Hmmn dan maar hopen dat Leo snel weer helemaal wedstrijd fit is .quote:Op zondag 30 januari 2005 02:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
S. Kalou is zo weg bij Feyenoord, voor zo ver hij al niet ergens een voorcontract heeft getekend.
Die wedstrijd tegen Ajax dat Feyenoord met 3-1 won dacht ik, was een van de beste wedstrijden die hij ooit gespeeld heeft.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:01 schreef methodmich het volgende:
Die ene pass achter zijn standbeen tegen RBC (?) thuis was mooi ja. Verder was het nou ook weer niet allemaal zo geweldig hoor.
Hij kwam vanaf links opzetten en de bal kwam toen iets buiten het veld omdat hij half struikelde. Tijdens dat hij struikelde tikte hij met zijn hand binnen het veld, en mocht doorgaan. Daaruit werd gescoord.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:16 schreef methodmich het volgende:
En die herinner ik me al niet eens meer van zijn kant. Ik weet dat er iets gebeurde met een bal die buiten de lijnen was ofzo, meer weet ik er niet meer over.
Agja het doet niet af aan de winst partijquote:Op zondag 30 januari 2005 11:21 schreef methodmich het volgende:
Ah ja, die had dus afgekeurd moeten worden. Hoogtepunt minder.
Hij was een tijdje terug bij Holland Sport (programma op Nederland Drie) en daar ging hij ook huilen, bedoel je dat?quote:Op zondag 30 januari 2005 17:31 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dat huilenbalken is hij wel een beetje afgeleerd na al die blessures. Hoewel hij het, geloof ik, pas ook niet drooghield tijdens een interview.
Ik ben altijd een liefhebber van hem geweest, hoewel hij helemaal niet zoveel heeft kunnen spelen. Ik geloof ook nog steeds dat hij het gaat maken en ooit voor het Braziliaans elftal zal uitkomen
Op zich wel geinig, en het zegt wel wat, maar als je zoiets als norm neemt is Lazovic een topaankoop geweest. Die veroorzaakt om de wedstrijd een strafschop, ofzo.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:57 schreef rotskibo het volgende:
Leo, wat een speler is dat toch.
Hoorde van iemand dat er laatst in de VI stond, dat in zijn 1e jaar, hij 27 keer speelde en dat zijn tegenstanders +- 23 keer geel hadden ontvangen.
Is dit serieusquote:Op zondag 30 januari 2005 18:09 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de documentaier over hem en Anselmo van Jos de Putter nog op video.
'Kinderen van de Favelas'.
Hoe zou het met Anselmo zijn ?![]()
Ik weet ook nog wel dat er elke week een interview met een speler uit de Eredevisie in de Vi is stond. Er was toen ook zo'n vraag: Welke speler vond jij het moeilijkste om tegen te spelen? Volgensmij zei iedere rechtsback Leonardo.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:57 schreef rotskibo het volgende:
Leo, wat een speler is dat toch.
Hoorde van iemand dat er laatst in de VI stond, dat in zijn 1e jaar, hij 27 keer speelde en dat zijn tegenstanders +- 23 keer geel hadden ontvangen.
Ach, Zlatan deed in het begin ook niet veel nuttigs, en zo zijn er nog genoeg andere voorbeelden te noemen. Dat leert 'ie waarschijnlijk (hopelijk!) wel af.quote:Op maandag 31 januari 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het bij hem ook altijd vooral kunstjes en verdraaid weinig rendement. Plus dat hij nooit luisterde naar de ouderen en na 1 training al vond dat hij uitgeleerd was bij Feyenoord. Tja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |