Ik denk zet het ef in het nieuwe tpoic want het oude leest toch niemand meerquote:Roda te spreken over Bodnar
Roda JC-trainer Wiljan Vloet is zeer te spreken over zijn Hongaarse testspeler Laslo Bodnar. De rechterverdediger van Dinamo Kiev maakt een uiterst gedreven indruk, meent Vloet. Hij is snel heeft veel power en een prima wedstrijdmentaliteit. Technisch bestuurslid Nol Hendriks onderzoekt welke voorwaarden de 25-jarige international, die het afgelopen jaar werd uitgeleend aan Arsenal Kiev, overgenomen kan worden. Volgens zijn zaakwaarnemer is hij transfervrij, maar dat zoeken we nog uit, meent Hendriks.
Roda JC was al eerder al persoonlijk rond met middenvelder/verdediger Marc Hendrikx van Anderlecht. Hendrikx die in Brussel fors moet inleveren wil dat de Brusselse club zijn contract van nog een jaar afkoopt. Tot nog toe wenst Anderlecht daaraan geen medewerking te verlenen. Als dat zo blijft, dient Hendrikx zijn contract in de Belgische hoofdstad gewoon uit en komt hij in 2005 naar Kerkrade.
Bron: LD
Ik zie hetquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:07 schreef DarkShine het volgende:
Was nog bezig de openingspost een beetje aan te passen
Eigenlijk nog ff de spelersnamen erij zetten en we zijn klaar voor de nieuwe competitie.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:08 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
2/3 jaar geleden was het wat ja. Daarna raakte hij zwaar geblesseerd en vorig jaar heeft hij niet echt iets laten zien in de gouden gids divisie.. ik vind het maar een lachtertje die koevermans en snap er dan ook niks van dat Roda wat in hem ziet..quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:45 schreef TheGHunter het volgende:
Jah dat las ik ook op rjcfans
Ik heb dr wel ns wat van gehoord, is t wat?
quote:Hongaar Bodnar nieuwe aanwinst Roda J.C.
Hedenmiddag bereikte de 25 jarige Laszlo Bodnar een akkoord met onze club voor de duur van 1 jaar met een optie voor nog eens vier seizoenen. De rechtervleugelverdediger van Dinamo Kiev heeft afgelopen week een aantal trainingen met onze selectie afgewerkt en daarin bij de technische staf een ijzersterke indruk achtergelaten. Een fysiek zeer sterke speler met een goede teaminstelling en wedstrijdmentaliteit, kenmerkte Wiljan Vloet zijn jongste aanwinst.
Wanneer de 17-voudig Hongaars international daadwerkelijk speelgerechtigd is hangt af van het verkrijgen van de benodigde tewerkstellingsvergunning.
Bron: rodajcfans.nl
Kzit op zuid vandaagquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:05 schreef DarkShine het volgende:
Vandaag Roda JC - Slovan Liberec & Roda JC at Night (open dag).
Bij Langs de lijn is het te volgen hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Teletekstsupporter meldt zich!
nog een keer scoren Roda!
Lange passen!
Ik dacht tegen de club die NEC heeft uitgeschakeld, wie waren dat ook alweer ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:18 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Tegen wie mag de winnaar van Roda/Liberec in de volgende ronde....?
Strooi maar weer met zout, Tong...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht tegen de club die NEC heeft uitgeschakeld, wie waren dat ook alweer ?
Oh ja Cork City. Maar ik kan het mis hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |