Wat heb jij gesnoven of gedronken?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Topic moet overigens zijn
De grote Jonh de Jong maakt PSV kampioen topic
Hij is zeker goed vooruit gegaan de laatste jaren. Een basisplaats zit zeker in het verschiet. Als hij na de winterstop de vorm van voor zijn blessure weer terug kan krijgen zal hij die denk ik ook wel hebben. Helaas zal dit dan ten koste van Vogel gaan.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef Spideyman het volgende:
John de Jong heeft zich de afgelopen jaren goed ontwikkeld en hoort mi in de basis van PSV te staan boven Vogel. Ik denk echter wel dat PSV zijn top is, bij een nog grotere Europese topclub zou hij denk ik niet opvallen.
Ik ben in iedergeval minder onder invloed dan jij want ik kan tenminste nog een OP lezenquote:Wat heb jij gesnoven of gedronken?
Dat lijkt me een beter beeld te gevenquote:Helaas gelukkig zal dit dan ten koste van Vogel gaan.
Het is voornamelijk een van zijn kniëen dacht ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lijkt me wel..
Zeker zonde een verkiezing voor NL elftal had er in kunnen zitten..
Wat voor blessures heeft hij eigenlijk allemaal?
Iets met zijn rug ofzo dacht ik?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja jammer, hij is echt in de vergetelheid geraakt nu. Is het echt helemaal over nu?
De laatste kans op sportief succes.quote:John de Jong nog een jaar bij PSV
9/7/2007 21:31
PSV heeft John de Jong alsnog een nieuw contract voorgelegd. De Haagse middenvelder staat tot medio 2008 op de loonlijst bij de Eindhovense club.
De Jong kampte de laatste jaren vooral met een knieblessure. In de laatste twee competities kwam hij niet eens aan spelen toe. Dat was reden voor de Eindhovense club om zijn aflopende contract niet te verlengen.
Maar PSV wilde De Jong wel een nieuwe kans geven tijdens de voorbereiding op het komende seizoen. Zo'n proefperiode blijkt juridisch echter niet mogelijk, waardoor de Nederlandse kampioen besloot de dertigjarige middenvelder alsnog een jaar vast te leggen.
Nee herstellende van een blessure..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is ie nu gestopt?
Nieuwe blessure.. waaraan weet ik niet..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nou nog? Hij was toch al terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |