Ja haha best stom eigenlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 23:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Kan iemand vertellen wat Van Hanegem er eigelijk doet, want hij is nog nuttelozer dan Kieft. Op wat droge opmerkingen na komt er niks zinnigs uit.
z'n zakken geruisloos vulllenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:24 schreef OnlineGokker het volgende:
Kan iemand vertellen wat Van Hanegem er eigelijk doet, want hij is nog nuttelozer dan Kieft. Op wat droge opmerkingen na komt er niks zinnigs uit.
zijn vrouw heeft nooit genoegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:58 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is toch al binnen
Heb ik geen problemen mee en zoveel zegt van Hanegem niet en soms vermaak ik me nog wel om zijn opmerkingenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:58 schreef pfaf het volgende:
Van Hanegem is echt verschrikkelijk. Ik kan daar geen seconde naar luisteren.
Ik denk dat Van Gaal niet wil, want anders had hij er vast weleens een keer gezeten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:19 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Het wordt tijd dat Louis van Gaal eens aanschuiftdat levert een intressante discussie op
Juist! En als hij iets zegt, moet ik de zin drie keer overdenken en opnieuw rangschikken om tot een begrijpbare zin te komen. En dan nog is het niets nieuws en zinnigs.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:05 schreef spurs het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee en zoveel zegt van Hanegem niet
Wat een gezeik, zeg! Er is nu eenmaal meer nieuws te brengen bij clubs die het niet goed doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:35 schreef djstoffel het volgende:
een hele uitzending geen woord over ajax............knappe prestatie van BB
Ach, zulk calimero-gedrag moet je gewoon laten gaan joh.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef kriele het volgende:
[..]
Wat een gezeik, zeg! Er is nu eenmaal meer nieuws te brengen bij clubs die het niet goed doen.
Van Gaal heeft volgens mij een gruwelijke hekel aan Derksenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:19 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Het wordt tijd dat Louis van Gaal eens aanschuiftdat levert een intressante discussie op
Geen nieuws in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:42 schreef Ciscus het volgende:
Had Derksen nog iest boeiends te melden gisteren?
Een paar keer de vraag aan Ron Jans stellen over de doelstellingen van groningen dit seizoen die op het zelfde neerkwamen. Dat ze dat zelf niet doorhadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:42 schreef Gollemrulez het volgende:
BB was deze itzending ook wel weer heel erg slecht zeg...
ach, als je niet begrijpt waarom ik die opmerking maak ben je geen vaste kijker of te dom om het te begrijpen...........HET GAAT NIET SPECIFIEK OM AJAX maar om de irritante manier hoe Barbara Barend daar mee om gaat. Heeft niks met calimero gedrag te maken. . Er zijn al tientallen voorbeelden besproken hier op dit forum dus die hoef ik hier niet te gaan herhalen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, zulk calimero-gedrag moet je gewoon laten gaan joh.
Nope, ligt niet aan je tv...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef nednil het volgende:
Haar stem klinkt nogal rauw en hard (kan ook aan mijn tv liggen).
Ze kan beter haar mond houden...............quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef nednil het volgende:
Wel vind ik dat Barbara iets aan haar uitspraak moet doen. Haar stem klinkt nogal rauw en hard (kan ook aan mijn tv liggen).
Ik ben niet een rasechte Ajax-aanhanger, maar die BB kan het echte verkloten. Ze heeft nergens een gefundeerde mening over en is de vertwijfelheid zelve. Maarrr als het over Ajax gaat is zij plotsklaps de analist met de zogenaamde kritische vragen. Of dit en dat de opstelling wordt (BB:"Dit is volgens ons de opstelling van Ajax van volgend jaar" JD:"Nee dit is volgens jou de opstelling...."). Etc of die Rosenberg dan wel geen miskoop is, terwijl de tafel er al lang en breed over uit is dat die jongen best wat kan. Wat een irritatie. Ik praat nooit tegen mn tv, maar als zij ervoor is hoop ik altijd toh stiekem dat ze me kan horen.... Over is Ajax is ze zogenaamd geinformeerd, maar het komt wel heel erg niet objectief (zelfs Jack v G is bijna beter) over. In een woord brr.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ach, als je niet begrijpt waarom ik die opmerking maak ben je geen vaste kijker of te dom om het te begrijpen...........HET GAAT NIET SPECIFIEK OM AJAX maar om de irritante manier hoe Barbara Barend daar mee om gaat. Heeft niks met calimero gedrag te maken. . Er zijn al tientallen voorbeelden besproken hier op dit forum dus die hoef ik hier niet te gaan herhalen.
thanks............jij begrijpt tenminste wat ik ermee bedoelde. Mooi dat je ook nog een paar treffende voorbeelden naar voren haaltquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik ben niet een rasechte Ajax-aanhanger, maar die BB kan het echte verkloten. Ze heeft nergens een gefundeerde mening over en is de vertwijfelheid zelve. Maarrr als het over Ajax gaat is zij plotsklaps de analist met de zogenaamde kritische vragen. Of dit en dat de opstelling wordt (BB:"Dit is volgens ons de opstelling van Ajax van volgend jaar" JD:"Nee dit is volgens jou de opstelling...."). Etc of die Rosenberg dan wel geen miskoop is, terwijl de tafel er al lang en breed over uit is dat die jongen best wat kan. Wat een irritatie. Ik praat nooit tegen mn tv, maar als zij ervoor is hoop ik altijd toh stiekem dat ze me kan horen.... Over is Ajax is ze zogenaamd geinformeerd, maar het komt wel heel erg niet objectief (zelfs Jack v G is bijna beter) over. In een woord brr.....
Typisch Willem is dat. Op zich heeft hij wel gelijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij zegt zelf dat ie niet altijd oplet, wat heb je er dan aan.
Nee vind je het gek hij durft nergens antwoord op te gevenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:11 schreef tong80 het volgende:
Dat BB nog dieper zou kunnen zinken had ik niet verwacht. Wat helemtergend slecht was het gisteren. Heb je Ron Jans en stel je niet één leuke prikkelende vraag
Huiliequote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:52 schreef Zjakkie het volgende:
En verander anders in ieder geval de tt
idd ik kijk alleen voor Derksenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:27 schreef addictivebeat het volgende:
heb het laatst voor het eerst bekeken en barbara is gewoon saai, tis echt helemaal niks meer...als derksen er niet zou zitten zou het totaal niet om aan te zien zijn
Die heeft zn naam veranderd geloof ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:44 schreef methodmich het volgende:
Alleen tong is lange tijd Babs-minded geweest.
Maar de user Johan Derksen, die zie ik nooit meer??
Het gerucht gaat dat hij aan de botox is gegaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:34 schreef H.Flick het volgende:
Is er al nieuws over het gewicht van Johan Derksen? Waarom is hij weer zo vadsig aan het worden?
Huntelaar bij Holland Sportquote:Op maandag 6 maart 2006 00:56 schreef APK het volgende:
Hmmmz, moeilijk morgen.
Voetbal Insite of Wigan-ManU
Of allebei?![]()
Ben bang dat het niet alleen bij kwijl op de tafel blijft.... brrrquote:Op maandag 6 maart 2006 17:24 schreef planethugo het volgende:
huntelaar, scoort 3x tegen sparta, wereldprestatie zoals men het deed overkomen, overdrijven is ook een kunst. BB zal vanavond ook wel met het kwijl op de tafel liggen als men de beelden laat zien
Nog steeds is het verschil niet schrikbarend groot.quote:
Hij is echt wel dikker.quote:
Wat een achterlijke sjaal.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef Jasza het volgende:
http://img142.imageshack.us/img142/7978/hans110antiegels2de.jpgAllemaal opsturen naar voetbal insite deze foto aub
Ja laten we een kikker opsturenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef Jasza het volgende:
http://img142.imageshack.us/img142/7978/hans110antiegels2de.jpgAllemaal opsturen naar voetbal insite deze foto aub
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef Jasza het volgende:
Hans is ook geweldig bij de voorzet op Omroep Gelderlandquote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
Kraaij moet er iedere week zitten. Net als met Ria Visser die vreselijk was als verslaggeefster is ie daar op z'n pl;aats
Idd daar is ie ook goed.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hans is ook geweldig bij de voorzet op Omroep Gelderland
Idd, zet Hans, Johan, een interressante gast, en een vervanger voor Babs aan tafel en ze zitten zo weer op de miljoen kijkers.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef vdHoek het volgende:
Hans is misschien wel de "injectie" die dit programma kan gebruiken.
Weg met Hanegem en Kieft.
Dat is alleen al een reden om te kijken, bij de aankondiging (begint al met door het applaus praten) en bij de afkondiging gaat ongeveer altijd wat foutquote:
Jahquote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is alleen al een reden om te kijken, bij de aankondiging (begint al met door het applaus praten) en bij de afkondiging gaat ongeveer altijd wat fout.
Als gast bij VI was Kraaij JR altijd al goedquote:Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hansje JR van kneus naar topper bij VI?
Hoe oud is z'n vrouw ( vriendin ? ) en pics ?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Daar moet je een vergunning voor hebben voor die leeftijd. Ik kom niet mer bij![]()
![]()
Hans Kraay jr.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik had 2 maanden geleden al een topic over Kraaij geopend.Maar ja ik ben Tong en kan het niet meer terugvinden
Ehhh...z'n nieuws komt toch ook best vaak uitquote:Op maandag 6 maart 2006 22:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Toch wel grappig dat alles wat die snor loopt te roepen meteen als 'hot news' wordt geplaatst op die site van hem en meerdere andere sites, terwijl de geruchten vaak niets nieuws zijn, of gewoon totale bullshit blijken later....
Maar een goed journalist checkt zijn nieuws altijd minstens éénmaal. Met veel bravoure verkondigen dat de aanvraag voor Nederlanderschap eigenlijk uit de koker van van Basten kwam (had de familie Kalou aan Derksen gezegd) en dat niet eerst even navragen bij van Basten : uitermate slechte journalistiek.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:42 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Ehhh...z'n nieuws komt toch ook best vaak uitBovendien heeft hij ook genoeg connecties om als eerste een nieuwtje te hebben...
Ja, dat komt door de sigarenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Waar rook is, is Johan
Waarom gedraagt Kraay jr. zich zo opvallend ? Als je klasse hebt, hoeft dat niet. Laat hij een voorbeeld nemen aan zijn vader :quote:
Hans sr. wou volgens mij zelf weg, omdat vond dat hij te weinig aan het woord kwam en omdat de relatie met Wilfred Genee in zijn ogen niet lekker liep. Tussen Derksen en Hans sr. is het, voor zover ik weet altijd koek en ei geweest hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef nednil het volgende:
[..]
Waarom gedraagt Kraay jr. zich zo opvallend ? Als je klasse hebt, hoeft dat niet. Laat hij een voorbeeld nemen aan zijn vader :
een klasse-voetballer, uitmunted analist, spreekt perfect Nederlands, argumenteert zonder te schreeuwen, is altijd perfect gekleed en zette Johan Derksen meerdere malen in zijn hemd (reden waarom Hans Kraay sr. moest verdwijnen).
Junior moet (maar zal dat nooit) nog veel leren.
Nou Derkesen heeft Sr. anders genoeg na zitten schoppen toen Kraay eenmaal uit het programma wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tussen Derksen en Hans sr. is het, voor zover ik weet altijd koek en ei geweest hoor.
Af en toe zegt ie wel iets zinnigs, maar hij wil zich altijd bewijzen en dat hoeft niet. Zijn uitspraken over de Duitse politici werden door Derksen faliekant van tafel geveegd en hier liet Derksen wel zien dat hij het wat beter begrijpt dan Hansje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef Gizmo112 het volgende:
Alles leuk en aardig, maar Hans Kraaij Sr. had geen zoon mogen krijgen. Gezwel van de Nederlandse TV.
Dat vind ik inderdaad goed opgemerkt. Alleen al dat plaatje in de OP van Barbara doet mij al walgenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:52 schreef Elgigante het volgende:
Maar goed, zelfs met een Hans Kraay junior in de studio presteert Barbara het nog steeds om de slechtste tafelgenoot te zijn, dat vind ik toch een unieke prestatie!
wat zei hij dan???quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
Derksen vandaag in de Metroals er nu nog mensen zijn die deze kneus serieus nemen
laat maar ik heb het teruggelezen online, inderdaad triest om zo een interview te geven(jJohan had ineens geen zin meer, en vond de interviewer slecht)quote:
Het verhaal komt wel van één kant en kan enigzins subjectief geschreven zijn. Johan Derksen is namelijk al vaker op de korrel genomen in de Metro. Maar ik sluit niets uit hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:24 schreef maril het volgende:
[..]
laat maar ik heb het teruggelezen online, inderdaad triest om zo een interview te geven(jJohan had ineens geen zin meer, en vond de interviewer slecht)
En dat hekelt dezelfde Derksen aan een van Gaal. Hypocriete tering lijer is het.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben geen Derksen fan, maar ik kan dit wel begrijpen. Hij gaf al aan sjachrijnig te zijn, en dan komt zo'n snotneus met van die domme vragen...
Dat is in andere landen totaal anders dan in Nederland, verdiep je eens in de wereld zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Derksen vind het dus normaal dat politici zich bemoeien met voetbal
Van Gaal is altijd onbeschoft als het niet 100% gaat zoals hij wil, Derksen heeft ook het recht om eens sjachrijnig te zijn en bovendien ken je alleen de visie van de Metro, die zullen zichzelf echt niet af gaan kraken hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En dat hekelt dezelfde Derksen aan een van Gaal. Hypocriete tering lijer is het.
Ja ! ik vind het namelijk wel leuk om naar al dat gezeik te kijkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:52 schreef DeVinger het volgende:
We zeggen allemaal wel dat we voor Derksen blijven kijken, maar als hij inderdaad zo slecht is als de laatste weken met zijn nieuwtjes, dan mis ik ook dat excuus om een uur lang te walgen van Barbara. Daarnaast het wekelijks terugkerende gezeik over Kalou, Van Hanegem die er geen zin meer in blijkt te hebben, VD Gijp die mij niet meer aan het lachen krijgt, én een uitblinkende Kraay jr. Hebben we dan nog wel excuses over om te blijven kijken? Derksen is out.
\quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:56 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ja ! ik vind het namelijk wel leuk om naar al dat gezeik te kijken![]()
Bron?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:20 schreef NickNEC het volgende:
Voetbal Insite gaat naar Talpa. Met daarin Jan Mulder en Derksen + gasten, en ook een rol voor Frits Barend. (kan zijn dat Frits achter de schermen gaat werken) Babs zal ook wel meegaan.
einde nieuwsbericht.
Talpa, Frits Barend. Op de radio vorige week, geen idee welke zender. (yorin mssn)quote:
klopt! heb ik ook gezien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:29 schreef maril het volgende:
Ooh nou begrijp ik ook DWDD van een paar weken terug toen zei Frits tegen Jan
wij gaan samen nog iets doen ,maar Jan Mulder wist van niks![]()
Vorig jaar zaten ze soms rond 1 miljoen kijkers, je wil niet weten hoeveel ze dit seizoen trekken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Ik geloof er nix van dat dat weggaat, er kijken best veel mensen naar , rtl 5 zou gek zijn om het van hun zender af te halen .
Nouja als JD maar blijft vind ik alles best
Ja de helft, maar nog hoog dusquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten ze soms rond 1 miljoen kijkers, je wil niet weten hoeveel ze dit seizoen trekken.![]()
En suikeroom John de Mol betaald.
Vraag me af wat de redactie , rtl 5 enz van Barbara Barend vindenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zijn de teloorgang dan voor, nog een seizoen zo zou funest zijn vrees ik.
Kraaij Jrquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:59 schreef Mordaz het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze bij RTL erg gelukkig zijn met BB. Vraag is alleen: wie zou er voor haar in de plaats moeten komen?
Das inderdaad mischien best het proberen waard eigenlijk. Kees Jansma zou ook leuk zijn, maar lijkt me onhaalbaar. Nog meer kandidaten?quote:
Kom op zeg, Kraay jr. als presentatorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:54 schreef Mordaz het volgende:
[..]
Das inderdaad mischien best het proberen waard eigenlijk. Kees Jansma zou ook leuk zijn, maar lijkt me onhaalbaar. Nog meer kandidaten?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:24 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Leo Driessen lijkt me wel een goeie idd![]()
Nee Rene vd Berg moeten ze nemen die is goedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:36 schreef H.Flick het volgende:
Leo Driessen heeft het in het verleden ook al een keer gedaan... en dat was ook niet best. Wel stukken beter dan BB natuurlijk.
Kunnen ze niet een van die gasten van Tele2 nemen? Koert Westerman ofzo.
Die is ook wel aardig, al vind ik Koert beter bij Tele2/Versatel. RTV Utrecht kan ik niet ontvangen. De Versatel/Tele 2 show is eigenlijk toch al een soort Voetbal Insite met kijkersvragen en Jaap Visser als JD, dus opzich moeten ze het allebei wel kunnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:45 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Nee Rene vd Berg moeten ze nemen die is goed
Presenteerd bij Versatel en RTV Utrecht
[afbeelding]
hier een aflevering van rtv utrecht vanzijn sportprogramma:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die is ook wel aardig, al vind ik Koert beter bij Tele2/Versatel. RTV Utrecht kan ik niet ontvangen. De Versatel/Tele 2 show is eigenlijk toch al een soort Voetbal Insite met kijkersvragen en Jaap Visser als JD, dus opzich moeten ze het allebei wel kunnen.
Peter Houtman zou ook wel leuk zijn.
Leuk programma. Zoiets had ik ook graag op TV Rijnmond over de Roterdamse clubs gezien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:51 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
hier een aflevering van rtv utrecht vanzijn sportprogramma:
http://media.rtvutrecht.nl/107468
Ik vind ook Jan van Halst bij Talpa goed, onderbouwt zijn opmerkingen en adviezen altijd en heeft geen heilige huisjes of taboe-onderwerpen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:02 schreef Devano het volgende:
Mensen als Co Adriaanse, Aad de Mos, Hugo Camps, Jan Mulder en Henk Spaan zie ik graag vaker. Dat zijn mensen met een echte eigen mening, die niet om Derksen heen kleien.
Maar die Belg had wel meer niveau dan Gijp, Kraay en Kieft bij elkaar.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kots werkelijk op Hugo Camps. Wat een waardeloze zeikbelg is dat zeg, had het vaker over wielrennen dan over voetbal.
Vandaar al die onzin die hij uit zat te kramenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar die Belg had wel meer niveau dan Gijp, Kraay en Kieft bij elkaar.
Zat altijd aan de spa, dachten we. Maar ik heb ooit eens ergens gelezen dat hij jenever of wodka zat te zuipen tijdens de uitzending en aan het einde van elke aflevering haast bezopen was. Dat is misschien de werkelijke reden dat Hugo niet meer te zien is bij Voetbal Instite..... Toch jammer vind ik.
Juistquote:Op maandag 13 maart 2006 19:44 schreef Radegast het volgende:
Ze moeten terug naar hoe het allemaal begon op RTL5 met Sport aan Tafel.
Ruud Terweijden, Hugo Camps, Johan Derksen. Een donkere studio zonder publiek en veel sigaren.
Dat was ideaal.
Dat vond ik verschrikkelijk eigenlijk, Camps ben ik verder ook totaal niet van gecharmeerd.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:44 schreef Radegast het volgende:
Ze moeten terug naar hoe het allemaal begon op RTL5 met Sport aan Tafel.
Ruud Terweijden, Hugo Camps, Johan Derksen. Een donkere studio zonder publiek en veel sigaren.
Dat was ideaal.
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand een mooie vergelijkingsfoto van vorig jaar?
Hart van NL komt er tussendoor... huur gewoon die dvd johquote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef cultheld het volgende:
Even op de nieuwtjes van Derksen wachten en dan overschakelen naar SBS
Films op SBS6 kijken....of elke andere NL zenderquote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef cultheld het volgende:
Even op de nieuwtjes van Derksen wachten en dan overschakelen naar SBS
Dat is ook weer waar. Het is ook alweer te lang geleden dat ik naar SBS keek, bedankt voor de herinnering aan die nare Hart van Nederland pauze in filmsquote:Op maandag 13 maart 2006 20:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hart van NL komt er tussendoor... huur gewoon die dvd joh
Die vraag passeert wekelijks de revuequote:Op maandag 13 maart 2006 21:08 schreef Boogerd het volgende:
Hoe komt het nou dat ie zo'n dikke (volgens mij alleen) kop heeft?
Dus niemand weet het hier? Zijn er al mailtjes over gestuurd?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:11 schreef vdHoek het volgende:
[..]
Die vraag passeert wekelijks de revue.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 13 maart 2006 21:12 schreef Boogerd het volgende:
[..]
Dus niemand weet het hier? Zijn er al mailtjes over gestuurd?
Ajax heeft niks te zoeken in Milaan; Iets in die trant.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef H.Flick het volgende:
Wat is de "kwestie"? Ik heb hem gemist.
Gewoon niet meer kijken. Scheelt een boel ergernis.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
Wat een bout uitzending met als dieptepunt een trainer die een bal door een gat schiet. Nou daar zat ik op te wachten
Ze moeten toch tegen Inter... dus ze hebben er wat te zoeken. Wat een onzin.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax heeft niks te zoeken in Milaan; Iets in die trant.
Dat is wat B.B. voor haar brood doet: Onzin verkopen en nog op een ongeloofwaardige manier ook.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ze moeten toch tegen Inter... dus ze hebben er wat te zoeken. Wat een onzin.
Oh dus Ajax heeft nog een kans morgenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef Boogerd het volgende:
Ik vind het altijd zo stom dat wanneer de uitslag van de stelling er is, dat ze zich dan allemaal meteen neerleggen bij de uitslag
Ja wat was dat voor een geouwehoer verhaal van JD vandaagquote:Op maandag 13 maart 2006 21:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik heb tot de reclame gekeken en ben toen weggegaan van de TV. Geen nieuws en het eeuwige oninteressante gelul over AZ wat eigelijk nergens over gaat
Zo gaat het wel bij VI idd. Als bijvoorbeeld uit de stelling blijkt met 60% dat PSV al kampioen is, is er niemand meer in de uitzending die daar tegeningaat. Ze leggen zich er allemaal bij neer alsfof het niet anders meer kan. En dat bij elke stelling...quote:Op maandag 13 maart 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oh dus Ajax heeft nog een kans morgen
mooi!
Snap het ook niet??quote:Op maandag 13 maart 2006 21:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat zat die Stevens nou weer te zeiken??
Idem, en ik schrok van Johan(sorry zal wel niet mijn zaken zijn maar het lijkt erop dat hij prednison slikt)quote:Op maandag 13 maart 2006 21:25 schreef golfer het volgende:
Sinds lange tijd weer een gekeken omdat Holland Sport er vandaag niet was.
Wat een baggerprogramma is het geworden.
Ga eens snel installeren dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:21 schreef Boogerd het volgende:
[..]
heb ik niet op mn computer, kan ik dat ergens downloaden??
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Ben tegen half tien overgegaan naar RNN 7, Correct Sport Studio. Veel interessanter.
Talpa had VI moeten kopen, met Genee als presentator en Derksen en Borst als analisten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef Devano het volgende:
Talpa had gewoon de hele crew van Voetbal Insite moeten kopen, nu hebben ze, door alleen Genee weg te halen, slechts de angel uit het programma gehaald.
Ben benieuwd of Derksen zich dan ook zo kritisch uitlaat over het selectiebeleid en alles daar om heenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:42 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Maandag 20 maart zijn Rob Westerhof, voorzitter van PSV, en Willem van Hanegem te gast. Op 3 april neemt bondscoach Marco van Basten plaats aan tafel.
'De Kwestie'. Deze maandag: "PSV moet koste wat kost Hiddink behouden".
jaquote:Op maandag 20 maart 2006 15:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Bang dat hij weer domme dingen gaat zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |