quote:En MVV dan ?
Op maandag 05 augustus 2002 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
ECHT WEL!!!![]()
![]()
Sfeer genoeg
ps. Roda eindigt 4de dit jaar. Eens kijke wat we maken tegen Chelsea komende zaterdag
quote:Heb je de foto in het LD niet gezien van het 6 jarige jongetje in de brusselse poort met het vlaggetje van MVV. Onderschrift:"Deze jeugdige MVV-fan wachtte tevergeefs op zn helden"
Op maandag 05 augustus 2002 19:04 schreef planethugo het volgende:
haha idd de open dag van mvv was eentje van grote klasse!
Geen spelers aanwezig, 2 kraampjes met truitjes en niet bij het eigen stadion maar in een winkelcentrum!
quote:Ik denk gelijkspelletje...waar zit je trouwens in het stadion? Zuid of west?
ps. Roda eindigt 4de dit jaar. Eens kijke wat we maken tegen Chelsea komende zaterdag
quote:Ik zit op west, eerste jaar v/h nieuwe stadion nog op zuid maar west is toch wat meer sfeer....
Op maandag 05 augustus 2002 19:08 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Heb je de foto in het LD niet gezien van het 6 jarige jongetje in de brusselse poort met het vlaggetje van MVV. Onderschrift:"Deze jeugdige MVV-fan wachtte tevergeefs op zn helden"
[..]
jaja dat was weer zo een lekkere sarcastische opmerking van het LDIk denk gelijkspelletje...waar zit je trouwens in het stadion? Zuid of west?
quote:Ik zit altijd op west...minder sfeer dan op [username] maar het bier vergoed veel
Op maandag 05 augustus 2002 19:11 schreef planethugo het volgende:
Ik zit op west, eerste jaar v/h nieuwe stadion nog op zuid maar west is toch wat meer sfeer....
quote:Bavaria toch he?...
Op maandag 05 augustus 2002 19:12 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik zit altijd op west...minder sfeer dan op [username] maar het bier vergoed veel
quote:Das klote idd...maar nog altijd beter dan de 'vers gebrande pinda's' van 3 weken oud op Kaalhei.
Op maandag 05 augustus 2002 19:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bavaria toch he?...
quote:o ja! : VErs GEBRANDE pinDA'S!!
Op maandag 05 augustus 2002 19:14 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Das klote idd...maar nog altijd beter dan de 'vers gebrande pinda's' van 3 weken oud op Kaalhei.
quote:En terecht...
Op maandag 05 augustus 2002 19:15 schreef LoekB het volgende:deze heeft al meer reacties dan het PSV-topic
quote:Kaalhei
Op maandag 05 augustus 2002 19:12 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik zit altijd op west...minder sfeer dan op [username] maar het bier vergoed veel
quote:Mijn roots liggen toch echt in Kerkrade hoor!
Op maandag 05 augustus 2002 18:58 schreef Kaalhei het volgende:
En MVV dan ?
Als hun seizoen net zo goed is als hun opendag wordt het lachen gieren brullen
quote:als je roots bij de pieren liggen dan durf je het toch niet zeggen op dit moment.
Op maandag 05 augustus 2002 19:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mijn roots liggen toch echt in Kerkrade hoor!
Fuat Usta speelt er al een half jaar voor nop omdat ze geen cent kunnen missen
Ik moet zeggen dat de nieuwe spelers: Sergio, Christiano en Alain van Mieghem goed uit de verf kwamen, ook vond ik dat Soetaers en Berglund beter speelden tegen Werder in vergelijking met het vorig seizoen.
Achterin vond ik het spel zwak. Kujovic, Luijpers en Sonkaya speelden redelijk. Maury en Brouwers vond ik stuntelen en dan hebben ze het dan over Senden of Rudge op links te zetten. Dat ze maar gewoon Filipovic huren van Lommel dan staat er tenmiste een fatsoenlijk iemand op links.
Die Griekse 'superspits' Anastasiou moet echt een andere club gaan zoeken, want die beweegt voor geen ene meter. Hij lijdt ook veel balverlies en een counter is aan hem al helemaal niet besteed!
Ik hoop dat Roda het goed gaat doen, kampioenschap lijkt me nog iets te hoog gegrepen, maar als Vloet iets in zich heeft dan zie voorzie ik toch grootse daden dit jaar en moet een 3/4/5e plaats toch zeker haalbaar zijn.
By the way ik zit op Zuid en daar is het best gezellig (Zuid 16)!
quote:Roda slechte opleiding???
Roda J.C. heeft van de KNVB bericht ontvangen dat de jeugdopleiding gecertificeerd is in de hoogste categorie, 4 sterren.
In het kader van het door de KNVB in het leven geroepen Masterplan kunnen voetbalclubs hun opleidingen op waarde laten inschatten door deel te nemen aan een zogenaamde certificering. Daarbij worden de voorwaarden die een opleiding biedt grondig gewogen en ingeschaald: een keurmerk derhalve. Dit impliceert dat naarmate de score hoger is, de opleiding beter is en dus meer kans biedt om de oorspronkelijke doelstelling te bereiken: het opleiden tot professionele voetballers.
De jeugdopleiding van Roda JC heeft onlangs een mijlpaal bereikt door zich met een toekenning van het hoogst mogelijke aantal sterren - vier in getal - te scharen onder de beste opleidingen van Nederland. De opleidingen van Feyenoord, PSV, FC Utrecht, FC Twente, Vitesse en Fortuna Sittard slaagden ook in deze opzet en vormen samen met de opleiding van Roda JC de top van de Nederlandse voetbalschool: een resultaat waar Roda J.C. trots op is!
Bron: www.rodajc.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |