daar ga ik in mee, en helemaal in:quote:Een ander leuk ding van Johan Derksen is dat hij iedereen die commentaar heeft op voetbal afzeikt op zijn voetbalverleden. Iemand die geen topvoetbal heeft gespeeld moet ook niet meepraten met de grote jongens aldus Snorro Derksen. Hij heeft namelijk bij 'Veendam' gespeeld (met alle respect). Dus zou hij misschien eens naar zijn eigen advies moeten luisteren.
quote:Ik geef daarom Van Basten meer krediet dan Johan Derksen.
Prima, eindelijk iemand die niet 'politiek correct' meepraat. Terwijl hij er als hoofdredacteur van Nederlands grootste voetbalblad, er ook voor kan kiezen zijn mond te houden en iedereen 'te vriend' te houden.quote:Het lijkt erop dat Johan Derksen, de man achter VI en Voetbal Insite, het nodig vindt om onze nationale bondscoach flink aan te vallen. Nou zijn we in dit land kritische journalisten gewend, maar Johan gaat werkelijk geen zee te hoog om zijn mening er door te rammen.
Ik ben het hier eens met Derksen. De wissels brachten niets nieuws en waren totaal overbodig. De hele 2e helft was het aankijken niet meer waard. Er zijn daar mensen die een heel weeksalaris neerleggen voor een kaartje en vooral voor hen heeft van Basten hun een leuke wedstrijd ontnomen. Daar komt bij dat je de Nederland - Duitsland niet bepaald vriendschappelijk kan noemenquote:De grote misdaden van Van Basten zijn dat hij Van Bommel niet selecteert, en dat hij het Publiek tijdens de oefenwedstijd Nederland - Duitsland een leuke wedstrijd ontnam door te veel te wisselen. Bovendien vind Derksen het belachelijk dat Davids er niet bij zit.
Een quote uit her artikel (www.vi.nl)
" Er was geen enkele reden een goed draaiend Oranje te wijzigen en al die overbodige wissels hebben niets duidelijk gemaakt. Dankzij Van Basten was de tweede helft een farce en werd het volk een brok nationale trots afgenomen. Tel uit je winst."
Hij werd ooit voor 100.000 gulden gekocht door Barry Hughes, die hem naar Go Ahead Eagles bracht. In zijn voetbaltijd een boel geld en Go Ahead Eagles was toen ook een subtopper in de Eredivisie. Maar wat voor voetbalcariere heeft een Alex Furguson, Rafá Benitez of Hugo Borst gehad? Dus ik ben het wel met je eens, dat het opzich niets zegt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Jgeerling het volgende:
Iemand die geen topvoetbal heeft gespeeld moet ook niet meepraten met de grote jongens aldus Snorro Derksen. Hij heeft namelijk bij 'Veendam' gespeeld (met alle respect). Dus zou hij misschien eens naar zijn eigen advies moeten luisteren.
Of je het met hem eens bent of niet, het is wel een boeiende man die leuke televisie maakt.quote:Voor iemand die graag gezien wil worden als een grote voetbalkenner valt Johan Derksen gewoon net iets te vaak door mand, en is het nog een suffe zeurpiet ook. Zijn mening over voetbal is me net zoveel waard als die van ieder ander in Nederland die wel eens naar een wedstrijd gaat. Ik geef daarom Van Basten meer krediet dan Johan Derksen.
Ten eerste; Kan je een voorbeeld geven, waarbij hij over een bepaald onderwerp nuanceert?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:47 schreef Zjakkie het volgende:
Derksen is iemand die door zijn vele bronnen en zijn genuanceerdheid verbergt dat ie eigelijk helemaal geen verstand van voetbal heeft
Onder Van Basten is pas 1 serieuze wedstrijd gespeeld, Tsjechië thuis. Tsjechië was toen veel beter, maar oranje kwam goed weg. Zeuren is dus wel degelijk terecht.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:29 schreef Jgeerling het volgende:
En wat zeuren we nou over Van Basten? Onder hem zijn de resulaten beter dan ooit?
quote:Op donderdag 1 september 2005 04:33 schreef S1nn3rz het volgende:
De grootste fout die er gemaakt is is nog steeds het toestaan van een sport die de belastingbetaler ongewild zoveel geld kost. Voetbal inderdaad.
Erg kortzichtig. Dan kun je elke vorm van amusement en vertier wel afschaffen. Worden we een soort Noord-Korea, goed? Een verkeersbord dat naar een pretpark verwijst, kost de belastingbetaler geld, een ambtenaar van de gemeente Landgraaf die de vergunning van Pinkpop moet beoordelen, kost de belastingbetaler geld.... en zo kan ik eindeloos doorgaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 04:33 schreef S1nn3rz het volgende:
De grootste fout die er gemaakt is is nog steeds het toestaan van een sport die de belastingbetaler ongewild zoveel geld kost. Voetbal inderdaad.
Nee, die sloeg niet op jouw post. Jij reageerde slechts op iets dat volledig off-topic is. Ik ben het op zich ook wel met je eens dat er te veel geld in wordt gepompt, maar dat is heel wat anders dan opmerken dat de sport maar verboden moet worden.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:09 schreef Jgeerling het volgende:
dVTB, Ik hoop niet dat die reactie ook op mijn laatste post sloeg, want ik ben zeker geen voetbalhater, ik ben juist een behoorlijke fan, maar je kan je afvragen of er niet al teveel geld in voetbal gepomt word, en of dat niet ook de verantwoordelijkheid van de clubs zelf is.
on-topic:
Behalve dat ie af en toe wat schopt heb ik nog niets gehoord WAAROM Derksen zo goed is.
Daar had ik nog nooit aan gedacht, maar je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 1 september 2005 13:24 schreef MaxPower het volgende:
Er gaat jaarlijks ongeveer 300 miljoen euro om in het betaalde voetbal (afhankelijk van welke bedrijfsprocessen je allemaal in je definitie meeneemt) en een groot gedeelte daarvan gaat netjes naar de overheid vanwege de belastingen. Nu het voetbal ook nog naar de commercielen is gegaan scheelt dat ook weer 35 miljoen aan gemeenschapsgeld.
Kortom, de staat verdient flink aan het voetbal.
Het blijkt dat de sportclubs hun handjes in onschuld wassen en de criminele hooligans (ja als je je zo gedraagt ben je in mijn ogen een crimineel) gaan maar lekker door. En jij maar zeiken dat je zoveel moet betalen aan de pomp of aan het ziekenfonds volgend jaar. Dat komt mede omdat je lieve voetbalvrindjes de boel lopen te slopen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:23 schreef dVTB het volgende:
[..]
Erg kortzichtig. Dan kun je elke vorm van amusement en vertier wel afschaffen. Worden we een soort Noord-Korea, goed? Een verkeersbord dat naar een pretpark verwijst, kost de belastingbetaler geld, een ambtenaar van de gemeente Landgraaf die de vergunning van Pinkpop moet beoordelen, kost de belastingbetaler geld.... en zo kan ik eindeloos doorgaan.
Ik zeg: ga ergens anders huilen over je voetbal-haat in plaats van dit topic over een voetbaljournalist/analist te vervuilen.
Er worden nu dingen gesloopt na een wedstrijd, elke keer weer.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:55 schreef Suijk het volgende:
Je begrijpt blijkbaar niet dat het voetbal ook veel oplevert.
En ben je echt zo naief om te denken, dat als er geen voetbal meer zou zijn, dat er dan niks gesloopt wordt?
Ja en bovendien een heerlijk topic, iedereen vindt er het zijne/haare van.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:42 schreef Noca het volgende:
Ik vind het wel mooi
Wat tong zegt, lekker tegen heilige huisjes schoppen, dat mag ik wel.
Kritiek? Kritiek? Azijnzeikers he.... we spelen toch dominant voetbal!quote:En de kritiek van mensen dat van Basten onschendbaar moet zijn vanwege de kwalificatie-resultaten neem ik al niet meer serieus, die snappen het spelletje écht niet.
Ja, je moet bij iedere criticaster, dus ook Derksen, wie er achter de uitspraken zit en zo kun je ze op waarde schatten, ik moet ook zeggen dat ik hem uiterst onpartijdig vind in z'n beoordelingen en zelfs niet de positief is over z'n eigen NEC (daar heb je ook wel wat creativiteit bij nodig) en dat is bij van Gelder helaas weleens anders.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:15 schreef AiaS het volgende:
[..]
Kritiek? Kritiek? Azijnzeikers he.... we spelen toch dominant voetbal!![]()
Toch kijk ik altijd wel naar die gekke Derksen. Vaak ratelt ie maar wat wat in hem opkomt (jaja bij Johan ben je net zo goed als je laatste wedstrijd(-en)).
Wel is het één van de weinige die, al dan niet terecht, kritiek op iemand durft te leveren.
Derksen, maar neem zijn uitspraken wel met een schep zout.
Als je zijn interviews leest, dan lijkt het erop dat het van hem niet zo hoeft hoor . . .quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:48 schreef M0NTANA het volgende:
Johan Derksen is een zwerver die nooit op tv had moeten komen, hij is zó media-geil...
Hij is dus media-geil én weet de media te bespelen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Als je zijn interviews leest, dan lijkt het erop dat het van hem niet zo hoeft hoor . . .
Ze wilden hem heel graag in het programma hebben, maar hij zou er net zo makkelijk weer uitstappen als hij geen zin meer heeft. Media geil wil ik hem niet noemen.
Wat ik bedoelde is dat hij het wel leuk vindt om te doen, maar dat hij net zo graag weer een vrije avond heeft. Het maakt hem niets uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij is dus media-geil én weet de media te bespelen.
Als hij echt niet op televisie wilt, dan zal hij dat ook echt niet doen.
Voetballers vernielen ook geen eigendommenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef S1nn3rz het volgende:
Oh en je argumenten over ambtenaars zijn al helemaal niet steekhoudend, aangezien ze geen eigendommen behorend aan een ander vernielen.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het blijkt dat de sportclubs hun handjes in onschuld wassen en de criminele hooligans (ja als je je zo gedraagt ben je in mijn ogen een crimineel) gaan maar lekker door. En jij maar zeiken dat je zoveel moet betalen aan de pomp of aan het ziekenfonds volgend jaar. Dat komt mede omdat je lieve voetbalvrindjes de boel lopen te slopen.
Hij moet 3 alimentaties betalen dus hij moet dit als bijbaantje hebben. Het is voor hem echt werk, niet dat hij het echt leuk vindt ofzo. Hij heeft er namelijk alleen maar last van. Hij kan zich niet meer fatsoenlijk onder de supporters begeven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij is dus media-geil én weet de media te bespelen.
Als hij echt niet op televisie wilt, dan zal hij dat ook echt niet doen.
Wat zielig voor Johan Derksen, heeft drie alimentaties dus moet op televisie. Hoofd-redacteur van VI verdient dus niet voldoende? Als Johan Derksen vuilnisman was geweest, zou hij die alimentaties helemaal slecht kunnen opbrengen, de stakker.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:45 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij moet 3 alimentaties betalen dus hij moet dit als bijbaantje hebben. Het is voor hem echt werk, niet dat hij het echt leuk vindt ofzo. Hij heeft er namelijk alleen maar last van. Hij kan zich niet meer fatsoenlijk onder de supporters begeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |