quote:
Het lijkt erop dat Johan Derksen, de man achter VI en Voetbal Insite, het nodig vindt om onze nationale bondscoach flink aan te vallen. Nou zijn we in dit land kritische journalisten gewend, maar Johan gaat werkelijk geen zee te hoog om zijn mening er door te rammen.
Prima, eindelijk iemand die niet 'politiek correct' meepraat. Terwijl hij er als hoofdredacteur van Nederlands grootste voetbalblad, er ook voor kan kiezen zijn mond te houden en iedereen 'te vriend' te houden.
quote:
De grote misdaden van Van Basten zijn dat hij Van Bommel niet selecteert, en dat hij het Publiek tijdens de oefenwedstijd Nederland - Duitsland een leuke wedstrijd ontnam door te veel te wisselen. Bovendien vind Derksen het belachelijk dat Davids er niet bij zit.
Een quote uit her artikel (www.vi.nl)
" Er was geen enkele reden een goed draaiend Oranje te wijzigen en al die overbodige wissels hebben niets duidelijk gemaakt. Dankzij Van Basten was de tweede helft een farce en werd het volk een brok nationale trots afgenomen. Tel uit je winst."
Ik ben het hier eens met Derksen. De wissels brachten niets nieuws en waren totaal overbodig. De hele 2e helft was het aankijken niet meer waard. Er zijn daar mensen die een heel weeksalaris neerleggen voor een kaartje en vooral voor hen heeft van Basten hun een leuke wedstrijd ontnomen. Daar komt bij dat je de Nederland - Duitsland niet bepaald vriendschappelijk kan noemen
![]()
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Jgeerling het volgende:Iemand die geen topvoetbal heeft gespeeld moet ook niet meepraten met de grote jongens aldus Snorro Derksen. Hij heeft namelijk bij 'Veendam' gespeeld (met alle respect). Dus zou hij misschien eens naar zijn eigen advies moeten luisteren.
Hij werd ooit voor 100.000 gulden gekocht door Barry Hughes, die hem naar Go Ahead Eagles bracht. In zijn voetbaltijd een boel geld en Go Ahead Eagles was toen ook een subtopper in de Eredivisie. Maar wat voor voetbalcariere heeft een Alex Furguson, Rafá Benitez of Hugo Borst gehad? Dus ik ben het wel met je eens, dat het opzich niets zegt.
quote:
Voor iemand die graag gezien wil worden als een grote voetbalkenner valt Johan Derksen gewoon net iets te vaak door mand, en is het nog een suffe zeurpiet ook. Zijn mening over voetbal is me net zoveel waard als die van ieder ander in Nederland die wel eens naar een wedstrijd gaat. Ik geef daarom Van Basten meer krediet dan Johan Derksen.
Of je het met hem eens bent of niet, het is wel een boeiende man die leuke televisie maakt.