Hou op, welke zichzelf respecterende verdediging krijgt 3 goals tegen in 5 minuten en verspeelt daarmee een 1-3 voorsprong. Dat is toch gewoon Roda onwaardig!quote:Op zondag 8 mei 2005 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
4-4
Ik wil die wedstrijd dalijk eens zien op studio sport
De doelpunten van Groningen niet gezien?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dan vraag je je af waarom Roda niet vierde of vijfde staat dit seizoen.
Ja, zoals ik al zei met dank aan de domme verdediging van Roda...quote:Op zondag 8 mei 2005 21:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De doelpunten van Groningen niet gezien?
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei met dank aan de domme verdediging van Roda...
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:09 schreef methodmich het volgende:
Mijn column zal deels over Kah, Kuipers en Van Swieten gaan. Heb me ook erg aan die gele kaart geërgerd, zo erg dat ik er over moest schrijven.
Als ik hem zelf niet plaats word die vandaag of morgen wel door een ander geplaatst. Ik wacht iig tot die op de frontpage staat!quote:Op maandag 9 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.
Mocht je hem weer willen doorsturen naar de fansites, dan graag pas zaterdag laten plaatsen.
Goeie column!quote:
Lees de reacties eens op Rodajcfans.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Dank je! Hij kwam uit het hart.
Al met al heb ik toch al 3 x over Roda geschreven, doen ze goed in vergelijking met andere subtoppers.
Hij staat overigens nu al op de FP...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik las het! Mooi, meeste positief.
quote:Diego Jongen nog een jaar bij Roda
Diego Jongen blijft bij Roda JC. Dat is de uitkomst van het overleg tussen Jongen en met management van Roda JC vanochtend.
De voetballer uit Heerlen tekent een nieuw een-jarig contract. Jongen had aanbiedingen op zak van eerstedivisieclubs Eindhoven en TOP Oss. De 22-jarige speler is een van de vier Limburgse spelers in de Kerkraadse selectie. Jongen speelt al vijf en een half jaar bij Roda JC. Hij kampte dit jaar met blessures, en kwam slechts in zeven wedstrijden in actie.
Bron: L1
quote:Van der Leegte mogelijk naar Roda JC
Het ziet ernaar dat ADO Den Haag haar aanvoerder Tommie van der Leegte kwijtraakt. Huub Stevens, naar alle waarschijnlijkheid, de nieuwe coach van Roda JC, is erg gecharmeerd van de 28-jarige middenvelder. Stevens heeft nog met hem gewerkt bij PSV in de tijd dat hij daar hoofd opleidingen was.
Bron: VoetbalOnline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |