abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187271044
of je doet eerst n achtergrondcheck voordat je met iemand in zee gaat :')

https://nos.nl/artikel/22(...)bij-real-murcia.html
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 5 juni 2019 @ 15:51:25 #127
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_187274194
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:48 schreef de_boswachter het volgende:

Roda leeft al jaren op veel te grote voet en zijn al jaren door de gemeente in leven gehouden. Met het stadion, met de seizoenskaarten die ze aan mensen met een uitkering schenken etc. etc.
Parkstad is de regio in Nederland met percentueel de meeste werklozen. En dan denk je dat met clubs als MVV en Fortuna op loopafstand en de Duitse grens binnen handbereik dat je club voldoende aantrekkingskracht heeft om een stabiele Eredivisieclub te zijn en blijven? Er is niks daar.... de vijver is te klein. Supporters hebben bovendien de keuze uit tal van clubs in de grensregio.

Als je zo naar de bevolkingsdichtheid van Nederland kijkt vind ik het helemaal niet gek dat Zuid-Limburg 3 profclubs heeft. Als je de Randstad niet meetelt is het denk ik de dichtstbevolkte regio.

Het is wel een erg werkloos en/of vergrijsd gebied en de bevolking gaat hard krimpen de komende jaren als er niks verandert.

Wat de club o.a. verkeerd gedaan heeft is het sterke Kerkraadse/Duitse imago waar ze in de naastgelegen grotere stad Heerlen soms om moeten lachen. Veel mensen daar in Parkstad kiezen voor een andere club zoals Ajax, PSV, Fortuna, omdat ze zich niet identificeren met dat Kerkraadse. Ik ken weinig steden waar de bevolking zo chauvinistisch is als in Kerkrade.
pi_187274291
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat Shittard? Huh. Veronderstel je nu dat ik supporter ben van Fortuna. Vreemd?

Roda leeft al jaren op veel te grote voet en zijn al jaren door de gemeente in leven gehouden. Met het stadion, met de seizoenskaarten die ze aan mensen met een uitkering schenken etc. etc.
Parkstad is de regio in Nederland met percentueel de meeste werklozen. En dan denk je dat met clubs als MVV en Fortuna op loopafstand en de Duitse grens binnen handbereik dat je club voldoende aantrekkingskracht heeft om een stabiele Eredivisieclub te zijn en blijven? Er is niks daar.... de vijver is te klein. Supporters hebben bovendien de keuze uit tal van clubs in de grensregio, Roda is in alles niet meer de club die ze halverwege jaren '90 was. Deze reddingsactie is ook weer het werk van een paar idealisten. Drie clubs in die regio is gewoon te veel en als jij die roze bril eens af zou zetten zou je dat ook constateren. Tenzij je genoegen wil nemen met 3 marginale clubjes zoals dat nu het geval is.

Roda heeft jarenlang als een pauw met 6 lullen in Limburg rond gelopen. De buren gekleineerd door pure arrogantie en bluf. Ineens een groot stadion bouwen waar evenementen e.d. moesten plaatsvinden. Geen idee op basis waarvan, maar de evenementen zijn er amper en bij Roda komen nog met moeite 5000 man per wedstrijd. Roda is in alles een rotte club.
Het is dit afgelopen seizoen voor het eerst dat de toeschouwers zo laag zijn.
Alle andere jaren was het gemiddeld aantal toeschouwers altijd boven de 10.000 toeschouwers in het Parkstad-stadion.

Toeschouwersaantallen van Roda JC
  Forum Admin vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:44:12 #129
35723 crew  GGMM
pi_188251493
FOXSportsnl twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 13:38:42 💔 | @rodajckerkrade neemt wegens een verschil in visie per direct afscheid van Harm van Veldhoven.https://t.co/rmc5iuN8d7 reageer retweet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_189151185
ZO_NWS twitterde op vrijdag 27-09-2019 om 21:03:51 Boze fans @rodajckerkrade brengen Mauricio Garcia de la Vega het stadion uit. Dat gebeurde tijdens de rust van Roda tegen De Graafschap. https://t.co/jpPZc6ZXIA reageer retweet
Wat een bende bij Roda.
  Forum Admin woensdag 5 februari 2020 @ 10:05:11 #131
35723 crew  GGMM
pi_191358271
FOXSportsnl twitterde op woensdag 05-02-2020 om 10:01:51 🔚 | Roda JC heeft trainer Jean-Paul de Jong ontslagen. De club uit Kerkrade is tot dit besluit gekomen vanwege de tegenvallende resultaten. https://t.co/fD4w2pxL8x reageer retweet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 5 februari 2020 @ 10:36:29 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191358587
#ANNOUNCESEF
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191361755
quote: