Thuram is samen met Zidane en Makalele teruggekomen als ik me niet vergis. Frey zou het volgens mij wel kunnen halen, maar in realiteit denk ik niet dat Domenech aan hem denkt. Jammer, vind hem ook echt beter dan Barthez.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef methodmich het volgende:
Gaat Frey het halen qua blessure? Anders heb ik hem ook liever dan Barthez. En Thuram heeft toch bedankt voor de nationale ploeg?
Cissé was ik helemaal vergeten trouwens, kan wel ipv Wiltord eventueel.
Wist het ook niet zeker, maar heb eens even gekeken, en hij zit dus wel bij de selectie voor de wedstrijd van volgende week:quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
Maar ZIOPPA, Thuram heeft toen direct na die interland toch weer bedankt?
Zal Lilian leuk vinden!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:39 schreef methodmich het volgende:
In dat geval wil ik Thuram meenemen ipv Boumsong.
Ik hoop dat ze minstens de halve finale halen, maar ik ben dan ook fan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:59 schreef ZIOPPA het volgende:
Wat denkt men hier over de kansen van Frankrijk? Zijn niet meer zo favoriet als 2 of 4 jaar geleden, zou ze goed kunnen doen. De groep komen ze in ieder geval door, maar ik zie ze wel de (halve) finale halen..
Lekker snelle spits, die eventueel op beide flanken uit de voeten kan. Lijkt mij meer van toegevoegde waarde dan een Wiltord bijvoorbeeld die ik toch aardig over-the-hill vind.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Squillaci is ook geen verkeerde. Kapo maakt niet zo'n superseizoen door, evenals Rothen, die ze ook nog hebben.
Saha zie ik weinig in eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |