abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 17:09:31 #1
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26828274

Vervolg van:
[Roda JC]De Trots van het Zuiden[Deel 8]

Vorige topics:
Roda JC landskampioen 02/03
Roda JC landskampioen 02/03, Deel II alweer
[Centraal] Trots van het Zuiden topic (Roda)
[Centraal]Trots van het Zuiden topic (Roda), # 3
[Centraal] Trots van het Zuiden - Roda JC [Topic4]
[Centraal] Roda JC [Topic 4]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden deeltje 5
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 6]
[Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 7]

Helaas voor ons waren er ook nog deze topics:
Vriendin van Kah overleden in auto ongeval
Dankbetuiging Roda JC
Theo Pickée overleden

De selectie voor het seizoen 2004/2005:

In het thuisshirt:

In het uitshirt:

Achterste rij: Norbert Keulen, Dave Roemgens, Sven Vandenbroeck, Cisse, Vladan Kujovic, Guido Budziak, Jerome Collinet, Vincent Lachambre, Mohammed Elberkani, Marc Weyts.

Middelste rij: Hans Wiltenburg, Pedrag Filipovic, Ivan Vicelich,Mark Luypers, Roel Brouwers, Ger Senden, Arouna Kone, John Roox.

Onderste rij: Boldiszar Bodor, Edrissa Sonko, Sergio, Louis Coolen. Wiljan Vloet, Rene Trost, Gregoor van Dijk, Christiano, Kevin van Dessel.

Dikgedrukte namen behoren tot de technische & medische staf.

Topscorers bij Roda JC op 08-05-2005:
Koné 14
Sergio 11
Cristiano 9
Cissé 6
Bodnar 7
van Dijk 3
Kah 3
Colinet 3
Jongen 2
Vicelich 1
Sonko 1
Brouwers 1
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 8 mei 2005 @ 17:11:12 #2
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26828321
Seizoen 04/05:

Roda JC: Is Vloet nog niet weg?
KV Mechelen: Kampioen 3a!
Alemannia Aachen: Schitterend in Europa, knullig in de 2de seizoenshelft van de 2de Bundesliga.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_26828420
4-4

Ik wil die wedstrijd dalijk eens zien op studio sport
  zondag 8 mei 2005 @ 17:23:22 #4
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26828648
quote:
Op zondag 8 mei 2005 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
4-4

Ik wil die wedstrijd dalijk eens zien op studio sport
Hou op, welke zichzelf respecterende verdediging krijgt 3 goals tegen in 5 minuten en verspeelt daarmee een 1-3 voorsprong. Dat is toch gewoon Roda onwaardig!
Planning:
-
pi_26828710
Volgend jaar komt wel goed met jullie als Stevens komt
  zondag 8 mei 2005 @ 20:57:55 #6
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26834566
Wat was die scheids bij Groningen - Roda toch een complete zaagselkop!

Dat je geel krijgt als je je shirt uittrekt ok, maar dat je Koné geel geeft die zijn goals aan Kah wilt opdragen na diens verschrikkelijke verlies.
Planning:
-
pi_26836214
Ja.. die scheids moeten ze enkele stokslagen geven om het af te leren...

Wat een wedstrijd trouwens die natuurlijk gewoon gewonnen had moeten worden. Die Groningers kennen maar een trucje (of leunen op een halfbejaarde) en die koempels trappen er 3 van de 4 keer in. Als je dan ziet hoe Roda dan scoort dan vraag je je af waarom Roda niet vierde of vijfde staat dit seizoen.
pi_26836355
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dan vraag je je af waarom Roda niet vierde of vijfde staat dit seizoen.
De doelpunten van Groningen niet gezien?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26836374
Volgens mij wist de beste man niet dat er wat voor Kah op het shirt stond, hij zal z'n excuses wellicht nog wel hebben aangeboden.
That's all folks!
pi_26836709
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De doelpunten van Groningen niet gezien?
Ja, zoals ik al zei met dank aan de domme verdediging van Roda...
  maandag 9 mei 2005 @ 00:39:36 #11
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26841709
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ja, zoals ik al zei met dank aan de domme verdediging van Roda...
  • Bodnar is een dolle stier. Hij vliegt elk duel is met als resultaat 50% kans op de bal en 50% kans op een linksbuiten die vrij komt
  • Brouwers is een domme kracht uit Welten
  • Bodor is een aardig technische speler, maar veel te lief als verdediger
  • Filipovic is een hele goede linksback, maar met een echte rechtsbuiten te zwak. Zoals bijna elke linksback in NL overigens.

Er is maar een persoon die de toko runt bij Roda achterin en dat is Kah.
  • Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
      maandag 9 mei 2005 @ 11:14:42 #12
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_26847306
    Je opsomming van de verdediging klopt precies. Ben het alleen niet eens met Bodnar, deze begint langzaam aan toch beter te verdedigen, in het begin vloog hij er idd als een dolle stier in.

Ik zie nog altijd liever Luypers dan Bodor achterin, dan mag Luypers flink aan snelheid hebben ingeleverd, maar die zal zichzelf nooit zo makkelijk aan de kant laten zetten!
    Planning:
    -
    pi_26853705
    Mijn column zal deels over Kah, Kuipers en Van Swieten gaan. Heb me ook erg aan die gele kaart geërgerd, zo erg dat ik er over moest schrijven.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 9 mei 2005 @ 15:21:39 #14
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_26853993
    quote:
    Op maandag 9 mei 2005 15:09 schreef methodmich het volgende:
    Mijn column zal deels over Kah, Kuipers en Van Swieten gaan. Heb me ook erg aan die gele kaart geërgerd, zo erg dat ik er over moest schrijven.
    Planning:
    -
    pi_26854631
    Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.

Mocht je hem weer willen doorsturen naar de fansites, dan graag pas zaterdag laten plaatsen.
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 9 mei 2005 @ 15:56:22 #16
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_26855024
    quote:
    Op maandag 9 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
    Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.

Mocht je hem weer willen doorsturen naar de fansites, dan graag pas zaterdag laten plaatsen.
    Als ik hem zelf niet plaats word die vandaag of morgen wel door een ander geplaatst. Ik wacht iig tot die op de frontpage staat!
    Planning:
    -
    pi_26855060
    Okee!
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 9 mei 2005 @ 16:35:03 #18
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_26856158
    quote:
    Op maandag 9 mei 2005 15:57 schreef methodmich het volgende:
    Okee!
    Goeie column!
    Planning:
    -
    pi_26861016
    Dank je! Hij kwam uit het hart.

Al met al heb ik toch al 3 x over Roda geschreven, doen ze goed in vergelijking met andere subtoppers.

Hij staat overigens nu al op de FP...

[ Bericht 11% gewijzigd door methodmich op 09-05-2005 19:27:57 ]
    www.thuisuiteten.nl
      dinsdag 10 mei 2005 @ 14:20:44 #20
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_26882734
    quote:
    Op maandag 9 mei 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
    Dank je! Hij kwam uit het hart.

Al met al heb ik toch al 3 x over Roda geschreven, doen ze goed in vergelijking met andere subtoppers.

Hij staat overigens nu al op de FP...
    Lees de reacties eens op Rodajcfans.
    Planning:
    -
    pi_26883841
    Ja, ik las het! Mooi, meeste positief.
    www.thuisuiteten.nl
      dinsdag 10 mei 2005 @ 14:58:33 #22
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_26883932
    quote:
    Op dinsdag 10 mei 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:
    Ja, ik las het! Mooi, meeste positief.
    Planning:
    -
      dinsdag 10 mei 2005 @ 14:59:35 #23
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_26883959
    quote:
    Diego Jongen nog een jaar bij Roda

Diego Jongen blijft bij Roda JC. Dat is de uitkomst van het overleg tussen Jongen en met management van Roda JC vanochtend.

De voetballer uit Heerlen tekent een nieuw een-jarig contract. Jongen had aanbiedingen op zak van eerstedivisieclubs Eindhoven en TOP Oss. De 22-jarige speler is een van de vier Limburgse spelers in de Kerkraadse selectie. Jongen speelt al vijf en een half jaar bij Roda JC. Hij kampte dit jaar met blessures, en kwam slechts in zeven wedstrijden in actie.

Bron: L1
    Planning:
    -
      donderdag 12 mei 2005 @ 20:12:25 #24
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_26955196
    quote:
    Van der Leegte mogelijk naar Roda JC

Het ziet ernaar dat ADO Den Haag haar aanvoerder Tommie van der Leegte kwijtraakt. Huub Stevens, naar alle waarschijnlijkheid, de nieuwe coach van Roda JC, is erg gecharmeerd van de 28-jarige middenvelder. Stevens heeft nog met hem gewerkt bij PSV in de tijd dat hij daar hoofd opleidingen was.

Bron: VoetbalOnline
    Planning:
    -
    pi_26956661
    Wat moet Roda nou weer met Tommie?
    That's all folks!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')