Als je om wat voor reden dan ook het uncompressed filmpje wil moet je divx uit het adres halen. (dan zie je die text boven en onderin het beeld ook niet)
Ik heb het met m'n fotocamera opgenomen vanmiddag, je ziet nog net dat ie me aankijkt op het laatst, hij wilde niet dat ik verder filmde, maarja...
edit: misschien is home.student.utwente.nl/r.davids/amsterdam006divx.avi sneller...
[Dit bericht is gewijzigd door prinsrob op 13-09-2003 20:55]
quote:Ik geef de TS nog 15 minuten om in de eerste post een aanpassing te doen waarin duidelijk is waarom dit een apart topic in VBL moet zijn.
Op zaterdag 13 september 2003 20:43 schreef DutchGooner het volgende:
Hoor ik daar een sleutelbos?
Het filmpje krijg ik trouwens niet te zien, dus da's geen hulp voor me...
quote:Volgens mij heeft hij stiekum een voetballer gefilmd
Op zaterdag 13 september 2003 20:47 schreef Doc het volgende:
Ik geef de TS nog 15 minuten om in de eerste post een aanpassing te doen waarin duidelijk is waarom dit een apart topic in VBL moet zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door dfr0st op 13-09-2003 20:51]
quote:Daarom ook maar gestopt met dl.
Op zaterdag 13 september 2003 20:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
0,08 kb/s terwijl 130kb/s toch makkelijk haalbaar is hier, heb je geen snellere server ofzo?
quote:Ah sorry, het is dus iemand die leuke kunstjes met een bal kan
Op zaterdag 13 september 2003 20:47 schreef Doc het volgende:[..]
Ik geef de TS nog 15 minuten om in de eerste post een aanpassing te doen waarin duidelijk is waarom dit een apart topic in VBL moet zijn.
Het filmpje krijg ik trouwens niet te zien, dus da's geen hulp voor me...
Downloaden ging: 55 kb/s hier..
quote:Op m'n computertje, draait apache dus daar zou het niet aan moeten liggen. Maar ik ben een n00b wat computers betreft dus misschien doe ik iets fout
Op zaterdag 13 september 2003 20:54 schreef Bushmaster het volgende:
Jeez man, ik zit hier 200 meter van de campus. Op wat voor kutserver staat dit?
quote:Wat jij wil
Op zaterdag 13 september 2003 21:03 schreef Doc het volgende:
Ik pas dan even de titel aan
quote:Ik kan niet zien aan zo'n eerste post of iemand niet in het verkeerde forum gepost heeft (stond echt geen uitleg over de inhoud van het filmpje en dat zou toch wel handig zijn), en als iemand via active topic werkt valt het VBL minder op en weet men nu beter waar het over gaat. Vandaar dus.
Op zaterdag 13 september 2003 21:05 schreef prinsrob het volgende:[..]
Wat jij wil
. Het leek me wel duidelijk dat het om een voetbalfilmpje ging aangezien het in VBL staat, maar wie ben ik...
quote:Het gaafste heb ik jammer genoeg niet op film staan, maar hij kon dus als het ware 'fietsen' (fietstrapbeweging met voeten liggend op de rug en de bal die dan steeds weer wat de lucht in gaat, steeds harder spinnend).
Op zaterdag 13 september 2003 21:09 schreef sigterm het volgende:
Best gaaf filmpje... knakker kan best met een bal overweg zeg...
Wel gaaf om zoiets te kunnen, maar in het veld zul je er weinig aan hebben denk ik.
quote:Wat maarja.........???
Op zaterdag 13 september 2003 20:42 schreef prinsrob het volgende:
http://prinsrob.student.utwente.nl/amsterdam006divx.avi
Ik heb het met m'n fotocamera opgenomen vanmiddag, je ziet nog net dat ie me aankijkt op het laatst, hij wilde niet dat ik verder filmde, maarja...
Heb je nog meer dan of........
quote:Ehm, nee. Het is denk ik een soort van verkeerd taalgebruik van me gok ik. Ik bedoel zoiets te zeggen als 'niets aan te doen' ofzo.
Op zondag 14 september 2003 09:15 schreef G-Plek het volgende:[..]
Wat maarja.........???
Heb je nog meer dan of........
http://video.premiumtv.co.uk/carlisle/sir%20jimmy.mpg
http://www.kynson.freeserve.co.uk/RIOA/gallery/tge/glass.mpeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |