abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24827688
Voornaam: Leonardo
Achternaam: Vitor Santiago
Geboortedatum: 09-03-1983
Geboorteplaats: Rio de Janeiro,
Brazilië
Nationaliteit: Brazilië
Speler van: Feyenoord

Ja ons brazliaans wonderkind kende veel tegenslagen in zijn loopbaan
Gedoe met paspoorten ,Blessures hij heeft het allemaal meegemaakt maar we geloven dat hij nog steeds kan toveren met de bal als een van de besten en hij is op zijn weg terug na een lange blessure stel je eens voor Kalou2 en Leo1 in een Feyenoord!

Leo welkom terug op het voetbal veld!

[ Bericht 0% gewijzigd door _ELMaikel_ op 30-01-2005 03:05:06 ]
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24827715
S. Kalou is zo weg bij Feyenoord, voor zo ver hij al niet ergens een voorcontract heeft getekend.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24827726
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
S. Kalou is zo weg bij Feyenoord, voor zo ver hij al niet ergens een voorcontract heeft getekend.
Hmmn dan maar hopen dat Leo snel weer helemaal wedstrijd fit is .
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  zondag 30 januari 2005 @ 03:04:17 #4
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_24827887
Wanneer gaat ie weer ballen dan ?

En ? wat is een loobaan ????
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 januari 2005 @ 03:05:53 #5
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24827897
k hoop dat hij snel weer fit is, ben niet voor feijenoord maar deze man was gewoon genieten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24829632
Die ene pass achter zijn standbeen tegen RBC (?) thuis was mooi ja. Verder was het nou ook weer niet allemaal zo geweldig hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24829663
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:01 schreef methodmich het volgende:
Die ene pass achter zijn standbeen tegen RBC (?) thuis was mooi ja. Verder was het nou ook weer niet allemaal zo geweldig hoor.
Die wedstrijd tegen Ajax dat Feyenoord met 3-1 won dacht ik, was een van de beste wedstrijden die hij ooit gespeeld heeft.
pi_24829807
En die herinner ik me al niet eens meer van zijn kant. Ik weet dat er iets gebeurde met een bal die buiten de lijnen was ofzo, meer weet ik er niet meer over.
www.thuisuiteten.nl
pi_24829867
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:16 schreef methodmich het volgende:
En die herinner ik me al niet eens meer van zijn kant. Ik weet dat er iets gebeurde met een bal die buiten de lijnen was ofzo, meer weet ik er niet meer over.
Hij kwam vanaf links opzetten en de bal kwam toen iets buiten het veld omdat hij half struikelde. Tijdens dat hij struikelde tikte hij met zijn hand binnen het veld, en mocht doorgaan. Daaruit werd gescoord.
pi_24829880
Ah ja, die had dus afgekeurd moeten worden. Hoogtepunt minder.
www.thuisuiteten.nl
pi_24829927
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:21 schreef methodmich het volgende:
Ah ja, die had dus afgekeurd moeten worden. Hoogtepunt minder.
Agja het doet niet af aan de winst partij
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 15:16:10 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_24833473
Van mij mag ie terugkomen, mooie voetballer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24835774
Goede voetballer, een beetje een huilebalk maar kunnen we zeker nog veel plezier aan beleven.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 30 januari 2005 @ 17:31:24 #14
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24835843
Dat huilenbalken is hij wel een beetje afgeleerd na al die blessures. Hoewel hij het, geloof ik, pas ook niet drooghield tijdens een interview.

Ik ben altijd een liefhebber van hem geweest, hoewel hij helemaal niet zoveel heeft kunnen spelen. Ik geloof ook nog steeds dat hij het gaat maken en ooit voor het Braziliaans elftal zal uitkomen
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_24836460
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:31 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dat huilenbalken is hij wel een beetje afgeleerd na al die blessures. Hoewel hij het, geloof ik, pas ook niet drooghield tijdens een interview.

Ik ben altijd een liefhebber van hem geweest, hoewel hij helemaal niet zoveel heeft kunnen spelen. Ik geloof ook nog steeds dat hij het gaat maken en ooit voor het Braziliaans elftal zal uitkomen
Hij was een tijdje terug bij Holland Sport (programma op Nederland Drie) en daar ging hij ook huilen, bedoel je dat?

Ik schaamde me echt dood.
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 18:09:08 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_24836493
Ik heb de documentaier over hem en Anselmo van Jos de Putter nog op video.

'Kinderen van de Favelas'.

Hoe zou het met Anselmo zijn ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24836620
pi_24837294
Leo, wat een speler is dat toch.

Hoorde van iemand dat er laatst in de VI stond, dat in zijn 1e jaar, hij 27 keer speelde en dat zijn tegenstanders +- 23 keer geel hadden ontvangen.
pi_24837366
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:57 schreef rotskibo het volgende:

Hoorde van iemand dat er laatst in de VI stond, dat in zijn 1e jaar, hij 27 keer speelde en dat zijn tegenstanders +- 23 keer geel hadden ontvangen.
Op zich wel geinig, en het zegt wel wat, maar als je zoiets als norm neemt is Lazovic een topaankoop geweest. Die veroorzaakt om de wedstrijd een strafschop, ofzo.
pi_24838672
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:09 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de documentaier over hem en Anselmo van Jos de Putter nog op video.

'Kinderen van de Favelas'.

Hoe zou het met Anselmo zijn ?

Is dit serieus
pi_24839593
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:57 schreef rotskibo het volgende:

Ik weet ook nog wel dat er elke week een interview met een speler uit de Eredevisie in de Vi is stond. Er was toen ook zo'n vraag: Welke speler vond jij het moeilijkste om tegen te spelen? Volgensmij zei iedere rechtsback Leonardo.
pi_24839658
Ik heb en jaar of 3 geleden zo'n docemantaire gezien over een Feyenoord voetbalzone in Ghana. Er was toen een speciale docemantaire over een speler op die school die dokter wilde worden. Hij was het grootste talent uit die Feyenoord school daar. Weet iemand nog hoe hij heet, en wanneer hij naar Feyenoord komt?
pi_24852558
Ik vind het bij hem ook altijd vooral kunstjes en verdraaid weinig rendement. Plus dat hij nooit luisterde naar de ouderen en na 1 training al vond dat hij uitgeleerd was bij Feyenoord. Tja...
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:13:29 #24
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24860758
Ik ben zelf ook groot fan van Leonardo en als hij de kans krijgt wordt hij gewoon weer een sensatie. Echter dacht ik dat zijn contract over een paar maanden afgelopen is, en ik vind het dan ook belachelijk dat hij geen nieuw heeft gekregen. Klopt dit?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_24884647
quote:
Op maandag 31 januari 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het bij hem ook altijd vooral kunstjes en verdraaid weinig rendement. Plus dat hij nooit luisterde naar de ouderen en na 1 training al vond dat hij uitgeleerd was bij Feyenoord. Tja...
Ach, Zlatan deed in het begin ook niet veel nuttigs, en zo zijn er nog genoeg andere voorbeelden te noemen. Dat leert 'ie waarschijnlijk (hopelijk!) wel af.

Die houding kom je ook vaker tegen bij jongere spelers, dat leert 'ie ook wel af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')