Ja haha best stom eigenlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 23:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Kan iemand vertellen wat Van Hanegem er eigelijk doet, want hij is nog nuttelozer dan Kieft. Op wat droge opmerkingen na komt er niks zinnigs uit.
z'n zakken geruisloos vulllenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Kan iemand vertellen wat Van Hanegem er eigelijk doet, want hij is nog nuttelozer dan Kieft. Op wat droge opmerkingen na komt er niks zinnigs uit.
zijn vrouw heeft nooit genoegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:58 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is toch al binnen
Heb ik geen problemen mee en zoveel zegt van Hanegem niet en soms vermaak ik me nog wel om zijn opmerkingenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:58 schreef pfaf het volgende:
Van Hanegem is echt verschrikkelijk. Ik kan daar geen seconde naar luisteren.
Ik denk dat Van Gaal niet wil, want anders had hij er vast weleens een keer gezeten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:19 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Het wordt tijd dat Louis van Gaal eens aanschuiftdat levert een intressante discussie op
Juist! En als hij iets zegt, moet ik de zin drie keer overdenken en opnieuw rangschikken om tot een begrijpbare zin te komen. En dan nog is het niets nieuws en zinnigs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:05 schreef spurs het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee en zoveel zegt van Hanegem niet
Wat een gezeik, zeg! Er is nu eenmaal meer nieuws te brengen bij clubs die het niet goed doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:35 schreef djstoffel het volgende:
een hele uitzending geen woord over ajax............knappe prestatie van BB
Ach, zulk calimero-gedrag moet je gewoon laten gaan joh.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef kriele het volgende:
[..]
Wat een gezeik, zeg! Er is nu eenmaal meer nieuws te brengen bij clubs die het niet goed doen.
Van Gaal heeft volgens mij een gruwelijke hekel aan Derksenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:19 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Het wordt tijd dat Louis van Gaal eens aanschuiftdat levert een intressante discussie op
Geen nieuws in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:42 schreef Ciscus het volgende:
Had Derksen nog iest boeiends te melden gisteren?
Een paar keer de vraag aan Ron Jans stellen over de doelstellingen van groningen dit seizoen die op het zelfde neerkwamen. Dat ze dat zelf niet doorhadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:42 schreef Gollemrulez het volgende:
BB was deze itzending ook wel weer heel erg slecht zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |