Maar die Belg had wel meer niveau dan Gijp, Kraay en Kieft bij elkaar.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kots werkelijk op Hugo Camps. Wat een waardeloze zeikbelg is dat zeg, had het vaker over wielrennen dan over voetbal.
Vandaar al die onzin die hij uit zat te kramenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar die Belg had wel meer niveau dan Gijp, Kraay en Kieft bij elkaar.
Zat altijd aan de spa, dachten we. Maar ik heb ooit eens ergens gelezen dat hij jenever of wodka zat te zuipen tijdens de uitzending en aan het einde van elke aflevering haast bezopen was. Dat is misschien de werkelijke reden dat Hugo niet meer te zien is bij Voetbal Instite..... Toch jammer vind ik.
Juistquote:Op maandag 13 maart 2006 19:44 schreef Radegast het volgende:
Ze moeten terug naar hoe het allemaal begon op RTL5 met Sport aan Tafel.
Ruud Terweijden, Hugo Camps, Johan Derksen. Een donkere studio zonder publiek en veel sigaren.
Dat was ideaal.
Dat vond ik verschrikkelijk eigenlijk, Camps ben ik verder ook totaal niet van gecharmeerd.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:44 schreef Radegast het volgende:
Ze moeten terug naar hoe het allemaal begon op RTL5 met Sport aan Tafel.
Ruud Terweijden, Hugo Camps, Johan Derksen. Een donkere studio zonder publiek en veel sigaren.
Dat was ideaal.
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand een mooie vergelijkingsfoto van vorig jaar?
Hart van NL komt er tussendoor... huur gewoon die dvd johquote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef cultheld het volgende:
Even op de nieuwtjes van Derksen wachten en dan overschakelen naar SBS
Films op SBS6 kijken....of elke andere NL zenderquote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef cultheld het volgende:
Even op de nieuwtjes van Derksen wachten en dan overschakelen naar SBS
Dat is ook weer waar. Het is ook alweer te lang geleden dat ik naar SBS keek, bedankt voor de herinnering aan die nare Hart van Nederland pauze in filmsquote:Op maandag 13 maart 2006 20:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hart van NL komt er tussendoor... huur gewoon die dvd joh
Die vraag passeert wekelijks de revuequote:Op maandag 13 maart 2006 21:08 schreef Boogerd het volgende:
Hoe komt het nou dat ie zo'n dikke (volgens mij alleen) kop heeft?
Dus niemand weet het hier? Zijn er al mailtjes over gestuurd?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:11 schreef vdHoek het volgende:
[..]
Die vraag passeert wekelijks de revue.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 13 maart 2006 21:12 schreef Boogerd het volgende:
[..]
Dus niemand weet het hier? Zijn er al mailtjes over gestuurd?
Ajax heeft niks te zoeken in Milaan; Iets in die trant.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef H.Flick het volgende:
Wat is de "kwestie"? Ik heb hem gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |