102666
quote:
Het lijkt erop dat Johan Derksen, de man achter VI en Voetbal Insite, het nodig vindt om onze nationale bondscoach flink aan te vallen. Nou zijn we in dit land kritische journalisten gewend, maar Johan gaat werkelijk geen zee te hoog om zijn mening er door te rammen.
Prima, eindelijk iemand die niet 'politiek correct' meepraat. Terwijl hij er als hoofdredacteur van Nederlands grootste voetbalblad, er ook voor kan kiezen zijn mond te houden en iedereen 'te vriend' te houden.
quote:
De grote misdaden van Van Basten zijn dat hij Van Bommel niet selecteert, en dat hij het Publiek tijdens de oefenwedstijd Nederland - Duitsland een leuke wedstrijd ontnam door te veel te wisselen. Bovendien vind Derksen het belachelijk dat Davids er niet bij zit.

Een quote uit her artikel (www.vi.nl)
" Er was geen enkele reden een goed draaiend Oranje te wijzigen en al die overbodige wissels hebben niets duidelijk gemaakt. Dankzij Van Basten was de tweede helft een farce en werd het volk een brok nationale trots afgenomen. Tel uit je winst."
Ik ben het hier eens met Derksen. De wissels brachten niets nieuws en waren totaal overbodig. De hele 2e helft was het aankijken niet meer waard. Er zijn daar mensen die een heel weeksalaris neerleggen voor een kaartje en vooral voor hen heeft van Basten hun een leuke wedstrijd ontnomen. Daar komt bij dat je de Nederland - Duitsland niet bepaald vriendschappelijk kan noemen
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Jgeerling het volgende:
Iemand die geen topvoetbal heeft gespeeld moet ook niet meepraten met de grote jongens aldus Snorro Derksen. Hij heeft namelijk bij 'Veendam' gespeeld (met alle respect). Dus zou hij misschien eens naar zijn eigen advies moeten luisteren.
Hij werd ooit voor 100.000 gulden gekocht door Barry Hughes, die hem naar Go Ahead Eagles bracht. In zijn voetbaltijd een boel geld en Go Ahead Eagles was toen ook een subtopper in de Eredivisie. Maar wat voor voetbalcariere heeft een Alex Furguson, Rafá Benitez of Hugo Borst gehad? Dus ik ben het wel met je eens, dat het opzich niets zegt.
quote:
Voor iemand die graag gezien wil worden als een grote voetbalkenner valt Johan Derksen gewoon net iets te vaak door mand, en is het nog een suffe zeurpiet ook. Zijn mening over voetbal is me net zoveel waard als die van ieder ander in Nederland die wel eens naar een wedstrijd gaat. Ik geef daarom Van Basten meer krediet dan Johan Derksen.
Of je het met hem eens bent of niet, het is wel een boeiende man die leuke televisie maakt.
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:05:52 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_30102751
Hij kan niet schrijven, maar lees zijn stukjes graag. Hij is niet bang tegen heilige huisjes te schoppen. En dan maakt het me niet uit of ik het met hem eens ben of niet. Polemiek/controverse mag best wel meer in het gezapige wereldje waar iedereen elkaars mening onderschrijft.

In dit geval is het wel leuk om mee te maken dat ie de protege van zijn vriend Johan Cruijff bekritiseert. Eerder werd hem verweten in de kont van de verlkosser te kruipen, nu doet ie het tegendeel en wordt ie daar op aangevallen.

Dat maakt hem boeiend.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30103904
Derksen is iemand die door zijn vele bronnen en zijn genuanceerdheid verbergt dat ie eigelijk helemaal geen verstand van voetbal heeft
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:01:11 #12
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_30104377
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:47 schreef Zjakkie het volgende:
Derksen is iemand die door zijn vele bronnen en zijn genuanceerdheid verbergt dat ie eigelijk helemaal geen verstand van voetbal heeft
Ten eerste; Kan je een voorbeeld geven, waarbij hij over een bepaald onderwerp nuanceert?

Ten tweede; Wat heeft iemand's hoeveelheid bronnen te maken, met verstand over voetbal? Logisch nadenken leert ons, dat bronnen bepaalde wijsheden kunnen opleveren en van daaruit je verstand daarover omhoog krikt.
pi_30105755
Hij bedoelt denk ik ongenuanceerdheid.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30133609
Over Davids bij het Nederlandselftal. Hij speelde net twee wedstrijden bij de Spurs... laat 'm eerst maar eens een wedstrijd of 10 laten zien dat hij zijn vorm kan behouden. In het verleden heeft Davids te vaak laten zien dat als de druk eraf is zijn prestaties ook weer minder worden...

En wat zeuren we nou over Van Basten? Onder hem zijn de resulaten beter dan ooit?

Terug naar Derksen. Ik vind het leuk als iemand flink schopt tegen de gevestigde orde, maar Derksen schopt wel zeer selectief, en als het hem zelf uitkomt. Hij zal zelden naar Johan Cruijff uithalen, en weet donders goed wie hij wel en niet kan aanpakken.

Ik vind een een beetje kritiek alleen maar goed, maar Borst en Derksen schoppen soms puur om het schoppen.

Wel ben ik het eens met het commentaar dat het goed is dat ze niet al te fan van één van de grote drie clubs zijn, want van Jack 'Ajax' van Gelder word ik soms wel erg moe...
Castel di Sangro per sempre!
pi_30134745
Ik vind Derksen bij vlagen een beetje een karikatuur van zichzelf worden, die volgens een vast patroon voetballers en trainers afkraakt. "Persoonlijk ben ik niet zo onder de indruk van [naam voetballer]". "[Naam voetballer] is slechts een onbeduidende speler. Of: "[Naam voetballer] moet niet zeuren, maar gewoon zijn werk doen." Hij wordt ook steeds meer een soort TV personality, zoals dat eerder ook gebeurde met Jan Mulder.

Dat wil trouwens niet zeggen dat Derksen nooit de spijker op z'n kop slaat. Soms kloppen zijn analyses, soms overdrijft -ie.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:24:22 #16
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_30135467
Dat misbaksel van een Derksen had lekker anoniem VI moeten blijven doen in plaats van met zijn lelijke kop op tv te verschijnen. Soms doet hij de uitspraken om ophef te veroorzaken, wacht hij eerst de algemene opinie af en gaat er daarna tegenin. Ik heb me er nooit zo erg aan gestoord, ik negeerde hem (en zijn programma's) gewoon. Sinds AZ - Sparta, waarin hij Rachid Bouaouzan aanviel, is hij definitief door het ijs gezakt. Wat een verschrikkelijke paardenlul!
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_30137603
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:29 schreef Jgeerling het volgende:
En wat zeuren we nou over Van Basten? Onder hem zijn de resulaten beter dan ooit?
Onder Van Basten is pas 1 serieuze wedstrijd gespeeld, Tsjechië thuis. Tsjechië was toen veel beter, maar oranje kwam goed weg. Zeuren is dus wel degelijk terecht.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:26:17 #18
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30137653
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:53:25 #19
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30138301
Ik vind Derksen wel gaaf.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30148021
Hij komt zo heel zelfverzekerd over waardoor mensen em gaan geloven en wat die vele bronnen betreft, daardoor is ie altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes in de voetbalwereld waardoor ze hem serieus gaan nemen.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:42:29 #21
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30148324
Ik vind het wel mooi

Wat tong zegt, lekker tegen heilige huisjes schoppen, dat mag ik wel.
pi_30150557
hier krijgt een paard de hik van
  donderdag 1 september 2005 @ 04:17:54 #23
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_30155250
Derksen heeft een aardige babbel. Als ie onzin lult, kan ie het nog geloofwaardig laten overkomen. Laat Derksen maar gewoon doorgaan
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  donderdag 1 september 2005 @ 04:33:13 #24
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_30155293
De grootste fout die er gemaakt is is nog steeds het toestaan van een sport die de belastingbetaler ongewild zoveel geld kost. Voetbal inderdaad.
From feudal serf to spender.
pi_30156745
quote:
Op donderdag 1 september 2005 04:33 schreef S1nn3rz het volgende:
De grootste fout die er gemaakt is is nog steeds het toestaan van een sport die de belastingbetaler ongewild zoveel geld kost. Voetbal inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')