L1 ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:54 schreef Kaalhei het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik beelden kan vinden van de wedstrijd tegen Twente?
Gevolgd door PSV thuis...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:22 schreef F1Bas het volgende:
Twente thuis en Heerenveen uit, niet echt een makkelijk begin.
Nope.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:00 schreef MaxPower het volgende:
Staan "de wedstrijden" nog steeds niet online op talpa.tv dan?
Alle nieuwkomelingen zaten op de bank...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
Mooie goal van Kone (plus die mooie voorzet van Bodnar?)
Twente speelde zwak overigens, maar 1 goeie kans!
Waar was Voigt?? en waarom is Sonko opeens zo scherp
Pluimpje voor Stevens
Als beide clubs spelen zoals afgelopen weekend winnen we inderdaad. Maar we zullen zien! Eerst Heerenveen, daarna pas PSV.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Van PSV winnen we, ik heb goede moed![]()
We?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Van PSV winnen we, ik heb goede moed![]()
Hoe laat wou je gaan? 90% Zeker dat ik meekan, weet dat dinsdag/woensdag voor 100% zeker!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:46 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ja eerst Heerenveen, naar het blijkt toch op zaterdag ipv vrijdag, maar dat betekent niet dat ik niet ga
Gister al in hools gezegd dat ik niet weet waarom niet. Hou me alleen nog met de site bezig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog steeds onbeantwoord:
Waarom doet Roda niet mee aan de "vrijheid voor tifo en supporters actie" ?
Ow oke.. kon het niet terugvinden..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gister al in hools gezegd dat ik niet weet waarom niet. Hou me alleen nog met de site bezig.
en wrom doet FCDB niet mee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog steeds onbeantwoord:
Waarom doet Roda niet mee aan de "vrijheid voor tifo en supporters actie" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |