idd zou een mooie vraag zijn voor hemquote:Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd wie Guy zelf nou als beste speler ziet die hij ooit naar de top heeft gebracht. Het is een aanzienlijke rij!
Best wel.quote:
Weet iemand toevallig wie Roux destijds opvolgde?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef Suijk het volgende:
Hij wordt opgevolgd door Jaqcues Santini.
Toen hij zelf aantrad of bij zijn korte aftreden als technisch directeur?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig wie Roux destijds opvolgde?
Hele heise om coach te worden en dan na 4 rondes opstappenquote:Roux niet in vorm en houdt het voor gezien
25/8/2007 23:46
Deze zomer bewoog RC Lens hemel en aarde om Guy Roux op de bank te krijgen. Na vier duels heeft de coach de eer aan zichzelf gehouden.
'Als een speler zich niet fit genoeg voelt om te spelen, moet hij dat melden aan zijn trainer. Als een coach in die situatie komt, moet hij zich melden bij zijn voorzitter', verklaarde Roux zijn beslissing ontslag te nemen.
'Ik kon niet verbloemen dat ik niet meer in de vorm verkeerde om het beste uit mijn spelers te halen. Ik heb voorzitter Gervais Martel gezegd dat hij een jongere coach moet aanstellen', aldus Roux verder.
De ervaren coach kon pas bij Lens aan de slag, nadat de Franse voetbalbond hem dispensatie had verleend. Roux was volgens de reglementen te oud. Onder zijn leiding is Lens is stroef uit de startblokken gekomen. Na vier speeldagen heeft de ambitieuze club slechts twee punten verzameld.
Alweer Jacques Santini, maar ik word niet warm of koud van die man.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig wie Roux destijds opvolgde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |