tja, er zijn tenslotte maar 375 plaatsen beschikbaar.. het is geen ajax uitquote:Op zondag 8 januari 2006 13:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Kreeg net een mailtje van WSU (waarvan ik lid ben) dat gewoon alle kaarten voor Helmond uit al gereserveerd zijn?? ook lekker, ben je lid kan je nog niet mee![]()
Nee goed, dat er weinig kaartjen beschikbaar zijn is tot daar aan toe, maar dat ik opeens moet lezen dat de kaarten gewoon al verdeeld zijn, terwijl daar nog nooit iets over is gezegd, en dat ik dan moet lezen op me mail dat ik geen kaarten krijg, terwijl ik de kans ervoor niet eens heb gehad, snap ik niet waarom ik lid moet zijn van een supp, verenigingquote:Op zondag 8 januari 2006 13:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tja, er zijn tenslotte maar 375 plaatsen beschikbaar.. het is geen ajax uit
Staan laatste nu omdat Virton gewonnen heeft.quote:Op zondag 8 januari 2006 08:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
KVM blijft in degradatiezorgen dus?
En waarom zegt men dat er rekening wordt gehouden met de vaste fans en is ondertussen alles al verdeeld?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Heb je msn eens opnieuw toegevoegdquote:Op zondag 8 januari 2006 13:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik ga maar zonder kaart dan...quote:Op zondag 8 januari 2006 14:29 schreef RamirezBlanco het volgende:
vorige keer was wel lachen in helmond voor de beker.
Was te verwachten.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:32 schreef RamirezBlanco het volgende:
volgens mij gaan er best veel zonder kaart met de auto
Zie je ze nog op L1 tijdens Roda-Fortuna vanuit de Irish Pub?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef RamirezBlanco het volgende:
haha is wel lachen die legend-killer. wat moet dat een linke gast zijn haha
Laatste keer Baandert?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef RamirezBlanco het volgende:
die danny en zijn bendeach fortuna is altijd minder dan roda geweest op dat gebied. weet je toen we hun kroeg op de markt aanvielen
okidoki!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je msn eens opnieuw toegevoegd
Terwijl ze vlak ervoor nog lekker op het terrasje zaten...quote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef RamirezBlanco het volgende:
ja toen. dat was echt vet. stoelen door de ruiten. en niet naar buiten komen. nou well done what a firm
Als ik zelf op/neer ga naar Helmond, is dat te doen op vertoon van me id?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
okidoki!
Ik ben tegenwoordig niet vaak online, dus niet denken dat ik je niet heb toegevoegd
wat die kaarten betreft: ik zal kijken wat ik kan doen (je bent namelijk niet de eerste die het me vraagt)
ik zie ze nog naar binnen vluchten. paar jaar eerder zaten we in de kantine en waren ze echt bang. iedereen gewoon wat drinken. na de wedstrijd komen ze met knuppels en kettingen. en nog vluchtenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Terwijl ze vlak ervoor nog lekker op het terrasje zaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |