Gewoon niet meer kijken. Scheelt een boel ergernis.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
Wat een bout uitzending met als dieptepunt een trainer die een bal door een gat schiet. Nou daar zat ik op te wachten
Ze moeten toch tegen Inter... dus ze hebben er wat te zoeken. Wat een onzin.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax heeft niks te zoeken in Milaan; Iets in die trant.
Dat is wat B.B. voor haar brood doet: Onzin verkopen en nog op een ongeloofwaardige manier ook.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ze moeten toch tegen Inter... dus ze hebben er wat te zoeken. Wat een onzin.
Oh dus Ajax heeft nog een kans morgenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef Boogerd het volgende:
Ik vind het altijd zo stom dat wanneer de uitslag van de stelling er is, dat ze zich dan allemaal meteen neerleggen bij de uitslag
Ja wat was dat voor een geouwehoer verhaal van JD vandaagquote:Op maandag 13 maart 2006 21:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik heb tot de reclame gekeken en ben toen weggegaan van de TV. Geen nieuws en het eeuwige oninteressante gelul over AZ wat eigelijk nergens over gaat
Zo gaat het wel bij VI idd. Als bijvoorbeeld uit de stelling blijkt met 60% dat PSV al kampioen is, is er niemand meer in de uitzending die daar tegeningaat. Ze leggen zich er allemaal bij neer alsfof het niet anders meer kan. En dat bij elke stelling...quote:Op maandag 13 maart 2006 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oh dus Ajax heeft nog een kans morgen
mooi!
Snap het ook niet??quote:Op maandag 13 maart 2006 21:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat zat die Stevens nou weer te zeiken??
Idem, en ik schrok van Johan(sorry zal wel niet mijn zaken zijn maar het lijkt erop dat hij prednison slikt)quote:Op maandag 13 maart 2006 21:25 schreef golfer het volgende:
Sinds lange tijd weer een gekeken omdat Holland Sport er vandaag niet was.
Wat een baggerprogramma is het geworden.
Ga eens snel installeren dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:21 schreef Boogerd het volgende:
[..]
heb ik niet op mn computer, kan ik dat ergens downloaden??
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Ben tegen half tien overgegaan naar RNN 7, Correct Sport Studio. Veel interessanter.
Talpa had VI moeten kopen, met Genee als presentator en Derksen en Borst als analisten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef Devano het volgende:
Talpa had gewoon de hele crew van Voetbal Insite moeten kopen, nu hebben ze, door alleen Genee weg te halen, slechts de angel uit het programma gehaald.
Ben benieuwd of Derksen zich dan ook zo kritisch uitlaat over het selectiebeleid en alles daar om heenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:42 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Maandag 20 maart zijn Rob Westerhof, voorzitter van PSV, en Willem van Hanegem te gast. Op 3 april neemt bondscoach Marco van Basten plaats aan tafel.
'De Kwestie'. Deze maandag: "PSV moet koste wat kost Hiddink behouden".
jaquote:Op maandag 20 maart 2006 15:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Bang dat hij weer domme dingen gaat zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |