Wat een achterlijke sjaal.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef Jasza het volgende:
http://img142.imageshack.us/img142/7978/hans110antiegels2de.jpgAllemaal opsturen naar voetbal insite deze foto aub
Ja laten we een kikker opsturenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef Jasza het volgende:
http://img142.imageshack.us/img142/7978/hans110antiegels2de.jpgAllemaal opsturen naar voetbal insite deze foto aub
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef Jasza het volgende:
Hans is ook geweldig bij de voorzet op Omroep Gelderlandquote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
Kraaij moet er iedere week zitten. Net als met Ria Visser die vreselijk was als verslaggeefster is ie daar op z'n pl;aats
Idd daar is ie ook goed.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hans is ook geweldig bij de voorzet op Omroep Gelderland
Idd, zet Hans, Johan, een interressante gast, en een vervanger voor Babs aan tafel en ze zitten zo weer op de miljoen kijkers.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef vdHoek het volgende:
Hans is misschien wel de "injectie" die dit programma kan gebruiken.
Weg met Hanegem en Kieft.
Dat is alleen al een reden om te kijken, bij de aankondiging (begint al met door het applaus praten) en bij de afkondiging gaat ongeveer altijd wat foutquote:
Jahquote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is alleen al een reden om te kijken, bij de aankondiging (begint al met door het applaus praten) en bij de afkondiging gaat ongeveer altijd wat fout.
Als gast bij VI was Kraaij JR altijd al goedquote:Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hansje JR van kneus naar topper bij VI?
Hoe oud is z'n vrouw ( vriendin ? ) en pics ?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Daar moet je een vergunning voor hebben voor die leeftijd. Ik kom niet mer bij![]()
![]()
Hans Kraay jr.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef tong80 het volgende:
Ik had 2 maanden geleden al een topic over Kraaij geopend.Maar ja ik ben Tong en kan het niet meer terugvinden
Ehhh...z'n nieuws komt toch ook best vaak uitquote:Op maandag 6 maart 2006 22:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Toch wel grappig dat alles wat die snor loopt te roepen meteen als 'hot news' wordt geplaatst op die site van hem en meerdere andere sites, terwijl de geruchten vaak niets nieuws zijn, of gewoon totale bullshit blijken later....
Maar een goed journalist checkt zijn nieuws altijd minstens éénmaal. Met veel bravoure verkondigen dat de aanvraag voor Nederlanderschap eigenlijk uit de koker van van Basten kwam (had de familie Kalou aan Derksen gezegd) en dat niet eerst even navragen bij van Basten : uitermate slechte journalistiek.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:42 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Ehhh...z'n nieuws komt toch ook best vaak uitBovendien heeft hij ook genoeg connecties om als eerste een nieuwtje te hebben...
Ja, dat komt door de sigarenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Waar rook is, is Johan
Waarom gedraagt Kraay jr. zich zo opvallend ? Als je klasse hebt, hoeft dat niet. Laat hij een voorbeeld nemen aan zijn vader :quote:
Hans sr. wou volgens mij zelf weg, omdat vond dat hij te weinig aan het woord kwam en omdat de relatie met Wilfred Genee in zijn ogen niet lekker liep. Tussen Derksen en Hans sr. is het, voor zover ik weet altijd koek en ei geweest hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:59 schreef nednil het volgende:
[..]
Waarom gedraagt Kraay jr. zich zo opvallend ? Als je klasse hebt, hoeft dat niet. Laat hij een voorbeeld nemen aan zijn vader :
een klasse-voetballer, uitmunted analist, spreekt perfect Nederlands, argumenteert zonder te schreeuwen, is altijd perfect gekleed en zette Johan Derksen meerdere malen in zijn hemd (reden waarom Hans Kraay sr. moest verdwijnen).
Junior moet (maar zal dat nooit) nog veel leren.
Nou Derkesen heeft Sr. anders genoeg na zitten schoppen toen Kraay eenmaal uit het programma wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tussen Derksen en Hans sr. is het, voor zover ik weet altijd koek en ei geweest hoor.
Af en toe zegt ie wel iets zinnigs, maar hij wil zich altijd bewijzen en dat hoeft niet. Zijn uitspraken over de Duitse politici werden door Derksen faliekant van tafel geveegd en hier liet Derksen wel zien dat hij het wat beter begrijpt dan Hansje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef Gizmo112 het volgende:
Alles leuk en aardig, maar Hans Kraaij Sr. had geen zoon mogen krijgen. Gezwel van de Nederlandse TV.
Dat vind ik inderdaad goed opgemerkt. Alleen al dat plaatje in de OP van Barbara doet mij al walgenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:52 schreef Elgigante het volgende:
Maar goed, zelfs met een Hans Kraay junior in de studio presteert Barbara het nog steeds om de slechtste tafelgenoot te zijn, dat vind ik toch een unieke prestatie!
wat zei hij dan???quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
Derksen vandaag in de Metroals er nu nog mensen zijn die deze kneus serieus nemen
laat maar ik heb het teruggelezen online, inderdaad triest om zo een interview te geven(jJohan had ineens geen zin meer, en vond de interviewer slecht)quote:
Het verhaal komt wel van één kant en kan enigzins subjectief geschreven zijn. Johan Derksen is namelijk al vaker op de korrel genomen in de Metro. Maar ik sluit niets uit hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:24 schreef maril het volgende:
[..]
laat maar ik heb het teruggelezen online, inderdaad triest om zo een interview te geven(jJohan had ineens geen zin meer, en vond de interviewer slecht)
En dat hekelt dezelfde Derksen aan een van Gaal. Hypocriete tering lijer is het.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben geen Derksen fan, maar ik kan dit wel begrijpen. Hij gaf al aan sjachrijnig te zijn, en dan komt zo'n snotneus met van die domme vragen...
Dat is in andere landen totaal anders dan in Nederland, verdiep je eens in de wereld zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Derksen vind het dus normaal dat politici zich bemoeien met voetbal
Van Gaal is altijd onbeschoft als het niet 100% gaat zoals hij wil, Derksen heeft ook het recht om eens sjachrijnig te zijn en bovendien ken je alleen de visie van de Metro, die zullen zichzelf echt niet af gaan kraken hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En dat hekelt dezelfde Derksen aan een van Gaal. Hypocriete tering lijer is het.
Ja ! ik vind het namelijk wel leuk om naar al dat gezeik te kijkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:52 schreef DeVinger het volgende:
We zeggen allemaal wel dat we voor Derksen blijven kijken, maar als hij inderdaad zo slecht is als de laatste weken met zijn nieuwtjes, dan mis ik ook dat excuus om een uur lang te walgen van Barbara. Daarnaast het wekelijks terugkerende gezeik over Kalou, Van Hanegem die er geen zin meer in blijkt te hebben, VD Gijp die mij niet meer aan het lachen krijgt, én een uitblinkende Kraay jr. Hebben we dan nog wel excuses over om te blijven kijken? Derksen is out.
\quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:56 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ja ! ik vind het namelijk wel leuk om naar al dat gezeik te kijken![]()
Bron?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:20 schreef NickNEC het volgende:
Voetbal Insite gaat naar Talpa. Met daarin Jan Mulder en Derksen + gasten, en ook een rol voor Frits Barend. (kan zijn dat Frits achter de schermen gaat werken) Babs zal ook wel meegaan.
einde nieuwsbericht.
Talpa, Frits Barend. Op de radio vorige week, geen idee welke zender. (yorin mssn)quote:
klopt! heb ik ook gezien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:29 schreef maril het volgende:
Ooh nou begrijp ik ook DWDD van een paar weken terug toen zei Frits tegen Jan
wij gaan samen nog iets doen ,maar Jan Mulder wist van niks![]()
Vorig jaar zaten ze soms rond 1 miljoen kijkers, je wil niet weten hoeveel ze dit seizoen trekken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Ik geloof er nix van dat dat weggaat, er kijken best veel mensen naar , rtl 5 zou gek zijn om het van hun zender af te halen .
Nouja als JD maar blijft vind ik alles best
Ja de helft, maar nog hoog dusquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten ze soms rond 1 miljoen kijkers, je wil niet weten hoeveel ze dit seizoen trekken.![]()
En suikeroom John de Mol betaald.
Vraag me af wat de redactie , rtl 5 enz van Barbara Barend vindenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zijn de teloorgang dan voor, nog een seizoen zo zou funest zijn vrees ik.
Kraaij Jrquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:59 schreef Mordaz het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze bij RTL erg gelukkig zijn met BB. Vraag is alleen: wie zou er voor haar in de plaats moeten komen?
Das inderdaad mischien best het proberen waard eigenlijk. Kees Jansma zou ook leuk zijn, maar lijkt me onhaalbaar. Nog meer kandidaten?quote:
Kom op zeg, Kraay jr. als presentatorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:54 schreef Mordaz het volgende:
[..]
Das inderdaad mischien best het proberen waard eigenlijk. Kees Jansma zou ook leuk zijn, maar lijkt me onhaalbaar. Nog meer kandidaten?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:24 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Leo Driessen lijkt me wel een goeie idd![]()
Nee Rene vd Berg moeten ze nemen die is goedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:36 schreef H.Flick het volgende:
Leo Driessen heeft het in het verleden ook al een keer gedaan... en dat was ook niet best. Wel stukken beter dan BB natuurlijk.
Kunnen ze niet een van die gasten van Tele2 nemen? Koert Westerman ofzo.
Die is ook wel aardig, al vind ik Koert beter bij Tele2/Versatel. RTV Utrecht kan ik niet ontvangen. De Versatel/Tele 2 show is eigenlijk toch al een soort Voetbal Insite met kijkersvragen en Jaap Visser als JD, dus opzich moeten ze het allebei wel kunnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:45 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Nee Rene vd Berg moeten ze nemen die is goed
Presenteerd bij Versatel en RTV Utrecht
[afbeelding]
hier een aflevering van rtv utrecht vanzijn sportprogramma:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die is ook wel aardig, al vind ik Koert beter bij Tele2/Versatel. RTV Utrecht kan ik niet ontvangen. De Versatel/Tele 2 show is eigenlijk toch al een soort Voetbal Insite met kijkersvragen en Jaap Visser als JD, dus opzich moeten ze het allebei wel kunnen.
Peter Houtman zou ook wel leuk zijn.
Leuk programma. Zoiets had ik ook graag op TV Rijnmond over de Roterdamse clubs gezien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:51 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
hier een aflevering van rtv utrecht vanzijn sportprogramma:
http://media.rtvutrecht.nl/107468
Ik vind ook Jan van Halst bij Talpa goed, onderbouwt zijn opmerkingen en adviezen altijd en heeft geen heilige huisjes of taboe-onderwerpen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:02 schreef Devano het volgende:
Mensen als Co Adriaanse, Aad de Mos, Hugo Camps, Jan Mulder en Henk Spaan zie ik graag vaker. Dat zijn mensen met een echte eigen mening, die niet om Derksen heen kleien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |