abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 januari 2003 @ 23:06:28 #1
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8077614
Proficiat Cazzo, jij bent de winnaar van het vorige topic: Roda JC landskampioen 02/03
Ik heb eik ook weinig te melden over Roda, behalve dat ik ze behoorlijk plakken heb. Maar al het nieuws en wedstrijdverslagen en andere bullshit mag je hier neer pleuren, zolang het maar over Roda gaat. [sub]Het belachelijk maken van onze vrinden uit "maasnicht en shittard" zal ik uiteraard, met hulp van de moddereters van het voetbal- cq sportforum, tolereren. Uiteraard in navolging op het israel/palestina-forum: * Probeer oplossingsgericht te denken en te discussiëren *
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_8077622
.
  donderdag 23 januari 2003 @ 23:07:22 #3
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8077633
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 23:06 schreef LoekB het volgende:
.

BAN DE FIRST-POSTERS
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_8077780
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 23:06 schreef Kaalhei het volgende:
Proficiat Cazzo, jij bent de winnaar van het vorige topic: Roda JC landskampioen 02/03
Het belachelijk maken van onze vrinden uit "maasnicht en shittard" zal ik uiteraard, met hulp van de moddereters van het voetbal- cq sportforum, tolereren.
Jezus, jij bent wel vreselijk provocerend bezig he..
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:24:12 #5
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8085306
quote:
Sparta wil Rudge van Roda huren

Sparta heeft zich bij Roda JC gemeld met de vraag of Humphrey Rudge per direct op huurbasis kan worden overgenomen. De Kerkraadse club heeft positief gereageerd op het verzoek. De Rotterdammers hebben laten weten op zoek te gaan naar een geldschieter die de overgang kan bekostigen.
Als de deal doorgaat, is het de tweede keer dat de verdediger de kleuren van de Kasteelclub zal dragen. Twee seizoenen geleden verhuisde de Gelener ook al op huurbasis naar Rotterdam.

Bij Roda heeft de 25-jarige Rudge in deze competitie weinig speeltijd gehad. Een vervelende knieblessure hield hem enige tijd aan de kant. Bovendien ontwikkelde de jonge Roel Brouwers zich prima. Met de komst van Eric Addo lijkt Rudge achter Mark Luijpers en Brouwers pas op de derde plaats te komen voor de tweede plek centraal achterin. Bij Sparta zou de Roda JC'er op meer speelminuten kunnen rekenen.

Rudge werkte gisteren met een combinatieteam een oefenduel af tegen VVV. Roda won met 1-0 door een doelpunt vlak voor rust van Tom Soetaers. De Kerkraadse ploeg had verder onder andere Ger Senden, Roel Brouwers en Cristiano in de gelederen. Ook linksback Lachambre, die vorige week zijn middenhandsbeentje had gebroken op de training, speelde de hele wedstrijd mee. Bij VVV waren de van Roda gehuurde Belgen Kevin Begois en Ken Leemans een helft van de partij.

Goed voor die jongen dat hij weer speeltijd krijgt. Vreemd dat hij in zijn carriere nooit echt een vaste waarde is geworden...ik vond hem meestal vrij goed, vooral als mandekker is hij sterk.
pi_8087558
"Nygaard tot einde seizoen naar SK Lommel"

Het gaat allemaal niet zo geweldig met onze Groen-Witten in Limburg, dus ik ben wel blij met de komst van Nygaard. Na 18 wedstrijden pas 12 punten... er moet dus wel iets veranderen....

Wat denken jullie van Nygaard? Ik zit nu in Duitsland, dus het is al een tijdje geleden dat ik NLs voetbal heb gezien, maar die paar keer dat ik Nygaard aan het werk zag was het toch niet slecht. Hij heeft iig lengte, dat is zwz wel een voordeel. Wat denken jullie?

Lommel SK helaas failiet.... [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=17456]het is wel een kut-fotow... fotoboek[/url]
pi_8088187
Lommel heeft weinig geld, en moet iets anders vliegen ze eruit en kunnen ze volgend jaar in de Tweede Klasse ballen. Dan kom je al snel bij spelers van het garnituur Nygaard uit.
Bij Heerenveen is hij mislukt, bij MVV deed hij het aardig, en bij Roda JC heeft hij één seizoen goed gespeeld, maar is hij in feite ook mislukt als je afgaat op zijn gehele periode bij Roda JC.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 16:07:49 #8
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_8088632
Is Marc Nygaard ooit Deens International geweest?
  vrijdag 24 januari 2003 @ 20:21:32 #9
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8093096
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 16:07 schreef Flitspaal het volgende:
invalbeurtjes hè
  vrijdag 24 januari 2003 @ 20:37:17 #10
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8093329
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 16:07 schreef Flitspaal het volgende:
6 interlands 0 goals
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  zaterdag 25 januari 2003 @ 13:07:00 #11
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8100849
Goed gespeeld tegen die Polen.....
quote:
Roda JC excelleert een helft tegen Krakow
Na Schalke04 en Borussia Mönchengladbach won Roda JC gisteravond op Kaalheide ook het derde oefenduel tegen een aansprekende tegenstander: 5-2 tegen Wiszla Krakow. Roda speelde de Poolse kampioen, die op 20 februari voor de Europa Cup in Rome tegen Lazio speelt, in de eerste helft bij vlagen compleet weg.

Het speelde snel, combineerde naadloos, had met Vicelich de spelbepaler op het middenveld en was aanvallend met Sergio, Jongen, en Anastasiou gretig. Bovendien manifesteerde verdediger Fatih Sonkaya zich regelmatig via rechts als extra aanvaller.

Goals van Sergio, Luypers en Anastasiou waren een logisch gevolg van de dadendrang van Roda. Daarbij was de goal waarmee Marc Luypers 2-0 scoorde een parel. Van 20 meter knalde hij de bal uit een vrije trap via een carambole tegen de rechter- en linkerpaal in de touwen. Op slag van rust wist Krakow door Kalu Uche de stand op 3-1 te brengen. Zo overtuigend Roda JC voor rust speelde, zo opvallend was de terugslag na de hervatting. Opeens was het Wiszla dat de dienst uitmaakte, het tempo dicteerde en combineerde dat het een lust was. Maar er was een blunder van Bas Roorda voor nodig om Krakow via Paszulewicz aan 3-2 te helpen. En toen werd het zowaar nog een vinnige wedstrijd en moest arbiter Regterschot attent zijn om de vrede te bewaren. Met Brouwers, van Dessel, Cristiano en Colinet kwamen bij Roda met vier nieuwe krachten in de ploeg.

Pas in de slotfase maakte Roda zich weer los van de Polen en liep via Soetaers en Paszulewicz uit tot 5-2. Wiljan Vloet deerde de mindere fase van zijn team na rust niet. "Er is veel concurrentie in de ploeg. Vandaag kon nog iedereen solliciteren naar een plaats in de basis voor het uitduel tegen Excelsior. Er zijn nogal wat plekken waar ik keuzes moet maken. Bijvoorbeeld Sonkaya of Senden, Luypers of Brouwers en Sergio of Cristiano. Dan wil zich iedereen manifesteren. Een heerlijk probleem is dat. Toch?'

Roda JC-Wiszla Krakow 3-2 (3-0). 18. Sergiou 1-0, 30. Luypers 2-0, 38. Anastasiou 3-0, 45. Uche 3-1, 51. Paszulewicz 3-2, 87. Soetaers 4-2, 90. Paszulewicz (zelfgoal). Scheidsrechter : John Regterschot. Toeschouwers: 580. Roda JC : Roorda, Sonkaya, Addo, Luypers (51.Brouwers), Filipovic, van Dijk, Vicelich, Sonko, Sergio (72.Colinet), Jongen (46.Soetaers), Anastasiou (57.Cristiano).

Bron: www.Ld.nl

Veel vuurwerk trouwens tijdens de wedstrijd:

maandag 27 januari 2003 @ 11:19:53 #12
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8129603
quote:
Ook MVV meldt zich bij Roda voor Rudge
Kerkrade - MVV wil Roda-reserve Humphrey Rudge huren. De Maastrichtenaren, die dringend op zoek zijn naar versterking, zien in de centrale verdediger een geschikte speler om de piepjonge defensie te gaan leiden. De Kerkraadse club heeft het verzoek in beraad.

Johan Dijkstra, technisch manager van MVV, geeft toe dat zijn club financieel 'niets' aan Roda te bieden heeft. Maar hij hoopt op 'goodwill.' MVV en Roda hebben geen zaken meer met elkaar gedaan sinds de beruchte transfersoap rond Kenneth Perez. ,,Het wordt weer tijd voor gezonde verhoudingen tussen de clubs. Wat in het verleden is gebeurd, is passé. Dat is ook goed voor het voetbal in Limburg.''

MVV is niet de enige die zich in Kerkrade heeft gemeld voor Rudge. Ook Sparta is sinds vorige week in de markt voor de Gelener. Een van de sponsors van de Rotterdamse club heeft laten weten wat de Rotterdamse club over heeft om Rudge (net als in 2001) op huurbasis over te nemen.

De verdediger zelf heeft enkele dagen bedenktijd heeft gevraagd eer hij een beslissing neemt over zijn nabije toekomst.

Laten we hopen dat hij in godsnaam niet naar mvv toegaat, daar is deze jongen toch echt veel te goed voor.
pi_8130817
quote:
Op maandag 27 januari 2003 11:19 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Laten we hopen dat hij in godsnaam niet naar mvv toegaat, daar is deze jongen toch echt veel te goed voor.

Bron?

Edit: ld.nl..

Nou, laat Rudge maar komen

[Dit bericht is gewijzigd door Afunados op 27-01-2003 13:29]

pi_8146868
Komende 2 wedstrijden voor roda: Excelsior uit en Ajax uit

Dus je zou denken 3 punten in Rotterdam en met een beetje geluk en wilskracht van Roda kant ook een ronde verder in de beker. Ajax heeft t zowat altijd zeer moeilijk tegen Roda en dus denk ik dat een stunt er wel inzit. Laatste 4 wedstrijden van de 2 ploegen onderling werden steeds 1-1 ofzoiets. Met veel wilskracht en inzet moeten we die arrogante hoofdstedelingen wel kunnen hebben d8 ik zo.

Excelsior - Roda JC 0-3
Ajax - Roda JC 1-1 ( na verlening 1-2 )

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_8183840
daar teken ik voor.

maaruh voor excelsior moeten we uitkijken.
we hebben ons al 1x vergist in ze

donderdag 30 januari 2003 @ 16:49:24 #16
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8187175
excelsior is thuis een stuk zwakker dan uit, dus ik dnek dat Roda met 0-3 wint. Ik hoorde trouwens dat De wedstrtijd tegen Ajax live op tv komt, maar ik weet het niet zeker.
Tevens zijn er een aantal RJC' ers in de verschillende pre-selecties voor nationale 11-tallen opgenomen.
quote:
Preselecties nationale teams voor Roda J.C.-spelers

Tom Soetaers, Kevin van Dessel, Fatih Sonkaya en Alain van Mieghem zijn gepreselecteerd.

Tom Soetaers en Kevin van Dessel zijn gepreselecteerd voor de vriendschappelijke wedstrijd Algerije-Belgie (12-02-03). Fatih Sonkaya heeft een oproep gekregen voor de vriendschappelijke interland (-21) Turkije - Oekraine (11-02). Alain van Mieghem tenslotte is opgenomen in de voorselectie voorronde Europees Kampioenschap voor Beloften (-21): Italie-Belgie (12-02).
bron: www.rodajc.nl
pi_8188950
Tuurlijk komt Ajax - Roda JC live op tv. Net alsof er die dag nog een leukere wedstrijd is . Maakt voor mij trouwens geen ene f*ck uit, ik zit toch in t stadion zelf
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  donderdag 30 januari 2003 @ 18:32:50 #18
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8189138
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:24 schreef TheGHunter het volgende:
Tuurlijk komt Ajax - Roda JC live op tv. Net alsof er die dag nog een leukere wedstrijd is . Maakt voor mij trouwens geen ene f*ck uit, ik zit toch in t stadion zelf
jullie zijn er wel vroeg bij,die pot vindt plaats op 19 april,wie zegt dat de arena dan nog overeind staat
pi_8189191
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:32 schreef CAZZO het volgende:

[..]

jullie zijn er wel vroeg bij,die pot vindt plaats op 19 april,wie zegt dat de arena dan nog overeind staat

pssst.. amstel cup
  donderdag 30 januari 2003 @ 19:00:26 #20
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8189603
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:35 schreef Fulton het volgende:

[..]

pssst.. amstel cup

dat krijg je ervan als je al een paar maand bent uitgeschakeld voor de ac
  vrijdag 31 januari 2003 @ 11:47:14 #21
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_8201268
Ik denk dat Roda JC met 1-0 gaat winnen bij Excelsior. Het veld zal slecht zijn. Het zijn moeilijke omstandigheden voor de ploeg die de wedstrijd moet maken. Daarom komt Roda maar een keer tot scoren.
pi_8201617
Als er uberhaubt gespeeld wordt morgen, in Belgie zijn alle wedstrijden al afgelast.
pi_8385593
jaja, met goed en verzorgd spel tegen vite$$e staan we voorlopig op de plaats waar we thuishoren: 4de!

Zaterdag uit naar stilburg, moet te doen zijn als willem II zo speelt als tegen ajax het geval was

pi_8385617
roda roda roda lange passen!
pi_8385623
quote:
Op maandag 10 februari 2003 12:44 schreef planethugo het volgende:
jaja, met goed en verzorgd spel tegen vite$$e staan we voorlopig op de plaats waar we thuishoren: 4de!
eh.. de topictitel doet anders vermoeden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')