quote:Niet? Onder zijn voorgangers liep het ook al niet.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:29 schreef Kaalhei het volgende:
Wanneer wordt Vloet eigenlijk de deur uitgewerkt?
Vergoossen, aan het einde liep het gewoon niet meer.
Jan van Dijk, het liep niet. Alleen Ajax uit was goed (1-1).
Leekens, het liep niet, tegen Bordeaux en Milan krijgt me oma ze nog gemotiveerd.
Vloet, zelfde verhaal, maar enige vooruitgang (wisselvalligheid), niet meer alle wedstrijden zijn een ramp (psv thuis, ado thuis, az uit), toppunt van de wisselvalligheid is Baronie uit...
quote:Bron: L1
Supportersvereniging Roda JC boos over diefstal lichtstaafjes
De supportersvereniging West Side Ultras van Roda JC voelt zich ernstig gedupeerd door de diefstal van duizend lichtstaafjes.De staafjes werden gestolen na de wedstrijd woensdagavond tegen Ajax. De fluorescerende lichtjes worden gebruikt om sfeer te brengen bij de wedstrijden van Roda JC. De supportervereniging doet een oproep aan de dief of dieven om de lichtstaafjes terug te brengen voor de wedstrijd tegen RKC, zaterdagavond. Als dat niet gebeurt, denkt de supportersvereniging de dieven te kunnen achterhalen via het camarasysteem van Roda JC.
Te belachelijk voor woorden... Dat mensen niet eens sfeerspullen voor hun eigen club kunnen laten liggen.
quote:Misschien waren t wel ajacieden
Op vrijdag 23 januari 2004 12:41 schreef DarkShine het volgende:[..]
Bron: L1
Te belachelijk voor woorden... Dat mensen niet eens sfeerspullen voor hun eigen club kunnen laten liggen.
Nee maar dat vind ik echt schandalig zoiets, dat mensen punt 1 niet van andermans spullen kunnen afblijven, en punt 2 dat ze het pikken van hun eigen supportersvereniging die als enig doel heeft om de club positief te ondersteunen.
Walgelijke k*tmensen
quote:http://www.sport.be/nl/jupilerleague/0304/ploegennieuws/?comp=1641
De toekomst van Emilio Ferrera bij Lierse lijkt onzeker. Zijn contractverlenging werd nog steeds niet getekend en door de financiële perikelen van de Pallieters zit dat er niet meteen in. Ferrera staat op het verlanglijstje van Willem II en Roda JC
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:35 schreef DarkShine het volgende:
En hier kunnen we verder gaan[Centraal]Trots van het Zuiden topic (Roda), # 3
quote:www.rodajcfans.nl
Op vrijdag 23 januari 2004 14:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waar lagen die lichtjes dan?
quote:
Roda JC - Ajax Te Triest Voor Woorden !En dan hebben we het nu eens niet over de wedstrijd van gisteren.
Er schijnen bij Roda JC op de tribune toch van die ongelofelijk grote asociale randdebielen rond te lopen, die menen dat als er een doos met sfeerspullen, voor een andere wedstrijd, achter het servicepunt in de omloop wordt neergezet, zij schijnbaar het recht hebben deze spullen gewoon uit de doos te pikken en mee naar huis te nemen !
Waar gaat dit nu over zullen jullie denken ?
De WSU heeft afgelopen jaar voor ¤ 225 euro aan breeklichtjes (staafjes die bij schudden drie uur lang een fluorescerende gloed afgeven) gekocht om als sfeeractie te dienen tegen RKC. (klik hier)Nu is het al niet makkelijk om steeds weer nieuwe originele sfeeracties te bedenken, maar als je dan iets nieuws hebt, schijnen er toch idioten te zijn die het gore lef hebben om die spullen dus gewoon te pikken. Resultaat geen sfeeractie tegen RKC.
De vraag is nu : waarom doen wij ons als vrijwilligers eigenlijk nog zoveel moeite ?
Tientallen uren per week lopen wij stad en land af te leuren om geld bij elkaar te krijgen en sfeertips te verzamelen om zo Roda JC te steunen. Dit allemaal zonder enigerlei vergoeding van benzine, telefoon of parkeerkosten. Als je dan eindelijk weer eens iets nieuws hebt bedacht, wordt alle moeite die je hebt gedaan om zeep geholpen door zo’n tuup die niet van andermans spullen kan afblijven. De motivatie om ons dan nog voor sfeer in te zetten daalt op deze manier tot ver onder het nulpunt, daarom het volgende :
Diegene die onze spullen heeft gepikt, geven wij tot aanstaande zaterdag de kans om de breeklichtjes zonder verdere consequenties terug te bezorgen op de plaats waar hij ze gepikt heeft of neer te zetten bij de receptie in het Parkstad Limburg Stadion. Gebeurt dit niet, worden de videobeelden die gemaakt zijn overgedragen aan de politie Kerkrade en doen wij aangifte van diefstal met alle gevolgen van dien. Tevens hebben wij fokking lak aan iemands privacy die ook geen respect kan opbrengen voor eigendom van onze vereniging, dus verbaas je niet als je met je smoel hier op onze site verschijnt ! Daarom hopen we dan ook dat jij voor één keer zo slim genoeg bent om onze spullen netjes terug te bezorgen !
Het bestuur van de WSU
quote:Wat hebben de poepertjes van Fortuna uit de donkere krochten van het betaalde voetbal te melden?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:17 schreef FortunaHome het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-Edit: Opvallend is dat dit de eerste post is in VBL van deze user. Hij is dus of helemaal geen voetballiefhebber, wat in principe wel aannemelijk is gezien zijn gebruikersnaam, of hij heeft niets over de grijze muizen fortuna te melden.
[Dit bericht is gewijzigd door Kaalhei op 23-01-2004 14:21]
quote:Ik ga alle 36 wedstrijden dit seizoen en ik heb werk niet voor niks mee aan de grootste Fortuna site...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:19 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Wat hebben de poepertjes van Fortuna uit de donkere krochten van het betaalde voetbal te melden?
-Edit: Opvallend is dat dit de eerste post is in VBL van deze user. Hij is dus of helemaal geen voetballiefhebber, wat in principe wel aannemelijk is gezien zijn gebruikersnaam, of hij heeft niets over de grijze muizen fortuna te melden.
ik
op ****
quote:Dus niet naar bekerwedstrijden?
Op vrijdag 23 januari 2004 14:27 schreef FortunaHome het volgende:
Ik ga alle 36 wedstrijden dit seizoen
quote:Wat krijg je dan ervoor?
en ik heb werk niet voor niks mee aan de grootste Fortuna site...
quote:Dat zou ik ook doen als ze op de zelfde plaats stonden als jullie.
ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op ****
quote:Meneer werkt mee aan de fortuna site... Als je niks zinnigs kunt melden dan blijf weg uit dit topic.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:27 schreef FortunaHome het volgende:[..]
Ik ga alle 36 wedstrijden dit seizoen en ik heb werk niet voor niks mee aan de grootste Fortuna site...
ik
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op ****
Ik werk trouwens ook mee aan de grootste Roda site ( www.rodajcfans.nl ), mag ik nu ook dom commentaar leveren op jou clubje?
quote:Zo te lezen doet meneer iig niet het tekstuele gedeelte op de Fortuna site.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:58 schreef DarkShine het volgende:[..]
Meneer werkt mee aan de fortuna site... Als je niks zinnigs kunt melden dan blijf weg uit dit topic.
Ik werk trouwens ook mee aan de grootste Roda site ( www.rodajcfans.nl ), mag ik nu ook dom commentaar leveren op jou clubje?
Roda - Ajax was hartstikke gaaf!
heb nog fotos gemaakt die ga ik van het weekend op mijn site zetten zal dan wel ff hier wat posten of een link geven.
enne Darkshine bedankt voor de rondleiding
dus dat ik dan enthousiast overkom is meer dan logisch. Dr is hier maar één iemand kansloos en dat ben jij met je FCDB steeds van die jaloerse opmerkinge haha
quote:
Van Hoogdalem terug op het oude nest
Marco van Hoogdalem keert terug naar Roda JC. De Limburgse club huurt de 31-jarige middenvelder tot aan het einde van het seizoen huren van Schalke'04. Van Hoogdalem die op dit moment niet in aanmerking komt voor een basisplaats bij Schalke, heeft nog een contract tot 2006 met de Duitse club.Van Hoogdalem speelde van 1993 tot 1997 al bij Roda JC. Daarvoor kwam hij uit voor RKC. Inmiddels is hij aan zijn zevende seizoen bij Schalke bezig.
Bron: voetbalonline.nl
Btw, goeie zaak om Marco hierheen te halen
quote:inderdaad! weer een beetje kwaliteit erbij op de nederlandse velden
Op zaterdag 24 januari 2004 13:48 schreef TheGHunter het volgende:
Zou hij vanavond al meespelenBtw, goeie zaak om Marco hierheen te halen
quote:jullie lijken ajax wel
Op zaterdag 24 januari 2004 14:28 schreef TheGHunter het volgende:
Zou betekenen dat we met Senden, Brouwers, Luypers, v Dijk en v Hoogdalem toch weer 5 nederlanders in de basis hebben staan. Hoelang is dat wel niet geleden
Die heeft die slechte 2de helft met zijn gedrag naar de west tribune meer dan goed gemaakt, geweldig die man!
En we zwaaien met zijn allen...
Echt geweldig die 2e helft, als dr effe niks te doen was Sinouh etteren, ik heb constant in een deuk gelegen
[Dit bericht is gewijzigd door TheGHunter op 25-01-2004 11:04]
quote:En als die zich weer eens omdraaide om naar de west te kijken... En we zwaaien met zijn allen naar Sinouh...
Op zondag 25 januari 2004 10:57 schreef TheGHunter het volgende:
Sinouh Sinouh je moeder is/blaast/pijpt/neukt een koeEcht geweldig die 2e helft, als dr effe niks te doen was Sinouh etteren, ik heb constant in een deuk gelegen
Sinouh, wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |