abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17603626
[Centraal] Trots van het Zuiden - Roda JC [Topic4]

hier verder dan maar aangezien ik geen nieuw topic erover zie
pi_17603693
quote:
Ja spelers zijn het natuurlijk altijd zelf. Als een bepaalde speler een bal verkeerd raakt is er een striemend fluitconcert (als die vlak daarvoor nog toegejuicht werd om een goal doet er niet toe!). Een speler word op die manier echt veel beter, groot gelijk dat Nygaard toendertijd met zijn vingers in de oren het veld opkwam (nadat die een striemend fluitconcert kreeg toen hij het veld in kwam tijdens een oefenpot).
je vergeet wel te melden dat Nygaard, buiten dat ie veels te weinig bracht, ook nogeens plotseling weg wilde en opeens nooit meer voor roda wilde spelen, toen Real Madrid zich onverwachts niet meldde wou ie opeens toch weer spelen

oprotten met die gast dus
  dinsdag 9 maart 2004 @ 20:28:45 #3
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17606815
quote:
[quote]Dutchgooner:
Kon me ook niet echt voorstellen dat het iets zou zijn aangezien ie destijds bij ons is afgetest
Maar het is een goeie standin, altijd goed om een linksback achter de hand te hebben!
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 18:22 schreef planethugo het volgende:

[..]

je vergeet wel te melden dat Nygaard, buiten dat ie veels te weinig bracht, ook nogeens plotseling weg wilde en opeens nooit meer voor roda wilde spelen, toen Real Madrid zich onverwachts niet meldde wou ie opeens toch weer spelen

oprotten met die gast dus
Dat is iets waar Nygaard zelf nooit achter gestaan heeft. Hij wou weg, dat was waar, de grote waffel kwam van zijn advocaten die het contract wouden ontbinden (waar Roda niet aan wenste mee te werken).

De kritiek op Berglund was dan wel weer terecht, die riep dat hij de nieuwe Michael Owen was...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 10 maart 2004 @ 19:39:12 #4
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_17629203
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 20:28 schreef DarkShine het volgende:

De kritiek op Berglund was dan wel weer terecht, die riep dat hij de nieuwe Michael Owen was...
Niet waar! Hij zei, dat ie het zelfde type speler als Michael owen was. Maar ja typisch Nederlands om alles op de verkeerde manier op te vatten. Dat ie arrogant was, ben ik het wel mee eens. En dat ie niet gebracht heeft wat men van hem verwachtte ben ik ook eens.

Het uitfluiten van spelers, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Op het werk wat ik doe mag ik vrijwel geen fouten maken (liefst helemaal geen) en het werk vergt ook een grote concentratie. Als iemand opeens naast me constant gaat zitten zeiken als ik een klein foutje maak of iets op een andere manier doe, dan hij verwacht had. Ik ga daar dan echt niet beter van werken.

Sommige mensen beginnen al met fluiten bij het minste geringste.
Ik hoop, dat deze mensen voortaan thuis blijven. Liever 5000 echte supporters dan 15000 nepsupporters. Op Kaalhei werden er zover ik weet nooit spelers uitgefloten, laat staan het hele team.
Horrible Cunt!
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:22:18 #5
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17630127
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:39 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Niet waar! Hij zei, dat ie het zelfde type speler als Michael owen was. Maar ja typisch Nederlands om alles op de verkeerde manier op te vatten. Dat ie arrogant was, ben ik het wel mee eens. En dat ie niet gebracht heeft wat men van hem verwachtte ben ik ook eens.

Het uitfluiten van spelers, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Op het werk wat ik doe mag ik vrijwel geen fouten maken (liefst helemaal geen) en het werk vergt ook een grote concentratie. Als iemand opeens naast me constant gaat zitten zeiken als ik een klein foutje maak of iets op een andere manier doe, dan hij verwacht had. Ik ga daar dan echt niet beter van werken.

Sommige mensen beginnen al met fluiten bij het minste geringste.
Ik hoop, dat deze mensen voortaan thuis blijven. Liever 5000 echte supporters dan 15000 nepsupporters. Op Kaalhei werden er zover ik weet nooit spelers uitgefloten, laat staan het hele team.
Eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel!

Toppunt van de arrogantie was dat Berglund de lease auto weigerde omdat die bak niet aan zijn eisen voldeed, weet niet meer wat voor auto het was maar het was geen slechte bak iig!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 10 maart 2004 @ 23:43:34 #6
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_17635672
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 20:22 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel!

Toppunt van de arrogantie was dat Berglund de lease auto weigerde omdat die bak niet aan zijn eisen voldeed, weet niet meer wat voor auto het was maar het was geen slechte bak iig!
Het was een BMW 330 Ci. Tja de leaseauto's zijn BMW's en hij moest bijbetalen voor een zelfde leaseauto als wat hij al had. Ondanks dat ik hem best arrogant vind, kan ik dit nog wel een beetje begrijpen.
Horrible Cunt!
pi_17636490
zo hebben wij mike zonneveld die uitgekotst word... Verschikkelijk spelers die zo graag mogelijk je club willen verlaten
Kom allemaal ook eens gezellig forummen op www.voetbalkroeg.nl
  donderdag 11 maart 2004 @ 10:55:44 #8
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17640098
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:39 schreef tong_poh het volgende:
Op Kaalhei werden er zover ik weet nooit spelers uitgefloten, laat staan het hele team.
Ik kan me anders legio momenten voor de geest halen waar, voornamelijk zwarte, spelers werden uitgefloten door het eigen publiek.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 11 maart 2004 @ 16:03:14 #9
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_17646222
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 10:55 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik kan me anders legio momenten voor de geest halen waar, voornamelijk zwarte, spelers werden uitgefloten door het eigen publiek.
Dat geef ik toe, maar dat was maar een klein gedeelte van het publiek. Trouwens bij een aantal mensen (lees: racisten) konden de zwatre spelers helemaal niks goed doen.
Horrible Cunt!
  donderdag 11 maart 2004 @ 16:20:19 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17646620
Nu fluit men al na 20 minuten als het 0-0 staat, of bij een verkeerde pass...

Men moet ook eens aan de begroting denken die Roda heeft! Publiek is veels te verwend geworden!!
Planning:
-
pi_17647753
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 20:28 schreef DarkShine het volgende:

Dat is iets waar Nygaard zelf nooit achter gestaan heeft. Hij wou weg, dat was waar, de grote waffel kwam van zijn advocaten die het contract wouden ontbinden (waar Roda niet aan wenste mee te werken).
sure, die advocaten gaan zonder nygaard te vragen zo een zeik maken
  vrijdag 12 maart 2004 @ 02:00:33 #12
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17659930
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 17:06 schreef planethugo het volgende:

[..]

sure, die advocaten gaan zonder nygaard te vragen zo een zeik maken
Nygaard wou weg, maar die advocaten dreven het verder door dan hij zelf wou.
Planning:
-
  zaterdag 13 maart 2004 @ 23:46:03 #13
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17698651
Mogge Ajax uit, heb er zin an
Planning:
-
  zondag 14 maart 2004 @ 20:10:45 #14
87236 harrieh
harrie de gekste!!
pi_17714920
Shit man, verloren van Ajakkes.....

Toch redelijk gespeeld...

Nu op naar Willem II, 3 punten in de pocket!
Soms is 't beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad........
  maandag 15 maart 2004 @ 10:35:52 #15
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17725345
quote:
Op zondag 14 maart 2004 20:10 schreef harrieh het volgende:
Shit man, verloren van Ajakkes.....

Toch redelijk gespeeld...

Nu op naar Willem II, 3 punten in de pocket!
Wiilem II is eigenlijk die ideale tegenstander van Roda: Niet te slecht zodat we er alleen maar van kunen verliezen en niet te goed dat we geen kans meer maken. Ik voorspel een nulletje of 4 voor Roda.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_17744782
kut Yannis kan nu opeens wel rennen!
  dinsdag 16 maart 2004 @ 01:18:15 #17
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17745687
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 00:06 schreef planethugo het volgende:
kut Yannis kan nu opeens wel rennen!
Ik heb nooit iets aan te merken gehad op die gast, ook de transfer naar Ajax nam ik hem niet kwalijk, maar toen ik hem gister zag spelen

YANNIS JUDAS!!! Breek toch je beide poten!!!!
Planning:
-
  dinsdag 16 maart 2004 @ 08:23:19 #18
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_17747498
Hou toch met zeiken op Anastasiou. Hij deed zondag gewoon wat hij hoort te doen en die opmerking van Planethugo dat Yannis 'opeens wel kan rennen' slaat echt nergens op.Yannus is helemaal geen luie speler, maar hij is geen werkvoetballer en zou zich alleen maar uit zijn spel halen als hij als een blind paard achter iedere bal zou aanjagen. jammer genoeg wordt dat laatste type speler door het over het algemeen domme Kerkraadse publiek wel het meest gewaardeerd.
Soms is het beter iets moois te verliezen, Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 09:02:30 #19
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17747801
Ik ben altijd pro-Yannis geweest, na zondag echt niet meer. Het zijn hem niet die 2 goals, maar hoe die gast ineens kan sprinten & werken!
Planning:
-
pi_17759603
Hij juichte niet echt na zijn goals, viel me op.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 16 maart 2004 @ 19:13:59 #21
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17759672
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
Hij juichte niet echt na zijn goals, viel me op.
Hij stond na 1 van zijn 2 goals toch echt een dansje voor Vak410 te doen
Planning:
-
  dinsdag 16 maart 2004 @ 19:17:48 #22
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_17759734
op zn helmonds: Skup 'm moar kapot olé olé!
OJAAJOH?
pi_17759967
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 19:13 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hij stond na 1 van zijn 2 goals toch echt een dansje voor Vak410 te doen
De 2e dan zeker? Bij de 1e keek hij een beetje zuinig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 maart 2004 @ 12:38:52 #24
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_17821723
Wat een onzin om te zeggen dat Yannis 'ineens kan werken en sprinten'. Als je dat zegt dan heb je er echt geen kaas van gegeten. Het was niet de rol van Yannis om te werken en te sprinten. Yannis was de man van de doelpunten en de eindpass en hoefde niet te werken en te sprinten. Als hij dat zou doen dan zou hij zich juist uit zijn spel halen! Een elftal heeft werkpaarden en raspaarden nodig en Yannis is (zeker voor Roda-begrippen) een absoluut raspaard. Spelers als Van Dijk, Senden en Vandenbroeck zijn er om het vuile werk op te knappen, het is niet aan Yannis of Kone om dat te doen!
Soms is het beter iets moois te verliezen, Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 14:46:21 #25
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_17824849
Succes tegen willem II morgen!
heb ze zien trainen en verwacht minimaal een 6-0 overwinning van jullie
OJAAJOH?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')