Wat een achterlijke sjaal.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef Jasza het volgende:
http://img142.imageshack.us/img142/7978/hans110antiegels2de.jpgAllemaal opsturen naar voetbal insite deze foto aub

Ja laten we een kikker opsturenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef Jasza het volgende:
http://img142.imageshack.us/img142/7978/hans110antiegels2de.jpgAllemaal opsturen naar voetbal insite deze foto aub

quote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef Jasza het volgende:

Hans is ook geweldig bij de voorzet op Omroep Gelderlandquote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
Kraaij moet er iedere week zitten. Net als met Ria Visser die vreselijk was als verslaggeefster is ie daar op z'n pl;aats

Idd daar is ie ook goed.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hans is ook geweldig bij de voorzet op Omroep Gelderland

Idd, zet Hans, Johan, een interressante gast, en een vervanger voor Babs aan tafel en ze zitten zo weer op de miljoen kijkers.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef vdHoek het volgende:
Hans is misschien wel de "injectie" die dit programma kan gebruiken.
Weg met Hanegem en Kieft.

Dat is alleen al een reden om te kijken, bij de aankondiging (begint al met door het applaus praten) en bij de afkondiging gaat ongeveer altijd wat foutquote:

Jahquote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is alleen al een reden om te kijken, bij de aankondiging (begint al met door het applaus praten) en bij de afkondiging gaat ongeveer altijd wat fout.

Als gast bij VI was Kraaij JR altijd al goedquote:Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hansje JR van kneus naar topper bij VI?

Hoe oud is z'n vrouw ( vriendin ? ) en pics ?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Daar moet je een vergunning voor hebben voor die leeftijd. Ik kom niet mer bij![]()
![]()

Hans Kraay jr.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik had 2 maanden geleden al een topic over Kraaij geopend.Maar ja ik ben Tong en kan het niet meer terugvinden

Ehhh...z'n nieuws komt toch ook best vaak uitquote:Op maandag 6 maart 2006 22:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Toch wel grappig dat alles wat die snor loopt te roepen meteen als 'hot news' wordt geplaatst op die site van hem en meerdere andere sites, terwijl de geruchten vaak niets nieuws zijn, of gewoon totale bullshit blijken later....

Maar een goed journalist checkt zijn nieuws altijd minstens éénmaal. Met veel bravoure verkondigen dat de aanvraag voor Nederlanderschap eigenlijk uit de koker van van Basten kwam (had de familie Kalou aan Derksen gezegd) en dat niet eerst even navragen bij van Basten : uitermate slechte journalistiek.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:42 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Ehhh...z'n nieuws komt toch ook best vaak uitBovendien heeft hij ook genoeg connecties om als eerste een nieuwtje te hebben...

Ja, dat komt door de sigarenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Waar rook is, is Johan

Waarom gedraagt Kraay jr. zich zo opvallend ? Als je klasse hebt, hoeft dat niet. Laat hij een voorbeeld nemen aan zijn vader :quote:

Hans sr. wou volgens mij zelf weg, omdat vond dat hij te weinig aan het woord kwam en omdat de relatie met Wilfred Genee in zijn ogen niet lekker liep. Tussen Derksen en Hans sr. is het, voor zover ik weet altijd koek en ei geweest hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef nednil het volgende:
[..]
Waarom gedraagt Kraay jr. zich zo opvallend ? Als je klasse hebt, hoeft dat niet. Laat hij een voorbeeld nemen aan zijn vader :
een klasse-voetballer, uitmunted analist, spreekt perfect Nederlands, argumenteert zonder te schreeuwen, is altijd perfect gekleed en zette Johan Derksen meerdere malen in zijn hemd (reden waarom Hans Kraay sr. moest verdwijnen).
Junior moet (maar zal dat nooit) nog veel leren.

Nou Derkesen heeft Sr. anders genoeg na zitten schoppen toen Kraay eenmaal uit het programma wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tussen Derksen en Hans sr. is het, voor zover ik weet altijd koek en ei geweest hoor.

Af en toe zegt ie wel iets zinnigs, maar hij wil zich altijd bewijzen en dat hoeft niet. Zijn uitspraken over de Duitse politici werden door Derksen faliekant van tafel geveegd en hier liet Derksen wel zien dat hij het wat beter begrijpt dan Hansje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef Gizmo112 het volgende:
Alles leuk en aardig, maar Hans Kraaij Sr. had geen zoon mogen krijgen. Gezwel van de Nederlandse TV.

Dat vind ik inderdaad goed opgemerkt. Alleen al dat plaatje in de OP van Barbara doet mij al walgenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:52 schreef Elgigante het volgende:
Maar goed, zelfs met een Hans Kraay junior in de studio presteert Barbara het nog steeds om de slechtste tafelgenoot te zijn, dat vind ik toch een unieke prestatie!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |