abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:10:01 #1
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:10:41 #2
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29657525
Zaterdag 19:30 SC Heerenveen - Roda JC

Huub's army on tour!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_29657829
Twente thuis en Heerenveen uit, niet echt een makkelijk begin.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29657852
Mooie goal van Kone (plus die mooie voorzet van Bodnar?)

Twente speelde zwak overigens, maar 1 goeie kans!

Waar was Voigt?? en waarom is Sonko opeens zo scherp

Pluimpje voor Stevens
pi_29657924
Het gaat een zware pot worden voor Heerenveen (en ook voor Roda). Vorig jaar had ik helaas andere verplichtingen, maar eenzelfde wedstrijd zou ik niet verkeerd vinden. Maar dan valt nu de score wel de andere kant op hoop ik.
pi_29657956
Waarom doet Roda niet mee aan de "vrijheid voor tifo en supporters actie" ?
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:54:36 #7
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29658778
Weet iemand trouwens waar ik beelden kan vinden van de wedstrijd tegen Twente?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_29658912
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:54 schreef Kaalhei het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik beelden kan vinden van de wedstrijd tegen Twente?
L1 ofzo?
pi_29658999
Staan "de wedstrijden" nog steeds niet online op talpa.tv dan?
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:35:39 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29660256
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:22 schreef F1Bas het volgende:
Twente thuis en Heerenveen uit, niet echt een makkelijk begin.
Gevolgd door PSV thuis...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:36:13 #11
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29660276
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:00 schreef MaxPower het volgende:
Staan "de wedstrijden" nog steeds niet online op talpa.tv dan?
Nope.
Planning:
-
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:36:53 #12
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29660303
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
Mooie goal van Kone (plus die mooie voorzet van Bodnar?)

Twente speelde zwak overigens, maar 1 goeie kans!

Waar was Voigt?? en waarom is Sonko opeens zo scherp

Pluimpje voor Stevens
Alle nieuwkomelingen zaten op de bank...
Planning:
-
pi_29660317
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:35 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Gevolgd door PSV thuis...
Van PSV winnen we, ik heb goede moed
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:40:26 #14
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29660452
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Als beide clubs spelen zoals afgelopen weekend winnen we inderdaad. Maar we zullen zien! Eerst Heerenveen, daarna pas PSV.
Planning:
-
pi_29660708
Ja eerst Heerenveen, naar het blijkt toch op zaterdag ipv vrijdag, maar dat betekent niet dat ik niet ga
  maandag 15 augustus 2005 @ 16:56:18 #16
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29661041
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

We?

Dacht dat jij een neus was of ben je en Roda supporter en ajax supporter
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29665467
Vanavond jullie trainer bij V.I.

Leuk, onze Huub.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29667128
Ben benieuwd wat Barbara Barend tegen m gaat zeggen.

'en, hoe vind je dat nou, boven Ajax staan in de competitie? '

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:56:41 #19
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29678411
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:46 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ja eerst Heerenveen, naar het blijkt toch op zaterdag ipv vrijdag, maar dat betekent niet dat ik niet ga
Hoe laat wou je gaan? 90% Zeker dat ik meekan, weet dat dinsdag/woensdag voor 100% zeker!
Planning:
-
pi_29678439
Nog steeds onbeantwoord:

dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:12:33 #21
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29678749
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog steeds onbeantwoord:

Gister al in hools gezegd dat ik niet weet waarom niet. Hou me alleen nog met de site bezig.
Planning:
-
pi_29678801
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:12 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Gister al in hools gezegd dat ik niet weet waarom niet. Hou me alleen nog met de site bezig.
Ow oke.. kon het niet terugvinden..
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:25:02 #23
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29679018
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog steeds onbeantwoord:

en wrom doet FCDB niet mee?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29679797
IK hoop voor jullie dat jullie winnen van Heerenveen
pi_29681679
Geruchten zijn er weer dat we vlak voor het sluiten van de transfermarkt onze beste speler kwijtraken: Arouna Koné naar PSV
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_29681700
Kan dat nog even voor komende zaterdag dan aub?
pi_29682910
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:56 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hoe laat wou je gaan? 90% Zeker dat ik meekan, weet dat dinsdag/woensdag voor 100% zeker!
Wilde rond een uur of 3 gaan denk ik misschien eerder, nog even beetje in supportershome rondkijken enzo, jij gaat met de bus?? of wilde je mee met de auto?
pi_29682958
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 08:23 schreef TheGHunter het volgende:
Geruchten zijn er weer dat we vlak voor het sluiten van de transfermarkt onze beste speler kwijtraken: Arouna Koné naar PSV
Ja en dan Sibon terug, vind dat nou niet echt een positieve verbetering, alhoewel sibon wel goed was in ze roda tijd denk ik dat ie nu toch wel wat minder is geworden, een kopsterke spits is nooit weg, maar niet voor kone
pi_29683070
Hoe zit dat eigenlijk met verkoop van kaartjes
Op roda.nl lees ik nooit iets van losse verkoop ofzo
Er zal toch wel stadionverkoop zijn op de wedstrijddag als het niet uitverkocht is?
pi_29683129
je kan altijd kaartjes kopen, maar je moet een clubkaart hebben anders kan je geen kaartjes krijgen
pi_29683181
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 08:23 schreef TheGHunter het volgende:
Bevestigd in LD

Maar als ze rond 8milj krijgen, zijn toch mooie vervangers te vinden , Sibon hoeven we idd niet!
pi_29683297
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:24 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Bevestigd in LD

Maar als ze rond 8milj krijgen, zijn toch mooie vervangers te vinden , Sibon hoeven we idd niet!
Ja hier ben ik altijd bang voor, hebben we toen ook een beetje gemerkt met Bob Peeters toen ie werd verkocht voor zoveel geld en ook voor Soetaers, ze hebben sinds soetaers nooit meer een echte linksbuiten gehad, en ondanks dat filipovic het aardig goed doet door vaker door te komen, mis je buitenspelers op sommige momenten toch wel, evenals een kopsterke spits, maarja ik hoop maar dat het verhaal Kone niet doorgaat zeker niet nu we al begonnen zijn!! dat ie weggaat staat wel redelijk vast, maar hopelijk aan het einde van het seizoen zodat we met hem nog een mooi seizoen kunnen beleven!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:32:30 #33
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29683349
Mag Kone eigenlijk nog wel in de CL spelen voor PSV indien hij van jullie gekocht wordt?
Had laatst ergens gelezen dat hij geen CL meer mag spelen omdat hij met jullie al intertoto gespeeld heeft.
pi_29683360
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:29 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Ja hier ben ik altijd bang voor, hebben we toen ook een beetje gemerkt met Bob Peeters toen ie werd verkocht voor zoveel geld en ook voor Soetaers, ze hebben sinds soetaers nooit meer een echte linksbuiten gehad, en ondanks dat filipovic het aardig goed doet door vaker door te komen, mis je buitenspelers op sommige momenten toch wel, evenals een kopsterke spits, maarja ik hoop maar dat het verhaal Kone niet doorgaat zeker niet nu we al begonnen zijn!! dat ie weggaat staat wel redelijk vast, maar hopelijk aan het einde van het seizoen zodat we met hem nog een mooi seizoen kunnen beleven!
kans is best groot dat hij eerder vertrekt, aangezien tot 1 sept de transfermarkt sluit. Echter ik hoop ook dat hij blijft. Volgens jaar krijgen we ook wel 8 milj voor hem
pi_29683377
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:32 schreef PyTh het volgende:
Mag Kone eigenlijk nog wel in de CL spelen voor PSV indien hij van jullie gekocht wordt?
Had laatst ergens gelezen dat hij geen CL meer mag spelen omdat hij met jullie al intertoto gespeeld heeft.
telt intertoto dan mee voor CL ?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:35:51 #36
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29683416
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:33 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

telt intertoto dan mee voor CL ?
Nee maar het is wel Europees voetbal.
En ik dacht het ergens gelezen te hebben.

Indien hij voor PSV geen CL meer mag spelen lijkt het me sterk dat hij wordt aangekocht.
pi_29683465
Ben al gaan spitten PyTh: goed nieuws voor ons, slecht voor Roda JC-fans.

Koné mag wel Europees spelen. De regels van de UEFA bepalen namelijk dat je niet voor twee clubs uit mag komen in dezelfde competitie, maar de eerste drie rondes van de UEFA Intertoto Cup vormen een uitzondering. Dit is 100% zeker (zie Artikel VIII, lid 15.07).

Spelers mogen na 1 februari 2006 weer Europees spelen voor een andere club, zolang dat maar gebeurt in een andere competitie: speel je metje club Champions League, wordt je getransfereerd en kom je bij een club die OOK CL speelt, heb je pech. Speelt die club UEFA Cup, dan mag het wel.

Maar Roda'ers: wat moet ie kosten?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29683778
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben al gaan spitten PyTh: goed nieuws voor ons, slecht voor Roda JC-fans.

Koné mag wel Europees spelen. De regels van de UEFA bepalen namelijk dat je niet voor twee clubs uit mag komen in dezelfde competitie, maar de eerste drie rondes van de UEFA Intertoto Cup vormen een uitzondering. Dit is 100% zeker (zie Artikel VIII, lid 15.07).

Spelers mogen na 1 februari 2006 weer Europees spelen voor een andere club, zolang dat maar gebeurt in een andere competitie: speel je metje club Champions League, wordt je getransfereerd en kom je bij een club die OOK CL speelt, heb je pech. Speelt die club UEFA Cup, dan mag het wel.

Maar Roda'ers: wat moet ie kosten?
Tja een euro of 7,8 lijkt me toch dat we minimaal op "onze" bankrekening gestort mogen krijgen, ik zou het persoonlijk niet echt weten wat voor bedrag, maar zo'n goeie speler haal je niet snel meer helaas... En in een deal met geld en een speler zou ik niet weten welke speler we dan zouden moeten krijgen die kone een beetje kan doen vergeten, Sibon wat mij betreft niet, een paar jaar terug hadden ze hem kunnen halen, maar nu hoeven we hem wat mij betreft niet meer...
pi_29683826
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:53 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Tja een euro of 7,8 lijkt me toch dat we minimaal op "onze" bankrekening gestort mogen krijgen, ik zou het persoonlijk niet echt weten wat voor bedrag, maar zo'n goeie speler haal je niet snel meer helaas... En in een deal met geld en een speler zou ik niet weten welke speler we dan zouden moeten krijgen die kone een beetje kan doen vergeten, Sibon wat mij betreft niet, een paar jaar terug hadden ze hem kunnen halen, maar nu hoeven we hem wat mij betreft niet meer...
Addo? Fehér? Lamey?
Wat een vrouw!
spits!
pi_29683911
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:55 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Addo? Fehér? Lamey?
Ja Addo daar hebben we al ervaringen mee en die waren niet positief, dus een nee, en voor die andere 2 hebben we eigenlijk genoeg alternatieven, bodnar, senden voor lamey en voor feher van dijk, vicelich e.d., nee het moet natuurlijk wel een spits zijn, maar mijn voorkeur gaat uit naar alleen een transferbedrag, en dat huub (lees; Nol) zelf op zoek kan naar een geschikte opvolger
pi_29684193
quote:
Koné midden in transfercarrousel
16 augustus 2005, 10:51
Door: Jelmer Geerds
Arouna Koné is een speelbal geworden van verschillende clubs die op zoek zijn naar een nieuwe aanvalsleider. Benfica en PSV loeren op de Roda-spits, die volgens zijn zaakwaarnemer waarschijnlijk in Kerkrade blijft.
"Ik heb met Benfica gesproken, maar die club heeft geen geld om hem aan te trekken, dus Benfica is geen optie meer", liet Serge Trimpont, zaakwaarnemer van de Ivoriaan weten aan het AD.

"Na het tekenen van het nieuwe contract is er ook afgesproken dat Kone pas na het seizoen ´05 / ´06 zou vertrekken. Na dit seizoen is het voor zijn carriere het best wanneer hij naar een grotere club gaat. Hoewel dat niet zijn intentie is, kan dat natuurlijk ook sneller. Maar dan moet Roda er ook beter van worden. En mocht een club hem willen, dan moeten ze zich op korte termijn melden. Een transfer op het laatste moment gebeurt niet", denkt Trimpont.

De Gelderlander kent een andere lezing en meldt dat PSV haar vizier heeft gericht op Koné. Na de mislukte poging om Salomon Kalou los te weken uit Rotterdam, gaan de Eindhovenaren het proberen bij Nol Hendriks, technisch bestuurslid bij Roda JC.

Vorige zomer ketste een transfer naar Ajax af nadat bij de medische keuring een hartafwijking werd geconstateerd. Het bleek volgens Roda te gaan om een vergroot sporthart. In het verleden speelde Koné ook voor het Belgische Lierse SK.
Zou dom zijn van Roda om hem nu nog weg te doen, een goede vervanger zal dan niet meer gezocht kunnen worden (zie: Ajax met Ibrahimovic)
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:09:08 #42
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29684232
Als ie komt krijgt Koné wel nummer 10
pi_29685536
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en wrom doet FCDB niet mee?
Geen idee, zou je bij het sfeerteam moeten zijn.. maar dat ligt momenteel een beetje op zn gat volgens mij. Als het aan mij lag deden we sowieso niet mee. Opzich de idee achter de actie is goed. Maar op deze manier bereik je dat doel niet.. Iedereen moet zn eigen ding gewoon blijven doen en dan komt die die vrijheid en aandacht vanzelf.

Maargoed ontopic
pi_29685697
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 11:07 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Zou dom zijn van Roda om hem nu nog weg te doen, een goede vervanger zal dan niet meer gezocht kunnen worden (zie: Ajax met Ibrahimovic)
Alleen had Ajax nog maar 24 uur ofzo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:10:34 #45
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29685853
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:10 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Wilde rond een uur of 3 gaan denk ik misschien eerder, nog even beetje in supportershome rondkijken enzo, jij gaat met de bus?? of wilde je mee met de auto?
Als ik het haal met de auto, maar kan daar vanavond meer over zeggen.
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met verkoop van kaartjes
Op roda.nl lees ik nooit iets van losse verkoop ofzo
Er zal toch wel stadionverkoop zijn op de wedstrijddag als het niet uitverkocht is?
Er is altijd stadionverkoop, maar wel altijd 1:1 verkoop op je cc. Op een scc zijn geen extra kaarten verkrijgbaar.
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:32 schreef PyTh het volgende:
Hij mag CL spelen in dat geval.

Wil trouwens eerst wel 's zien of PSV de transfersom kan en wil betalen, Benfica kan het iig niet.
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:55 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Addo? Fehér? Lamey?
Addo is waardeloos, en die andere 2 afdankertjes hoeven wij ook niet.
Planning:
-
pi_29686106
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:10 schreef DarkShine het volgende:

Addo is waardeloos, en die andere 2 afdankertjes hoeven wij ook niet.
Het was toch het proberen waard? En Fehér vind ik persoonlijk beter dan die Vicelich bijvoorbeeld.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:49:56 #47
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29686726
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:23 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Het was toch het proberen waard? En Fehér vind ik persoonlijk beter dan die Vicelich bijvoorbeeld.
Vicelich zat zaterdag op de bank. Nu hopen dat dat ook zo blijft!
Planning:
-
pi_29687343
Ik denk dat Kone bij Roda blijft.
pi_29687384
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat Kone bij Roda blijft.
Ik hoop het!. PSV heeft genoeg opties in de aanval!
pi_29687433
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:17 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ik hoop het!. PSV heeft genoeg opties in de aanval!
Ik kan me voorstellen dat je dat als ajacied zegt.
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')